Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Asunnon irtisanominen - miten?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.2.25 13:37:09

Hain asuntoa ja sain tänään soiton että sain sen. Muutto ois 1.4. Ja tietty haluan irtisanoa tämän asunnon nyt heti, että vielä tässä kuussa ehtisi, mutta miten?
Kyseessä yksityinen vuokranantaja, ja pitääkö tosiaan mun lähettää va:lle kirje missä irtisanon asunnon?

Re: Asunnon irtisanominen - miten?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.2.25 13:38:12

Sähköposti kyllä riittää nykyaikana. Jos epäilyttää, niin kysy vuokranantajalta miten hän toivoo sinun toimivan.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   24.2.25 13:40:14

Siis hait asuntoa ja et haluakaan sitä? Miksi siis hait sitä ylipäätään? Vai haluatko muuttaa pois nykyisestä asunnostasi? Aloitus on epäselvä.

Lähettäjä: Juu tuota 
Päivämäärä:   24.2.25 13:40:52

Laita sähköpostilla irtisanominen ja tekstari perään vielä varmistukseksi tai WA-viesti, riippuen ihan siitä miten yleensä olet hänen kanssaan viestitellyt. Ja varmista, että saat myös kuittauksen viestiisi, jotta irtisanominen on mennyt oikeasti perille.

Päivämäärä:   24.2.25 13:41:48

..., no hyvä tietää, yritin vana netistä ettiä tietoa kun ekaa kertaa oon muuttamasta muualta kuin kotoa (tai opiskelupaikan asuntolasta). Kysyn va:lta kun mä en löydä edes hänen sähköpostiaan.

Päivämäärä:   24.2.25 13:44:07

Ällö, joo tais jäädä pari sanaa välistä. Haluan siis nykyisen asunnon irtisanoa.

Ollaan WA:n kautta viestitelty.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.2.25 13:48:38

Taitoin whatsapissa viestiä vuokranantajalle että haluan irtisanoa vuokrasopimuksen niin että se päättyy x päivänä. Kysyin haluaako hän sen jotenkin kirjallisena, mutta ei kaivannut sellaista ja homma oli sillä selvä.

Sitä ennen googletin asiaa pitkään :D Kaikki vauvafoorumin keskustelut ja muut.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.