Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Helsingin kadut nyt?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.2.25 18:18:43

Onko Helsingissä kadut minkälaisessa kunnossa nyt, loskaa tulvillaan vai jo ihan sulaneet? Pohjoisesta tulossa loppuviikosta käymään ja mietin täytyykö ottaa suunnilleen kumisaappaat mukaan.. :D

Re: Helsingin kadut nyt?

Lähettäjä: Simple 
Päivämäärä:   26.2.25 18:20:41

Sulaneet

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.2.25 18:21:25

Täällä vähän pohjoisemmassa sataa räntää, että varmuuden vuoksi kumpparit... Minä ostin uudet haikumpprit Rooman matkalle, kun siellä päin oli ollut tulvia, ettei menisi matka pilalle. Pari kertaa viikon aikana tuli pari tippaa vettä.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   26.2.25 18:25:23

Espoossa tänään huhtikuinen keli.

Lähettäjä: -77 
Päivämäärä:   26.2.25 18:37:25

Täysin sulat. Lunta oli viime viikolla muutama sentti, max. 5 cm, mutta se on täysin hävinnyt jo.

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   26.2.25 19:32:01

"Lunta oli viime viikolla muutama sentti, max. 5 cm, mutta se on täysin hävinnyt jo."

Huvitti kun työkaverit vaahtosi viime viikolla maanantaina, että oli tullut ihan älyttömästi lunta. Juuri omakotitaloon muuttanut työkaveri huokaili kun kukaan ei ollut kolannut pihaa ja joutui hirveässä hangessa tarpomaan. Lunta oli niiiiiin paljon. Olin ihan että oho, jopa siellä on satanut lunta. Tiistaina menin Helsinkiin ja siellä oli just toi max 5 cm lunta ja sekin kevyttä pakkaahöttölunta. Nyt olin sit ihan että missä se kauhea määrä lunta on? Olin odottanut, että olisi tullut vähintään parikymmentä senttiä lunta.

Mut tällä viikolla ollut ihan sulat tiet jo.

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   26.2.25 20:07:10

"Huvitti kun työkaverit vaahtosi viime viikolla maanantaina, että oli tullut ihan älyttömästi lunta."

Muuten huvittaisi muakin, mutta pomo oli sitä mieltä, että se kaikki 5 senttiä piti lähteä auraamaan yhdeltä yöllä...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.