Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Loppuelämä yksin

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   25.2.25 12:35:39

Onko muita jotka ajattelee elävänsä loppu elämän yksin? En enää osaa edes kuvitella että jakaisin elämäni jonku kanssa, kaikki suunnitelmatkin teen sen mukaan että olen yksin

Re: Loppuelämä yksin

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.2.25 12:36:45

>nainen
>yksin

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.2.25 12:45:44

Missä kohtaa viivan mielestä mainittiin nainen, ja miksi se on viivalle niin ihmeellinen asia? Onko viiva ensimmäistä kertaa jossain muualla kuin ylilaudalla?

Aloittajalle: Et ole ainoa. Itse olen koko elämäni suunnitellut sen mukaan, että yksin on pärjättävä. Ja mikäs tässä toisaalta on ollessa. Saan mennä ja tehdä oman mielen mukaan eikä tarvitse kysellä muiden mielipiteitä. Voisi kyllä olla vähän yksinäisempi olo, jos ei olisi koiraa, joka lähtee innoissaan mukaan joka paikkaan joka kelillä.

Lähettäjä: 2r4 
Päivämäärä:   25.2.25 13:24:21

Minä!

Lähettäjä: Tankkipönkki 
Päivämäärä:   25.2.25 14:17:11

Täällä yksi, tosin joskus toivon että löytyisi vielä joku rinnalle kulkemaan. Yhteen en kylläkään enää muuttaisi, tarvitsen oman rauhan.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   25.2.25 14:31:58

Minä en ole koskaan seurustellut enkä erittäin todennäköisesti aiokaan. Yksin on parasta, perhettä ja kavereita lukuunottamatta.

Lähettäjä: Ei kai 
Päivämäärä:   25.2.25 14:39:59

En loppuelämää, mutta kyllä se voipi olla, että elämäni lopun. Vaimo kyllästyy lopullisesti, jos joutuu olemaan kanssani vielä kauan ja lähtee. Voi tulla näillä arvoilla sairaus tai kohtaus sitä ennenkin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.2.25 15:29:36

Et ole ainoa. Olen ollut 13 vuotta yksin ja näin ajattelin elellä loppuelämäni.

Lähettäjä: Dxf 
Päivämäärä:   25.2.25 15:36:59

En ole parisuhteessa mutten yksinkään. Eikö teillä ole ystäviä ja sukulaisia?

Päivämäärä:   25.2.25 15:52:34

No siis.. Olen kyllä parisuhteessa (ja vieläpä aivan hyvässä), mutta silti ajattelen eläväni loppuelämäni yksin. En tiedä, milloin loppuelämä alkaa.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   25.2.25 18:18:57

Minä, erosin 8v sitten. Yhtään ukkoa enää ota nurkkiini. Haaveilen muuttavani korpeen koirien kanssa heti kun pääsen eläkkeelle. Aikuiset lapset on, kavereita pari

Päivämäärä:   25.2.25 18:27:48

Joo toki, on ystäviä, sisaruksia, sukulaisia. En täysin yksin, mutta yksin ilman parisuhdetta

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   25.2.25 18:28:44

Näin luulen. Puoli elämää kestänyt parisuhde päättyi, en usko että ketään enää tulee. Ei ole lapsia ja lapsuuden perhe lähes kokonaan jo kuollut. Ei yhtään kaveria tai ystävää. Että kyllä, kun viimeinen jäsen lapsuuden perheestä kuolee, ei taida olla järkeä jäädä tätä maailman menoa katselemaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.