Lähettäjä: reppu
Päivämäärä: 26.2.25 12:04:34
En ole todellakaan pysynyt samannäköisenä, kun tapasimme olin laihtunut huomattavasti lääkkeen takia ja paino lähti nousuun oikeastaan heti, kun tapasimme, koska jouduin laihtumisen takia lopettamaan kyseisen lääkkeen. Ekan raskauden jälkeen minulle jäi noin 10kg, sen jälkeen tulin vielä kolme kertaa raskaaksi ja joka kerta jäi kiloja, vaikka vauvaa ei enää saatukkaan syliin saakka. Sitten tulin vielä kerran raskaaksi ja pian synnytän, tulen tod näk painamaan taas enemmän, kuin ennen raskautta eli painan sitten suunnilleen 25kg enemmän, kuin silloin, kun tapasimme.
Olen myös lopettanut hiusteni raidoittamisen, joten olen huomattavasti tummempihiuksinen, kuin suhteen alkuaikoina.
Olen myös vanhentunut, mutta niin on toki puolisonikin. Puolisoni ei ole enää yhtä lihaksikas ja vähän on mahaakin tullut enemmän, mutta on kyllä edelleen urheilullinen ja lihaksikas.
Kunhan tämä raskaus on takana ja synnytyksestä selvitty ja imetys lopetettu (esikoisen imetyksen aikana ei mitenkään voinut laihduttaa, maito loppui heti jos olin miinuskaloreilla) niin sitten vähitellen pääsen taas eroon noista kiloista, suunnilleen 15-18 kiloa haluan pois. Onneksi minulla on hyvä itsekuri sitten, kun jotakin muuttaa haluan. Hiuksetkin ajattelin taas raidoittaa, kunhan lopetan imettämisen, joten uskon palautuvani edes jotenkuten samaksi, kuin mitä olin ennen viittä raskautta, mutta parikymppiseksi en toki muutu enää mitenkään.
|