Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kaksi minuun liittyvää miestä ja ex-kaverit +

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   22.2.25 23:50:53

Molemmilla miehillä lienee tunteita minua kohtaan, ainakin toinen on sanonut sen suoraan minulle ja olemme molemmat (hän ja minä) epäilleet, ettei tuo toinen mies koskaan päässyt yli minusta. Elämäni ensimmäinen poikaystävä siis. Poikaystävä ihan nimenmukaisesti, koska olimme teinejä.

Tuo, joka on sanonut suoraan että rakastaa minua yms. on nyt vaikka mies X ja toinen on mies Y.

Olen jo pitkään ihmetellyt, kun nämä molemmat roikkuvat minuun liittyvissä asioissa, mutta Y ei suostu olemaan minun kanssani normaalisti tekemisissä. Olemme jutelleet joskus harvoin, mutta hän on aina tosi nihkeä ja selittelee, että olen tehnyt hänelle jotain ilmeisesti kovinkin hirvittävää, muttei suostu koskaan kertomaan että mitä. Minun pitäisi kuulemma tietää se itse :-D Hän on yhtäkkiä kaverustunut yhden toisen eksäni kanssa. Tämäkin kyseinen ex alkoi joskus avautumaan tunteistaan minua kohtaan vuosia eron jälkeen :-D

Niin yritän päästä asiaan: siis X ja Y roikkuvat esim. entisen kaverini somessa. Seuraavat siis häntä. Yhdellä toisella on yksityiset somet, joten en tiedä että seuraavatko häntäkin. He ovat luonteeltaan tavallaan hieman erilaisia. Tuo jälkimmäinen ei ole niin sellainen kaikkien kaveri-tyyppinen, kun taas ensimmäinen on enemmän sellainen. Eli myös luonne-erot voivat vaikuttaa. Läppähän onkin se, että he eivät todellakaan ole oikeasti mitään kavereita, hädin tuskin edes tuntevat toisiaan. Y tietää kaikki nämä ihmiset minun kauttani. Minun kanssani ei suostu olemaan tekemisissä kuin normaalit ihmiset, mutta minuun liittyvissä ihmisissä roikkuu vuodesta toiseen. Ei ole montaa viikkoa siitä, kun kävin asioilla Y:n työpaikalla ja sieltä lähtiessä katselin, että näenkö häntä töissä. Tähän väliin sanon, että minulla oli ihan oikeaa asiaa sinne työpaikalle. No kuinkas ollakaan, Y katsoi aivan selkeästi suoraan minuun, ja yritin sitten piilottaa kasvoni, vaikka tiesin että hän tunnisti minut. Jos Y ei mukamas nähnyt minua, niin jo on kumma, kun katsoi suoraan minuun päin.

En tiedä miksi Y tulee välillä mieleeni. Ymmärrän kyllä, että jos olisin samantekevä hänelle, hän ei käyttäytyisi noin ehdottomasti. Että minut yrittää sulkea elämästään kaikin keinoin, mutta minuun liittyvät ihmiset otetaan avosylin vastaan. Miettikääs nyt. Jos inhoat sydämesi pohjasta jotakuta ihmistä, haluatko ihan oikeasti mitään häneen liittyvää elämääsi?
Kyllähän yhdessä vaiheessa Y väitti, että olemme ihan sujut, mutta siitä huolimatta en koskaan kuule hänestä mitään.

Re: Kaksi minuun liittyvää miestä ja ex-kaverit +

Lähettäjä: zxc 
Päivämäärä:   23.2.25 00:39:54

Nyt oli taas niin sekavaa että pakko tarkentaa.

Aloittaja on siis teininä seurustellut Y:n kanssa ja epäilee ettei tämä Y ole päässyt siitä yli. Yhdessä vaiheessa Y sanoi että välit on ok, mutta toisaalta on sanonut aloittajan tehneen jotain väärää hänelle, mutta aloittaja ei tiedä mitä. Ainakaan hän ei aloittajan kanssa halua jutella.

Nyt Y kaveeraa mm aloittajan toisen ex-kaverin ja exän kanssa tai ainakin seuraa näitä somessa.

Ymmärsinkö oikein? (En ymmärrä miten tuo mies X liittyy tähän mitenkään).

Mitä aloittaja siis nyt oikeastan kysyt? Mitä ihmettä haluat? Mutä väliä jos joku teini-iän ex-poikkis kaveeraa sinun toisen eksän tai kaverin kanssa? Ja mitä väliä jos hän ei halua sinulle puhua, miksi väkisin yrität jutella?

