Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ärsyyntyisittekö suunitelmien muutoksesta

Lähettäjä: Henttu 
Päivämäärä:   25.2.25 21:55:32

Käyn todella harvoin ulkona. Työt, sali, talli, koti. Kaveri oli kutsunut viettämään vklp synttäreitään, sanoi et mennään baariin. Hommasin hevosille hoitajat, ostin itselleni uusia vaatteita ja järjestelin työt perjantaina että pääsee aikaisemmin lähtemään jotta ehdin laittautua.

Nyt sanoi että ollaankin hänen luona kotona kolmisteen. En oikein tiedä jaksanko sen takia hommata kyytiä, maksaa taxia tms. Minua alkaa aina väsyttää helposti kun ollaan vaan yhdessä paikassa pienellä porukalla enkä ole erityisen innostunut pelaamaan mitään korttipelejä eli olen vain tylsistynyt tai väsynyt pienen porukan illanistujaisissa.

Sanoin että jos ei mennä minnekkään niin tulen autolla ja juon max yhden miedon ja istun hetken seurana. Kaveri sitten ärsyyntyi tästä ja sano että ei vietä synttäreitä ollenkaan. Ymmärrän että ahdistaa mennä jonnekkin mutta en nyt oikein tiedä, tiedän etten viihdy niin miksi joisin enempää.

Re: Ärsyyntyisittekö suunitelmien muutoksesta

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   25.2.25 21:57:38

Kaveria ahdistaa mennä ulos, sinua ahdistaa mennä hänen luokseen. Kumpaakin vtuttaa toinen.

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   25.2.25 21:59:51

Mä oisin ilahtunut tuosta muutoksesta! Itse vihaan meluisia ja hälyisiä baareja ja tärkeintä on viettää aikaa juuri sen kaverin kanssa.

Mutta silleen ymmärrän sinua, että itse ärsyyntyisin muutoksesta toisinpäin. Eli jos eka oli tarkoitus istua pienellä porukalla kaverin luona ja yhtäkkiä pitäisikin lähteä baariin. Harmittaisi se. Mutta itselle kaverit on sen verta tärkeitä, että heidän synttäreillään he saavat päättää mitä tehdään ja haluan vain että heillä on mukava ilta :)

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   25.2.25 22:09:00

En ärsyyntyisi, ja jos sinne baariin on niin hinku, niin voisin käydä siellä drinksuilla sitten myöhällä.

Päivämäärä:   25.2.25 22:09:08

Ei minua ahdista mennä hänen luokseen, en vaan jaksa ryypätä ja sanoin tulevani autolla ja olevani selvinpäin. :D lukutaitoa kiiitos.

En itsekkään mikään baarien fani ole mutta tosiaan väsy iskee kun juo ja paikoillaan vaan istuskelee tai vaikka saunoo niin mielummin olen selvinpäin. Sanoin vielä hänelle että tottakai osallistun silti mutta en vaan juo.

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   25.2.25 22:11:27

Olisin ärsyyntynyt. En käy juuri koskaan baarissa, mutta vielä harvemmin tissuttelen jonkun luona, koska alkaa vain väsyttää ja on tylsää.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   25.2.25 22:20:14

Synttärisankari saa päättää missä juhlitaan, mutta en ymmärrä kiukuttelua siitä jos toinen tulee autolla eikä juo. Se pitää sallia.
Sen sijaan jos aloittaja oikeasti alkoi kiristää että "jos ei mennä minnekään niin istun hetken seurana" niin ymmärrän myös synttärisankarin ärsytyksen.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.2.25 22:24:07

Mutta nämähän on kaverin synttärit. Kyllä on tapana kaverin synttäreille mennä vaikka ohjelma ei ole sitä mitä itse suunnittelisi. Se on sen kaverin synttäripäivä.

Minusta sinä olit epäkohtelias sanoessasi että istut hetken seurana. Se on kaverin syntymäpäivä ja on epäkohteliasta osoittaa että se on merkityksetöntä.

Päivämäärä:   25.2.25 22:29:54

En sanonut kaverille että istun vain pienen hetken. En kovin myöskään mainostanut olevani kauan kun sitten jos haluavatkin johonkin niin joutuu vielä kuskiksi.

