Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oletko pysynyt samannäköisenä suhteessa?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   26.2.25 09:12:10

Oletko vähentänyt meikkaamista tai ostanut eri näköiset silmälasit? Lihonut, leikannut hiukset tms?

Vai oletko samannäköinen kuin ensitreffeillänne?

Re: Oletko pysynyt samannäköisenä suhteessa?

Lähettäjä: Ok 
Päivämäärä:   26.2.25 09:12:40

En

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   26.2.25 09:13:32

Kyllähän tässä 35 vuodessa on muuttunut aika moni asia jo moneenkin kertaan. :D

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   26.2.25 09:13:43

Just mietin, että painoa on tullut lisää 25kg suhteen aikana. Salilla käyvästä timmistä naisesta on tullut lihava sohvaperuna.
Hiukset on hoidetummat kuin ennen, meikkaan vähemmän.

Lähettäjä: Pipsa 
Päivämäärä:   26.2.25 09:15:31

Ei kai nyt ihan samannäköinen kuin ensitreffeillä 20 vuotta sitten...

Mutta kyllä edelleen pitkät hiukset, pidän itsestäni huolta. Meikkaan, laitan hiukset, en ole rönttävaatteissa. Toki töihinkin pitää olla siisti olemus

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   26.2.25 09:20:00

Aika monia muutoksia on tapahtunut kolmessakymmenessä vuodessa.. erilaisia hiustyylejä ja -värejä nyt ei voi alkaa luetellakaan, on tullut oltua enemmän treenattua ja löysempää läskiä, nyt kevyimmässä painossa kuin missään vaiheessa aiemmin. Meikkiä laitoin nuorena enemmän ja useammin, nyt olen vapaapäivät kyllä ihan meikitön ja ollut jo pitkään. Vaatetyylitkin ja lempparijutut pukeutumisessa ovat käyneet eri vaiheita läpi.
Mieskin on iän myötä muuttunut ja käynyt erilaisia vaiheita läpi, mutta ihana on. Ulkoisesti tärkeimpänä edelleen aina siisti ja puhdas, hyvin leikatut hiukset ja pilkettä silmäkulmassa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.2.25 09:22:32

Heh, outoa olisi pysyä 25 vuotta samoissa silmälaseissa, vaatteissa ja hiuksissa. Veikkaan, ettei olisi kauhean hyvännäköistäkään.

Lähettäjä: Tiku82 
Päivämäärä:   26.2.25 09:22:41

Tällähetkellä, melko saman näköinen kuin 19 vuotta sitten. Mutta tässä välissä paino on vaihdellat 20kg ja hiuksien pituus siilistä takapuolen päälle.

Vaatetyyli on kohtalaisen samanlainen, kotona käytetään loppuun ne vaatteet millä ei kehtaa ihmisten ilmoille, meikkiä en ole koskaan käyttänyt. Silmälasit ym on väkisinkin muuttunut kun muoti muuttuu.

Päivämäärä:   26.2.25 09:23:31

Kuka nainen mainostaa olevansa puhdas tai huolehtivansa hygieniastaan? Tai mainitseeko jonkun mies aina, että: "vaimoni huolehtii hygieniastaan"?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.2.25 09:24:49

Olen vähentänyt (oikeastaan lopettanut) meikkaamista, mutta koskaan en ole erityisen vahvaa meikkiä tehnyt, joka olisi ulkonäköäni muuttanut. Silmälaseja ei ole, hiukset on pitkät edelleen (värjäämisen olen lopettanut suhteen aikana) ja painoa on saman verran edelleen.

Toki se ulkonäköä muuttaa kun hiukset ei ole enää kirkuvan punaiset :D Tutustuessa oli lähes mustat, käytin punaisessa värissä ja nyt olen kasvatellut omaa väriä, joka on vaalea.

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   26.2.25 09:25:00

En tietenkään, kuka nyt muutenkaan pysyy vuosia tai kymmeniä vuosia samanlaisena. En ole lihonut jos sitä mietit. Meikin määrä on vaihdellut vuosien varrella mutta en koe että se liittyisi mitenkään suhteessa olemiseen, en mä kuitenkaan kotona meikkaa.

