Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Työmatkan pituus

Lähettäjä: Työmaa 
Päivämäärä:   24.2.25 20:25:58

Olen tässä harkinnut työpaikan vaihtoa. Nykyään työmatka yhteen suuntaan 38km. Teen normaaleja kahdeksan tunnin päiviä viisi kertaa viikossa.
Nyt olisi mahdollisuus mennä toiseen työpaikkaan jossa pystyisi tekemään pitkää päivää jolloin työpäiviä viikossa noin 3-4, vapaita saisi siis rutkasti enemmän. Tykkään tehdä pitkää päivää, joten siksi harkitsen. Työmatka kuitenkin tulisi olemaan yhteen suuntaan 64km. Onko muita jotka kulkevat pidempää työmatkaa? Julkisilla ei pääse joten pakko ajaa omalla autolla. Onkohan ihan mahdoton ajatus.

Re: Työmatkan pituus

Lähettäjä: HH 
Päivämäärä:   24.2.25 20:30:29

Kilometrejä enemmän merkkaa aika. Ja toki jonkin verran se, onko tie esimerkiksi valaistu vai ei.

Lähettäjä: Niinpäniin 
Päivämäärä:   24.2.25 20:31:21

Kun paikks alkaa ghettoutua, niin ensin hävii biilikauppiaat, myös käytettyjen. Sen huomaa omalta kaupungilta on hävinny lähes kaikki uusien autojen merkkiliikkeet.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   24.2.25 20:32:56

Eli sulle tulee nyt työmatkaa ajettavaksi 380 km/vk, jos vaihtaisit niin tulisi 384-512 km/vk riippuen teetkö 3 vai 4 työpäivää. Ei siis ihan hirveästi väliä. Kyllä mä itse mieluummin ajelisin vain kolmena päivänä töihin kuin viitenä. Siinä on aina se lähtemisen vaiva joka rassaa eniten itseäni - itsensä kuntoon laitto jne.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   24.2.25 20:36:49

Mun 27km työmatkaan menee autolla melkein 40min. suunta ja samaan aikaan 63km tallimatkaan menee vajaa 50min. Miettisin siis matkaan käytettyä aikaa enemmän kuin kilsoja, vaikka polttoaineen koulutuksellakin voi olla merkitystä.

Päivämäärä:   24.2.25 20:41:31

Noin tunti yhteen suuntaan menee ajaessa.

Päivämäärä:   24.2.25 20:42:24

Tuonne kauemmas siis. Lähemmäs noin 30min.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.