Lähettäjä: Kerä
Päivämäärä: 24.2.25 14:33:27
Mulla muuttui olo ensin olo keveämmäksi ja sitten painokin alkoi tippua
- perinteinen herkkulakko
- ryhdyin viettämään enemmän aikaa tallilla. Ei nyt varmaan niin paljoa kuluttanut, mut olin poissa jääkaapin luota
- 1 lämmin ateria päivässä. Joko kotiruoka mukaan tai keittolounas. Tällä säästyi muuten rahaa!
- kotijumppa. Eka käytin ilmaisia YouTube yms videoita, sittemmin satuin vakuutukseni kautta saamaan käyttöön ihan liikuntakeskuksen virtuaalijumpat. Mä en salille myöskään lähde. Kotona voi vetää omaan tahtiin, ei tarvi lähteä mihinkään ja voi vetää hikisissä tallille haisevissa kerrastoissa ni ei pyykki lisäänny.
- tää on varmaan ihan huuhaata, mutta aloin käydä saunassa. Sauna päälle, puolen tunnin jumppa ni tuli juotua enemmän vettä ja kyllä luulen, että nukunkin paremmin.
- mulla ei ollut voimavaroja ryhtyä järjestämään elämääni mitään uutta resurssia, vaan otin käyttöön ne, mitä jo on. Rahaa ei oikeastaan mene enempää, okei saunan lämmittäminen näkyy sähkölasku saa, mutta se kuittaantuu, ku en osta herkkuja ja lämmin ruoka on halvempi, ku teen useammin ruokaa itse ja keittolounas on vähän edullisempi, kuin koko buffa. Ja se ruoka, mitä teen ni kyllä siinä varmaan on enemmän kasviksia, mitä on ollut ennemmin.
- ikää 44v, 163cm ja alkupaino 68kg. En tiedä mitä on nyt. En käynyt vuosiin vaa'alla, sit tuli liian pullukka olo ja vaatteet kiristää. En aio käydä vaa'alla jatkossakaan, vaan olo on se, mikä ratkaisee.
- ratsastuksesta sen verran, että käyn ratsastuskoululla tunnilla kerran viikossa tai useammin. Käyn kattomassa valmennuksia ja kisoja siellä. Nyt alkoi alkeiskurssi, niin menen sinä päivänä auttamaan tallille. On ollut tosi kiva, eikä mene rahaa enempää. Mä oon pienituloinen, ni en voi ostaa enempää ratsastustunteja. En tiedä, tuleeko tää "kuntokuuri" koskaan vaikuttamaan mun ratsastukseen, mutta olen kyllä nyt varmempi hevosten kanssa, koska olen tallilla useammin.
|