Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Joko teillä kesätöitä hakevilla on työpaikka?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   24.2.25 20:37:41

Ahdistaa kun ei ole mitään kuulunut mistään paikasta. No alle kymmeneen paikkaan olen kyllä hakenut. Joka päivä toki selaan että josko olisi taas jotain ilmaantunut, johon voisi hakemuksen laittaa. Olen siis opiskelija ja ollut viimeksi lokakuussa töissä, että jotain olisi kiva saada...

Re: Joko teillä kesätöitä hakevilla on työpaikka?

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   24.2.25 20:42:59

Sopimus allekirjoitettu. Kesken hakuajan pääsin haastatteluun ja saan aloittaa huhtikuussa.

Lähettäjä: Visentti 
Päivämäärä:   24.2.25 20:48:34

On. Viime viikolla laitoin hakemuksen ja tänään allekirjoitin sopimuksen

Lähettäjä: Vääk 
Päivämäärä:   24.2.25 20:57:00

Hakuaika loppuu 28.2. ja laitoin hakemuksen jo tammikuussa. Ei ole kuulunut mitään eli veikkaan, että on turha odotellakaan. Onneksi minulla on jo työpaikka, mutta tämän kesätyön myötä olisi ollut mahdollisuus päästä oppimaan ihan uusia asioita.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.2.25 21:04:28

äiti ei ole löytänyt mulle mitään.

Lähettäjä: miu 
Päivämäärä:   24.2.25 22:10:46

hain vain yhteen paikkaan ja pääsin sisään

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   24.2.25 22:51:28

En edes hakenut, mutta entisestä työpaikasta aneltiin että tulisin vetämään yhtä projektia huhtikuun alusta lokakuun loppuun. Pitkin hampain suostuin.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   24.2.25 23:44:32