Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Jos annat konserttilipun tms lahjaksi

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.2.25 09:08:36

Jos annat konsertti-, teatteri- tai muun lahjaksi sillä oletuksella, että menette yhdessä katsomaan, niin annatko lipun omaksi? Eli annatko lahjansaajan vaikka myydä tai antaa lipun eteenpäin Jos hän ei pääse paikalle valitsemaasi näytökseen? Vai pidätkö lipun itse ja pyydät jotakuta toista mukaasi?

Re: Jos annat konserttilipun tms lahjaksi

Lähettäjä: Ok 
Päivämäärä:   26.2.25 09:11:53

Ei noin voi ajatella

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.2.25 09:23:11

Lippuja annetaan aina kaksi, tai mieluummin lahjakortti millä saa kaksi lippua. Lahjan saaja valitsee itse kenen kanssa haluaa mennä.

Päivämäärä:   26.2.25 09:36:26

^ toi

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.2.25 09:38:13

Huh, aamuaivoilla kirjoitettu aloitus. Jos siis ANTAISIT lipun sillä oletuksella, että menette yhdessä. Eli ostaisit viereisen lipun itsellesi ja annat toisen jollekulle. Et siis antaisi kahta lippua tai lahjakorttia, vaan yhden lipun tiettyyn näytökseen.

Päivämäärä:   26.2.25 09:38:31

Jos taas haluat kaverin mukaan tapahtumaan niin sitten maksat hänen siaäänpääsyn sinne sisälle, et varsinaisesti anna hänelle mitään lippua. Jos kaveri ei pääsekään niin kysyt mukaan jotain toista.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   26.2.25 09:40:39

Ihan riippuu tilanteesta. Jos antaa liput käteen saajalle, silloin tietenkin lahjan saaja valitsee kenet vie mukanaan. Lahjan ei kuitenkaan välttämättä tarvitse olla kaksi lippua käteen, vaan voi myös antaa lahjan sanoen "Lahjana vien sinut katsomaan bändin X keikkaa".

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   26.2.25 09:47:35

” Lippuja annetaan aina kaksi, tai mieluummin lahjakortti millä saa kaksi lippua. Lahjan saaja valitsee itse kenen kanssa haluaa mennä.”

tai

” Jos taas haluat kaverin mukaan tapahtumaan niin sitten maksat hänen siaäänpääsyn sinne sisälle, et varsinaisesti anna hänelle mitään lippua. Jos kaveri ei pääsekään niin kysyt mukaan jotain toista.”

Näin mä toimisin.

Lähettäjä: Mkgfd 
Päivämäärä:   26.2.25 10:31:26

Vein kundikaverin sellaisen bändin keikalle, josta hän tykkää. Ostin kaksi lippua joista toisen annoin hänelle lahjakuoressa ja toisen pidin itselläni.
Miksi ns maksaisin hänen kaverinsa lipun, hänelle se lahja oli.
Sama se on kun mennään syömään samalla periaatteella, siinä syö sekä lahjan antaja että lahjan saaja.

Lähettäjä: Ll 
Päivämäärä:   26.2.25 11:45:21

Mkgfd: jos et itse ole ko. bändin fani niin poika saattaa haluta mennä keikalle mielummin samanhenkisten ihmisten kanssa. Siksi tuo on outo lahja. Tää ei sitten liittynyt aloittajan tilanteeseen mitenkään.

Lähettäjä: Fii 
Päivämäärä:   26.2.25 13:07:23

Jos puhutaan konsertista (numeroidut paikat), niin joko annan 2 lippua ja lahjansaaja saa valita kenen kanssa menee tai sitten jos haluan mennä konserttiin kaverin kanssa, annan ”lahjakortin”, jossa lupaan viedä kaverin konserttiin X. Jos hän ei pääse tai halua tulla, menen konserttiin jonkun muun kanssa.

Kummilapselle olen antanut lahjaksi yhden festarilipun. Hän on sinne menossa kaveriporukan kanssa eikä festareilla ole numeroituja paikkoja, joten minun ei tarvitse miettiä, että kummilapsi joutuisi istumaan yksin nimetyllä paikalla.

Lähettäjä: Mkgfd 
Päivämäärä:   26.2.25 13:21:09

LI
Annamme toisillemme lahjoiksi sellaista mitä voimme tehdä yhdessä ja teemme. Ilta oli myös minulle mieluinen.
Ei mieskään antanut lahjakorttia kahdelle viedessään minut lahjaksi ampumaan.
Kukin tavallaan, se mikä on sinulle outoa, ei ole välttämättä sitä toiselle. :)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.