Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Snapchat bff -onko pakko olla yksi jos puhuu

Lähettäjä: yhdelle? 
Päivämäärä:   26.2.25 13:17:13

Varmaan tosi väärä paikka, mutta haluaisin tietää, jos keskustelen jonkun kanssa, joka keskustelee vain minulle, mutta minä keskustelen myös muille ja minulla on silti ensimmäisenä bf listalla tämä henkilö, mutta meillä ei ole keltaista sydäntä vaikka on ollut pitkään minun ykkönen, niin onko mahdollista että tällä henkilöllä omassa snäpissä on tyhjä bf lista (jos puhutaan vähän, mutta kuitenkin, eikä keskustele muiden kanssa) vai onko sillä vaan joku muu ykkösenä, eikä myönnä sitä?

Kysymys siis, JOS keskustelee snäpissä edes vaikka kerran viikossa jonkun kanssa, onko se silloin "ainut" bf listalla (eli ykkönen) VAI voiko bf lista tosiaan olla ihan tyhjä, jos ei juttele kenenkään kanssa tarpeeksi usein.

Ei ole vakava ongelma, mutta kiinnostaisi vain tietää jos täällä on tietäjiä :)

Re: Snapchat bff -onko pakko olla yksi jos puhuu

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.2.25 13:19:08

Se juttelee jollekulle toiselle

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   26.2.25 13:23:05

Sinuna varoisin kirjoittelemasta yhtään raskauttavia,haukkumisjuttuja sillä kaverisi voi jakaa niitä kirjoituksiasi eteenpäin tietämättäsi.

Päivämäärä:   26.2.25 13:24:20

Mies, täh?

Päivämäärä:   26.2.25 13:26:15

On siis sanonut, että sillä ei ole Ketään bf listalla, eli se olisi tyhjä, mutta kysymykseni on, onko bf lista edes mahdollista olla tyhjä, jos edes jonkun verran juttelee jollekin?

Itse en osaa vastata, kun on aina ollut täysi kahdeksan bf:n lista

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   26.2.25 13:50:32

Mulla on kaksi bff:ää, aiemmin oli vain yksi. Ei ole näiden kanssa tullut keltaista eikä punaista sydäntä vaikka joka päivä snäppäillään. Joskus tuli keltainen sydän kun juttelin siellä serkkuni kanssa yhtenä päivänä, hänellä ei ollut muitten kanssa striikkejä, koska ei osannut juurikaan snäppiä edes käyttää.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.