Lähettäjä: iik 
Päivämäärä:   26.2.25 09:27:57

No toki 30 vuodessa jonkun verran muuttuu, mutta aika samanlaisena olen pysynyt, painan muutaman kilon vähemmän ja hiukset ovat haalistuneet, mutta aikalailla samalta varmaan näytän.
Olen niin tylsä tyyppi että valitsen samantyyppiset silmälasikehyksetkin uudelleen ja uudelleen, muodista viis :D

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   26.2.25 09:29:53

Olen saman kokoinen kuin vuonna 2007 jolloin tavattiin. Paino vaihdellut 53kg-62kg, nyt noin 60kg. Tietysti raskaana enemmän ja imetyksen jälkeen tuo 53 joka oli liian vähän. Olin tavatessa 28v. Hiukset ovat suurinpiirtein samanlaiset. Ovat vaihdelleet lyhyestä polkasta lapaluihin asti. ulottuviin. Pukeutumistyyli hyvin samanlainen. Kotona ilman meikkiä ja verkkareissa tai urheilutrikoissa. Puoliso pysynyt myös samoissa mitoissa. On hoikka. Vain hiukset vähän harventuneet päälaelta.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   26.2.25 09:30:49

Olin nippanappa 18-vuotias kun aloin seurustella mieheni kanssa, joten luonnollisestikaan en näytä enää samalta nyt 20 vuotta myöhemmin. Mielestäni näytän itse asiassa nyt paljon paremmalta kuin silloin. Joo, olen lihonut 10 kg, mutta 18-vuotiaana olin alipainoinen, joten nyt olen ihan normaalissa painossa.

Päivämäärä:   26.2.25 09:34:27

Silmälasit vaihdan 2 v välein joten ovat vaihtuneet. Tykkään kokeilla eri hiusvärejä välillä niin on ollut eri värinen pää välillä. Välillä olin raskaana joten kyllä silloin olin isompi kuin ennen ja jälkeen sen. Ja eiköhän tämä raskaus omat jälkensä jätä kehoon, ainaki sektioarven.

Lähettäjä: Lila 
Päivämäärä:   26.2.25 09:39:31

Toki nyt ikä tehnyt omia merkkejään enkä varmasti näytä ihan samalta kuin parikymmentä vuotta sitten ensitreffeillä :D Sanoisin että ainoa isompi muutos minussa on se, että vaatetuksessa tyylitaju on parantunut ja muuttunut enemmän minun näköiseksi. Vuosien myötä olen paremmin löytänyt itseni ja minulle sopivan & mieluisen tyylin. Mutta olen aina kyllä tykännyt miettiä mitä laitan päälle. Arkimeikin määrä aika sama, eli melko hillitysti huoliteltu aina olin sitten töissä, kotona tai koirankusetuslenkillä. Hiuksetkin hyvin samanlaiset pitkät ja luonnonblondit, ehkä +- 5cm nyt pituus vaihdellut vuosien aikana ja vähän sävyshampoolla väri ollut eri jossain vaiheessa. Painokin pysynyt samana, just aamulla kävin huvikseen vaa’alla ja ihan saman 49,5 se näytti kuin keskimäärin aina kun sille satun astumaan, vähän lihasta on ulkomuodossa enemmän kuin nuorempana. Ja noh leikkausarpia löytyy polvista ja selästä nykyään. Mutta siis enpä ole tainnut radikaalisti muuttua.

Lähettäjä: pilli 
Päivämäärä:   26.2.25 09:39:59

Kuka haluaa pysyä vuosikymmeniä saman näköisenä? 16 vuotta ollaan oltu yhdessä ja ulkonäkö on muuttunut sekä minulla että puolisolla tuona aikana. Ja se on vain hyvä. Olisi kammottavaa näyttää aina samalta. Sama pätee puolisoon. En haluaisi olla ihmisen kanssa joka ei vanhene tai muutoin muutu.

Aina välillä näkee ihmisiä, jotka yrittää pysyä muuttumattomana. Onko karmeampaa kuin kasarimeikki ja sen ajan teiniasu aikuisen ihmisen päällä?

Lähettäjä: sos 
Päivämäärä:   26.2.25 09:46:03

Aina välillä näkee ihmisiä, jotka yrittää pysyä muuttumattomana. Onko karmeampaa kuin kasarimeikki ja sen ajan teiniasu aikuisen ihmisen päällä?

