Lähettäjä: jenna
Päivämäärä: 25.2.25 17:37:55
Puhuttiin melkein pari kuukautta putkeen, yleensä miehen aloitteesta viesti tai pari päivässä ja vaihdettiin pitkiä viestejä harrastukseen liittyen sekä paljon muutakin välillä kun molemmilla oli aikaa.
Harrastuksen kautta tutustuttiin mutta livenä ei olla vielä nähty, mies on tulossa käymään Suomessa ensikuun puolella ilmeisesti, sanonut pari kertaa että haluaisi tavata joten en tiedä olenko pääsyy siihen miksi on tänne tulossa mutta hän on vasta täällä käynyt ja joitain kavereita täällä myös asuu.
Pientä flirttiä ollut ja viimeisin keskustelu lähti aika laukalle. Pari päivää siitä vielä laittoi viestiä normaalisti, työreissulle oli ulkomaille lähdössä ja sanoi että ottaa yhteyttä myöhemmin. Sanoi reissun jälkeen pystyvänsä alkaa suunnittelemaan Suomen reissua. Nyt ei ole kohta viikkoon kuulunut pihaustakaan. :D
Kieltäisin jos väittäisin että ihmettelen minne katosi yhtäkkiä, vai johtuneeko siitä että annoin ymmärtää että voisi meidän välillä jotain enempääkin tapahtua. Olisin ihan hyvin voinut tavata. Pohdin jos laittaisin itse lyhyen viestin mutta onko mitään järkeä, ja pitääkö mua sitten vähän liian helppona? Tosin aikuisiahan tässä ollaan, mitä väliä mitä musta ajattelee loppujen lopuksi jos vain kerran tavataan? Sitten pohdin myös sitä jos odottaa että olisin itse välillä aloitteellisempi yhteydenotossa?
|