Kun ilmotti muutoksesta niin sanoin vaan että tulen autolla ja olen selvinpäin. Tai oikeastaan ennen tota kyselin suunitelmia jotta osaisin kysellä kyytiä kun oli tarkoitus juhlia kunnolla. Sanoi silloin ettei tiedä, vastasin vaan että okei jos voisi sitten tietäessään ilmotella niin tiedän käynkö ostamassa yhdet hieman juhlavammat kengät.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   25.2.25 22:37:59

Olisin ehkä itsekin vähän ärsyyntynyt jos olisin jo kerinnyt jollain lailla valmistautua nimenomaan ulos lähtemiseen.

Toisaalta - kaverin synttärit, hän saa viettää ne toki miten tahtoo. Se kuitenkin on kohtuutonta, että suututaan siitä jos toinen ei halua juoda. En itsekään samassa tilanteessa viitsisi maksaa kaverilta taksia kotiin, saati jäädä toisten nurkkiin yöksi, joten lähtisin myöskin autolla.

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   25.2.25 22:42:40

Mä mietin hiukan sitä, että miksi piti erikseen sanoa ettei juo? o.O

Kuulostaa omaan korvaan lähinnä passiivis-aggressiiviselle kiukuttelulle. Olen kai ehkä liikaa tottunut näkemään kavereita niin, ettei ketään kiinnosta juoko joku vettä, limpparia, viiniä, olutta vai pillimehua.

Päivämäärä:   25.2.25 22:50:50

Ilmotin etten juo kun oli puhetta yhteisistä juomista ja siitä että ostetaan kolmisteen ananas 24 päkki. Että minulle ei tarvitse varata kun tuun sillä autollani :D

Ja juurikin kun sanoin hänelle kutsuessaan että minulla ei ole baarivaatteita että täytyypä käydä ostamassa. Olen siis laihtunut 30 kg niin vanhat vaatteet ei oikein sovi päälle ja tallivaatteissa tai salivaatteissa ei ehkä baariin viitsi mennä. Ja kutsui nimenomaan baariin. Ymmärrän että ihmispaljous ahdistaa ja sanoinkin että kyllä minulle on myös täysin ok että poiketaan vaikka vaan jossain pienemmässä paikassa. Mutta valitettavasti en ole ikinä nauttinut talvella kolmisteen olkkarissa istumisesta ja tissuttelusta, tulee vaan uni. Kesällä nyt vielä menee kun voi mennä saunaan/paljuun/uimaan/olla ulkona mutta eihän tuolla loskassa halua oleilla.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.2.25 22:52:20

No kyllä muakin ketuttaisi aika lailla.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   25.2.25 22:55:50

Hmm. Orastavaa alkoholiongelmaa? Vai uusi mies etsinnässä?

Ei huvita lähteä kun ei pääse kunnolla radalle?

Lähettäjä: zxc 
Päivämäärä:   25.2.25 23:00:30

” Kuulostaa omaan korvaan lähinnä passiivis-aggressiiviselle kiukuttelulle. Olen kai ehkä liikaa tottunut näkemään kavereita niin, ettei ketään kiinnosta juoko joku vettä, limpparia, viiniä, olutta vai pillimehua.”

Sama homma. Tuollainen ”ai ei mennäkään baariin? Tuun sit autolla enkä juo” kuulostaa tosi lapselliselta. Jps et juo, sitten et juo, tarviiko sitä etukäteen mainostaa. Ja jos aloittaja harvoin missään käy, miksi hän on niin varma että tulee tylsää ja alkaa nukuttaa?

Kuulostaa ettei aloittajaa kiinnosta nähdä kaveria, hän vain haluaa baariin mutta ei halua mennä yksin.

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   25.2.25 23:29:43

Ärsyttää suunnitelmien muutokset.
Mutta yritin ymmärtää ystäviäni, jotka köyttävät alkoa. Tiedän, että olen hissukseen ja nukuksissa ja kellään ei ole kivaa kun en ole lörppö hihittelijä. Noh, ne kaverit on jääny. En yritä ryypätä ja kuskiksi en aina ala. Eli eihän mulla ole niille mitään virkaa.
Vaikea juttu. Ehkä menisin synttäreille autolla ja täkläytyisin uusiin vaatteisiin ja yrittäisin valvoa -koska kaverin synttärit.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.