Apua mikä mielikuva, onko tällaisia ihmisiä oikeasti olemassa? :D En ole onneksi koskaan törmännyt, paitsi teemabileissä!

Päivämäärä:   26.2.25 09:46:35

En tietenkään ole. Ihminen harvoin näyttää samalta 25- ja 55-vuotiaana. Erilaisia hiustyylejä ja vaatetyylejä tullut ja mennyt, samoin meikin määrä vaihdellut työn mukaan. Suunnilleen saman painoinen olen, pari kiloa kevyempi, luulisin. Toki on naamassa jo muutama juonne, mutta se tässä iässä sallittakoon. Suosin edelleenkin vapaa-ajalla urheiluvaatteita ja luonnollisuutta.

Lähettäjä: Kepa 
Päivämäärä:   26.2.25 09:54:43

Hmm: pian 20 vuotta yhdessä. En meinannut silloin enkä nyt, silloin hiuksissa taisi olla muutamia vaaleita raitoja, nyt alkaa tulla harmaita raitoja. Muuten samanlainen solisluihin ylettyvä maantienvärinen tukka. Silmälasit ovat samantyyliset, en siis seuraa muotia vaan omaa mieltymystäni. Vaatteet samantyylisiä rentoja, jotka käytetään loppuun asti (pl. juhla-asut, jotka nekin käytetään mutta ei reikäisissä nyppyvaatteissa juhliin). Mitään tatskoja tai rakennekynsiä tai -ripsiä (en tiedä noiden oikeaa nimeä) ei ole tullut. Jos olisin käyttänyt silloin vaikkapa napapaitoja ja löysiä farkkuja, niin todennäköisesti pukeutumistyyli olisi muuttunut. Nyt käytän yhä jopa samoja vaatteita kuin silloin, mutta muutamia kiloja on silti tullut ja en ole enää niin lihaksikas. Nämä siis näitä asioita, joihin voi itse vaikuttaa, esim treenaamalla tai hiuksia värjäämällä jne.

Lähettäjä: Kepa 
Päivämäärä:   26.2.25 09:56:59

Meinannut= meikannut ja en vastannut Hmm:lle, vaan yleisesti. Jotenkin vaan jäi mieleen tuo Hmm ja laitoin sen tuohon alkuun :D eli myös kohelo luonne on pysynyt.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.2.25 10:36:59

Itelläni oli taantuma 13 vuoden suhteen jälkeen, lihoin ja en laittautunut. Nyt olen herännyt jostain horroksesta olen laihtunut ja kokeillut kaikkea uutta ulkonäkööni todella freesaavaa. Mieskin ihmettelee hyvällätavalla!
Alotin tosiaan 6 kilon painon tiputuksella(sokeri ja hiilarit veks), 10 eri purkista naaman hoitoja(kirkastanut ja hävittänyt juonteet),uuden trendaavan meikin meikkausta, hiusten värjäys, itseruskettavaa ja kasa uusia vaatteita koska tosiaan painoa lähtenyt. Uusissa vaatteissa en enää ajattelut sitä peittävyyttä vaan nimenomaa millä saan korostettua muotojani!
Olo on tosiaan kun uudelleen syntynyt nainen!

Lähettäjä: reppu 
Päivämäärä:   26.2.25 12:04:34

En ole todellakaan pysynyt samannäköisenä, kun tapasimme olin laihtunut huomattavasti lääkkeen takia ja paino lähti nousuun oikeastaan heti, kun tapasimme, koska jouduin laihtumisen takia lopettamaan kyseisen lääkkeen. Ekan raskauden jälkeen minulle jäi noin 10kg, sen jälkeen tulin vielä kolme kertaa raskaaksi ja joka kerta jäi kiloja, vaikka vauvaa ei enää saatukkaan syliin saakka. Sitten tulin vielä kerran raskaaksi ja pian synnytän, tulen tod näk painamaan taas enemmän, kuin ennen raskautta eli painan sitten suunnilleen 25kg enemmän, kuin silloin, kun tapasimme.
Olen myös lopettanut hiusteni raidoittamisen, joten olen huomattavasti tummempihiuksinen, kuin suhteen alkuaikoina.

