Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  En tykkää liikunnasta

Lähettäjä: Höh 
Päivämäärä:   25.2.25 12:29:48

En saa liikunnasta mitään iloa, tuntuu vain pahalta. En saa mitään endorfiini pilveä liikunnan jälkeen kuten monet saa, saisimpa itsekkin. Liikun pakosta 5-6x viikossa, kamalaa rämpimistä.

Onko vinkkejä tähän? Onko kukaan täällä oppinut tykkäämään liikunnasta? Miten?

Re: En tykkää liikunnasta

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.2.25 12:32:59

Itse löysin salitreenin ja siitä tykkään. Kestävyysurheilu tai ryhmäliikunta ei ole yhtään oma juttu. Mitään endorfiiniryöppyä en todellakaan saa, mutta treenistä on tullut tapa ja ilman treeniä arki tuntuu "tyhjältä." Ja tuleehan siinä hyvä olo, kun jaksaa puskea rankan treenin loppuun saakka ja näkee sen oman kehityksen.

Miten liikut nyt? Mitä lajeja olet kokeillut?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.2.25 12:34:46

Tykkään liikuttaa kehoa. Nautin siitä, mihin kykenen ja miltä se kehossa tuntuu. Vaikka kyse olisi vain venyttelystä tai jääkaapille kävelystä.

Lähettäjä: Höh 
Päivämäärä:   25.2.25 12:36:52

Tällä hetkellä pakosta teen kotitreenejä youtube videoiden tahtiin. Olen kokeillut muun muassa tanssia, salitreeniä, kahvakuulaa, nyrkkeilyä, hiihtoa, uintia, retkeilyä, kiipeilyä, trampoliinitreeniä, pyöräilyä

Lähettäjä: koo 
Päivämäärä:   25.2.25 12:46:38

Mitä liikuntaa harrastat? Voisiko löytyä mieluisampia lajeja, joista tulee myös hyvä mieli? Mä saan metsässä liikkumisesta hyvän mielen, varsinkin jos on hienoja maisemia ja sitä kautta olen innostunut polkujuoksemisesta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.