Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miehen käytös OM

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.2.25 16:29:45

Tämän kertainen ongelma miehen käytöksessä on se kun hän aina reissussa alkoholia juotuaan kimmastuu jos ei saa tahtoaan läpi.

Tällä kertaa yritti taas juoda viinaa reilummin/vahvempaa, asiasta oli jo keskusteltu satoja kertoja (tällä siis alko-ongelmaa jota hoidettukkin) ennenkin. Nytkin sitten muistutin ongelmastaan sanoen että olet luvannut olla juomatta tiukkaa viinaa sekä miten se hänen käytökseseensä vaikuttaa. Ilmeisesti sitten ärsyyntyi jo tästä.

Nukkumaan mennessä olisi sitten halunnut vielä käydä paikassa X johon en suostunut vaan sanoin meneväni nukkumaan, siitä se riemu sitten taas repesi.
Haukkui minua, sanoi että olen vittumainen kun en suostu ja hän on maksanut minulle kaiken jne humalaisen ääliön hokemia. Itse halusi maksaa illallisen viineineen. Tätä se on aina tuossa humalatilassa jos ei saa jossain tahtoaan läpi enkä suostu johonkin.
Mikä aiheuttaa tälläistä käytöstä? Pelkkä v:mäisyys vai nuppivika?

Re: Miehen käytös OM

Lähettäjä: sanoisin 
Päivämäärä:   24.2.25 16:31:36

Veemäisyys ja nuppivika.

Lähettäjä: Pepe 
Päivämäärä:   24.2.25 16:33:09

Alkoholismi.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   24.2.25 16:33:23

No käytöksen aiheuttaa se juopottelu. Se mitä on yritetty hoitaakin.

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   24.2.25 16:36:42

Aloittaja, mitä ihmeteltävää tuossa nyt vielä on? Miehelle ei viina sovi ja se siitä. Hän ei osaa olla juomattakaan. Mitä kysyttävää tässä enää on?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.2.25 16:46:47

Lopetin lukemisen kohtaan "satoja kertoja".
Ajattelin, jaahas taas yksi typerys valittamassa.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   24.2.25 16:54:20

Minä oisin ottanut oman huoneen sillon keskellä yötä. Tai jos tuo sama on tapahtunut jo aiemmin en ois edes lähtenyt reissuun miehen kans. Ja jos sama käytös on ollu jo kotonakin useita kertoja niin sillon ero.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   24.2.25 17:00:29

Alkoholismi on sairaus. Viinanhimo kun iskee niin siinä järki katoaa .

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   24.2.25 17:18:26

Alkoholismi. Miehen ei pitäs koskee viinaan ollenkaan.

Lähettäjä: alko 
Päivämäärä:   24.2.25 18:20:10

Tuollaista on elämä alkoholistin kanssa, ja tuo kuulostaa vielä siltä lievemmältä päältä; ei ole (vielä) vetänyt sinua turpaan, hajottanut paikkoja, sytyttänyt kämppää protestiksi tuleen tms. "kivaa", vaan olet selvinnyt pelkillä haukuilla.

Vilpitön neuvoni on, että jos et ole alan ammattilainen jolla olisi jotain toivoa saada mies ehkä sairaudentuntoon ja paraneminen alulle, niin juokse. Mitä kauemmin sitä lykkäät, sitä tyhmemmältä jokainen tuollaiseen urpoon tuhlaamasi hetki tuntuu sitten jälkikäteen, kun viimein päätät sen tehdä.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   24.2.25 18:35:39

Kun et kuitenkaan aio jättää miestä, eikä miehen mielestä juominen ole sellainen iso asia, mitä pitäisi yhtään säädellä, ryhdy edes ovelammaksi.

Jokaisella juopolla on omat tapansa ja kaavansa. Jos esim. jossakin humalatilan vaiheessa kumppani käy väkivaltaiseksi, silloin on osattava olla varuillaan. Kumppanisi kuitenkin vain riitelee ja jankuttaa. Tällöin voit vaikka teeskennellä mahakipua, jos et viitsi enää lähteä seuraavaan kapakkaan. Toki kannustat miestä menemään, ettet ole ilonpilaaja.

Lähettäjä: g 
Päivämäärä:   24.2.25 19:25:16

Mitä väliä sillä on, mikä sellaista käytöstä aiheuttaa. Kysy itseltäsi, mikä sinut saa sietämään tuollaista .

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.