Olen myös vanhentunut, mutta niin on toki puolisonikin. Puolisoni ei ole enää yhtä lihaksikas ja vähän on mahaakin tullut enemmän, mutta on kyllä edelleen urheilullinen ja lihaksikas.

Kunhan tämä raskaus on takana ja synnytyksestä selvitty ja imetys lopetettu (esikoisen imetyksen aikana ei mitenkään voinut laihduttaa, maito loppui heti jos olin miinuskaloreilla) niin sitten vähitellen pääsen taas eroon noista kiloista, suunnilleen 15-18 kiloa haluan pois. Onneksi minulla on hyvä itsekuri sitten, kun jotakin muuttaa haluan. Hiuksetkin ajattelin taas raidoittaa, kunhan lopetan imettämisen, joten uskon palautuvani edes jotenkuten samaksi, kuin mitä olin ennen viittä raskautta, mutta parikymppiseksi en toki muutu enää mitenkään.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   26.2.25 12:09:58

16v saman näköisenä, ei onnistunut.

Jos mies maksaisi naamatäytteet niin sitten voisin yrittää. Silmälasit on tullut ja 10kg painoa, sitä yritän karistaa. Miehelle tosin on tullut 20kg…

Lähettäjä: Kai 
Päivämäärä:   26.2.25 12:16:05

19 vuotta, todellakin olen muuttunut. En meikkaa enää ja painoa tullut reilusti, yksi lapsikin tässä kehossa kasvanut, silmälasit olen saanut. Rakkautta piisaa siitä huolimatta. Ollaan valittu tämmönen kunnollinen parisuhde, jossa rakkaus ja halu toista kohtaan ei perustu ulkonäköön.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   26.2.25 12:48:19

"Kuka nainen mainostaa olevansa puhdas tai huolehtivansa hygieniastaan? Tai mainitseeko jonkun mies aina, että: "vaimoni huolehtii hygieniastaan"?"

No en tiedä sellaista naista kuka mainostaisi ? Miehessä, keski-ikäisessä varsinkin, taas oikein mainitsemisen arvoisia asioita puolison näkökulmasta..

Lähettäjä: 51 v 
Päivämäärä:   26.2.25 12:57:29

En. Hiusten pituus/ väri on vaihdellut samoin paino ja olen uusinut silmälaseja.
Paino (normaali) on tällä hetkellä kutakuinkin sama kuin 24 vuotta sitten.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   26.2.25 13:10:22

No ollaan oltu lähemmäksi 30 v yhdessä joten valehtelisin jos sanoisin kyllä. Mutta suurinpiirtein.

Päivämäärä:   26.2.25 14:53:26

Tavallaan kyllä, tavallaan en. Kun tavattiin ~ 17v sitten, minulla oli tummaksi värjätty tukka, olin taulukoiden mukaan alipainoinen ja käytin pääasiassa piilolinssejä, laseja aika harvoin. Nyt hiukset on luonnollisessa värissään (kullanvaaleaksi on kampaaja sanonut), olen kahden lapsen jäljiltä normaalipainossa ja näön muutosten takia käytän enemmän laseja, kun piilareilla ei saa taittovirheitä korjattua.

Muuten en kai ole ihan hirveästi muuttunut, nyt nelikymppisenä tykkään aika samantyylisistä vaatteista kuin vähän alle kolmekymppisenäkin, koko vaan on yhtä isompi. Korkokenkiä tulee käytettyä nykyään vain vähän, mutta kauniista kengistä tykkään kyllä edelleen. Meikkaan nykyään harvemmin, etätöitä tehdessä ei niin ole tarvis. Enkä kyllä koskaan ole meikannut kovin voimakkaasti, en tunne oloani kotoisaksi paksun pakkelin kanssa.

Vanhentunuthan tässä väkisinkin vähän on, on tullut juonteita ja tissit on ottaneet osumaa pitkistä imetyksestä. Suht nuorelta näytän kuitenkin edelleen. Mies on muuttunut yllättävän vähän, sama lookki kuin tavatessa. Vähän on hänelläkin kroppa pehmentynyt, mutta yleisolemus on edelleen ryhdikäs ja urheilullinen.

Lähettäjä: Jii 
Päivämäärä:   26.2.25 15:13:10

No, 35v yhdessä niin kyllä ollaan muututtu molemmat..

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.