Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pluskoon bikinit / uikkarit

Lähettäjä: Justiina 
Päivämäärä:   24.2.25 19:01:22

En tarvitse nyt ohjeita ruokavalioon tai liikuntaan, vaan ihan pelkkiä vinkkejä uikkareista pluskoossa.
Oma koko osuu siihen midsize-kategoriaan eli toisinaan menee myös normiosaston vaatteet, mutta bikineiltä Toivon riittävää tukea ja peittävyyttä, alaosa mielellään korkeavyötäröinen. Jos löytyy settiä jossa on mukana vielä esim hame, ois ihan mahtavaa.

Aiemmin mulla on ollut Kappahlin ja Lindexin bikineitä, niissä on aika ohut takaosa yläosissa. Kupit tuntuu myös pienehköiltä vaikka valitsee oman koon.
Kiinakaupassa (Shein) olen katsonut valikoimaa, mutta vaikea päätellä miltä ne näyttää kun mallit on niin täydellisiä. Jos sun lempparibikineitä vielä saa, vinkkaa malli :).

Re: Pluskoon bikinit / uikkarit

Lähettäjä: Imuri 
Päivämäärä:   24.2.25 19:22:41

Liiviliikkeistä varmaan löytyy. Toki joutuu maksamaan hieman enemmän,kuin sheinin roskasta

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   24.2.25 19:37:32

Vielä voi olla vähän aikaista, mutta Snagin valikoima kannattaa tsekata. Kokohaitari 34-64, joten siitä ei jää kiinni... :D Mulla on Snagilta kokouikkari ja on tosi hyvälaatuinen ja sopivan napakka.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.2.25 19:56:52

Mä oon ostanut omani Funky Ladysta. Kokoja ja malleja löytyy laidasta laitaan, ja ammattilaisen sovittamana ne on tosi mukavat päällä. Toki aika hinnakasta verrattuna esim. sheiniin.

Lähettäjä: joku 
Päivämäärä:   24.2.25 20:34:44

Kannattaa tsekata Lumingerie -verkkokauppa.

Lähettäjä: Muutos 
Päivämäärä:   24.2.25 20:37:27

Bonprixiltä tilasin tankinisetin sekä uimamekon ja iloisesti yllätyin laadusta. Napakat, tukevat ja istuvat hyvin. Kumpiakin olen käyttänyt ja viime kesänä kehtasin vihdoin mennä rannalle vuosien tauon jälkeen.

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   24.2.25 21:00:54

Mulla parit tankinit lumingerieltä

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   24.2.25 21:13:23

Ulla Popken

Lähettäjä: Bink 
Päivämäärä:   24.2.25 21:17:35

Parhaat uikkarit ja bikinit olen ostanut Funky Ladysta. Olen asioinut usein ja aina saa hyvää palvelua ja hyvin istuvat vaatteet. On paljon malleja ja kuoseja, joten löytyy varmasti sopivat.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.2.25 22:12:06

Tokmannissa on hyviä uimapukuja.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.