Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oletko hillitty?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.2.25 06:39:53

Tajusin juuri tuon yhden ulkonäkökeskustelun jälkeen, että miehet ei pidä minusta koska en ole hillitty! Olen ulkonäöllisesti sitä, mutta luonteeltani en. Miehet pitävät minusta siihen asti kunnes rentoudun ja alan olla oma itseni. Väittelen, esitän kummallisia ja absurdeja mielipiteitä, saatan vähän puhua päälle ja innostun oudoista asioista, kun luulen että on kerrankin joku jota kiinnostaa. Toiset miehet on vaientaneet minut suutelemalla ja seksillä, toiset vain ghostaa

Re: Oletko hillitty?

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   26.2.25 06:53:56

Enimmäkseen olen. Kaikkein lähimmät tietää minun olevan myös sarkastinen, synkkä ja raivostuvan silmittömästi, mutta vain hyvin perustelluista syistä.

Minullakin on paha tapa puhua päälle, mutta vain tilanteissa, joissa en tiedä miten saisin suunvuoron siihen väliin, jossa sanottavallani on merkitystä. On työlästä koittaa puolituntia myöhemmin palata samaan keskusteluun todetakseen yksittäinen kommentti, joka muuttaa loppu keskustelun kulun. Tätä tapahtuu lähinnä kokouksissa työelämässä.

Lähettäjä: Vääk 
Päivämäärä:   26.2.25 07:02:59

Olen, mutta eivät miehet pidä minustakaan. :D

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   26.2.25 07:18:26

No way.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   26.2.25 07:21:50

En mitenkään erityisemmin. En koe, että tämä olisi vaikuttanut kenenkään pitämiseen. Toki jos on vain outo päällepuhuva mölisijä, on ihan ymmärrettävää, etteivät kemiat kohtaa useimpien kanssa, sukupuolesta riippumatta.

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   26.2.25 07:25:20

Alkeelliseen käytöstapojen hallitseminen ei tee kenestäkään hillittyä. Ja jos on käytöstavaton, on täysin normaalia, ettei sinusta pidetä. Inttäminen, päälle puhuminen ja muu vouhkaaminen ovat melko vastenmielisiä piirteitä ihmisessä,

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.2.25 07:44:06

Olen, mutta ei munkaan luonteesta miehet tykkää. Mutta annan alkuun helposti aika hissukan kuvan, joten monet yllättyy kun mun yli ei kävelläkään.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   26.2.25 08:45:02

En.
Toki työelämässä jne, mutta oikeasti en ole.

Sinun ei pidä miettiä miesten miellytämistä :)
Ehkä löydät sellaisen miehen, joka arvostaa sinua sellaisena kuin olet, ehkä et.
Itse olen opetellut olemaan yksin ja nauttimaan elämästä myös yksin. En enää tyydy keneenkään joka ei ole "arvoiseni".

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.2.25 08:51:07

Kakkasin tänään postilaatikkoon, se olikin oma.

Päivämäärä:   26.2.25 09:05:41

Kyllä osaan käytöstavat, mutta joskus innostun niin että itseni hillitseminen ei vaan onnistu. En aina puhu päälle enkä intä, toisaalta en näe väittelyn olevan huonoa käytöstä. Tylsää jos keskustelijat ovat samanmielisiä ja myötäilevät vain toisiaan

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   26.2.25 09:49:11

En ole :) Eikä ole ollut koskaan ongelma. Selkeästi osunut sulle kohdalle ihan vääränlaisia miehiä.

Päivämäärä:   26.2.25 10:30:51

Ole juuri sitä mitä olet älä anna miesten mielipiteiden naisen spekseistä vaikuttaa sinuun. Kyllä se mies tulee vastaan kuka haluaa elävän kumppanin, pumpattavat barbarat saa jättää omaan arvoonsa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.