Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko ht.net uusi vauva.fi?

Lähettäjä: Vauva.fi 
Päivämäärä:   26.2.25 19:49:27

Viimeisen kuukauden aikana täällä on pyörinyt melkein jatkuvasti etusivulla ainakin 5 aloitusta jotka liittyy synnytykseen, raskauteen, synnytyspelkoon, synnytysiloon, oman ajan menetykseen, vauvojen kokoon ennen syntymää ja sen jälkeen, pikkulapsiarkeen, lapsien kaverisuhteisiin, naapurin lapsiin. Lapsiin lapsiin lapsiin...

Ei sillä, olen itsekin äiti, mutta huvittaa kun ei täällä ennen ole ollut tällaista. Lapsijuttuja tietysti välillä mutta ei koko ajan. Onko vauvalaiset tulleet tänne? :)

Re: Onko ht.net uusi vauva.fi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.2.25 19:52:46

Aina niitä on ollut, et vain ole pistänyt merkille.
Vauvakuumetta ilmassa?

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   26.2.25 19:55:20

Olin juuri tulossa sano.aan samaa kuin piste. Tosin olen viime aikoina itsekin aloitellut näitä raskaus- ja vauvakeskusteluita.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.2.25 19:57:45

Niitä tulee välillä rypäyksenä, oli oikeastaan aihe mikä tahansa. Hetkeen ei ole juuri yhtään ja sitten taas muuta olekaan.

Lähettäjä: M46 
Päivämäärä:   26.2.25 20:02:42

On se vähän samanlainen. Vaimo ei halua olla tekemisissä kanssani, niin vastailen näihin sitten iltaisin pikku kaljoissani. Kun ei ole aina töitä. Eikä ystäviä.

Lähettäjä: What 
Päivämäärä:   26.2.25 21:12:11

On täällä ollut vauva-juttuja jo vuosia. Itse kirjoittelin niitä ensimmäistä odottaessa 9 v sitten..

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.2.25 21:31:28

Ei saa puhua vauvoista ettei veloille tule paha mieli?

Lähettäjä: Vauva.fi 
Päivämäärä:   26.2.25 21:47:58

Saa olla lapsiasiaa ja kuten ehkä what huomasit, kirjoitinkin, että on täällä välillä lapsijuttuja ja saa ollakin. Nyt vaan on pistänyt silmään, että uusia syntyy useita päivässä. Olen seurannut sennupalstaa aktiivisesti 2004 vuodesta alkaen ja onhan tää muuttunut ihan älyttömästi tänä aikana. Nykyään täällä on niin hiljaista, että ehkä noi tietyt aiheet nousee enemmän esiin, kun täällä ei tapahdu enää mitään.

En usko, että on vauvakuumetta, kun just viime vuonna tuli vauva ja alkaa riittää nämä lapset mitä on siunaantunut. Mutta esim. viime vuoden puolella, jolloin oli oma synnytys ja raskaus oikein aktiivisesti päällä, niin ei silloin tällaisia aloituksia juurikaan ollut. Silloin oli kyllä sensorit niin hereillä, että olisin bongannut jokaisen raskaus- ja synnytysketjun. Silloin oli myöskin aikaa päivystää täällä pitkin päivää, kun oli vastasyntyneen kanssa 24/7 sohvan nurkassa syöttämässä ja nukkumisalustana. Olihan niitä juttuja, mutta ei seitsemää eri aloitusta päivässä.

Lähettäjä: ,.,. 
Päivämäärä:   26.2.25 22:41:01

Hevosaiheiset aloitukset on vähentynyt selvästi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.