Päivämäärä:   23.2.25 01:26:16

X liittyy siten, että hänkin seuraa minun ex-kaveriani somessa. Tuntematta häntä yhtään millään tavalla. Y kaveeraa toisen eksäni kanssa ihan myös oikeassa elämässä. Y on ensin kitissyt minun tehneen jotain hänelle. Sitten joskus myöhemmin vaihdoimme sanasen tai pari, ja olimme kuulemma ihan sujut. Ei se siltä tunnu edelleenkään, joten uskon hänen vain sanoneen niin, jotta en kyselisi enempää. Tämä vaikuttaa minuun siten, etten ymmärrä miksi minua pitää vältellä ja minuun liittyviä ihmisiä oikein haalia elämään. Eihän se kivaltakaan tunnu, mutta enemmän ihmetyttää että miksi noin pitää toimia.

Päivämäärä:   23.2.25 01:29:57

Olisi ihan mukavaa voida olla normaalisti tekemisissä elämän ekan poikaystävän kanssa. Kyllähän hänellä on paikka sydämessäni ihan jo muistojen takia. Oli jännää seurustella ekaa kertaa ikinä ja kokea kaikenlaisia asioita poikaystävän kanssa. Ainoa syy miksi eksä on noin ehdoton suhteeni on se, ettei hän pysty olemaan väleissä. Ilmeisesti sitten verhoilee sen niin, ettei halua. Jos hän ei haluaisi minua elämäänsä, ei hän haluaisi myöskään minuun liittyviä ihmisiä. Minuun hyvinkin läheisesti liittyviä. Ex-kaveri ei ollut mikään random tuttava, vaan oikeasti läheinen ystävä. Tosin minä käytän hyvin vähän sanaa ystävä ylipäätään. Eksä... No eksä on melko ymmärrettävästikin läheisesti minuun liittyvä. Miksi Y haluaa elämäänsä ihmisiä, jotka liittyvät minuun niin läheisesti, mutta minua kohtaan on kuin ei olisikaan. Niinpä niin...

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.2.25 05:56:12

Ex-kaveri ja ex-kumppani ei tällä hetkellä liity sinuun mitenkään. Jos he ovat keskenään kavereita niin tuskin sinusta puhuvat.

Jos olet tätä Y:tä loukannut ja hän ei siksi halua olla tekemisissä niin täysin ymmärrettävää.
Yleensä se loukannut osapuoli ei ymmärrä itse tehneensä mitään väärää mutta tehty asia on sille loukkauksen kohteelle iso.

Tuo tapaus x niin ei somessa seuraamiseen paljon tarvitse.

Itse olen kaveri eksän kaverien kanssa vaikka en eksän kanssa ole tekemisissä. Tässä ei ole mitään ongelmaa kenellekään..

Älä ap ajattele liikaa! :)

Päivämäärä:   23.2.25 08:32:30

Kyllä he liittyvät minuun aika päivänselvästi =D Eikä X tai sen enempää Y:jään edes tietäisi kyseisiä henkilöitä ilman minua. Enkä ole tehnyt mitään kamalaa Y:lle, siksi en ymmärräkään hänen käytöstään. Kyllä minä tietäisin ja ymmärtäisin, aika päivänselvästi, jos olisin jotain niin kamalaa tehnyt.

Päivämäärä:   23.2.25 08:32:41

Y:kään

Päivämäärä:   23.2.25 08:35:32

Uskokaa pois, Y:n eksänä tunnen hänet kyllä.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   23.2.25 08:58:05

Aloittaja siis suomeksi luulee, että on niin ihana, ettei kukaan pääse hänestä yli, ja samalla itse stalkkaa ja ylitulkitsee eksiään.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.2.25 09:12:24

P: hyvin tiivistetty :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.2.25 09:17:11

Kuulostat harhaiselta ja itserakkaalta. Ei kaikki aina liity sinuun.

Päivämäärä:   23.2.25 09:30:46

"Aloittaja siis suomeksi luulee, että on niin ihana, ettei kukaan pääse hänestä yli, ja samalla itse stalkkaa ja ylitulkitsee eksiään."

Kateus on aina huvittavaa =D "Molemmilla miehillä lienee tunteita minua kohtaan, ainakin toinen on sanonut sen suoraan minulle ja olemme molemmat (hän ja minä) epäilleet, ettei tuo toinen mies koskaan päässyt yli minusta."

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.2.25 09:37:21

No nehän on kaikki palavasti rakastuneita sinuun ja elämä on kärsimystä kun eivät saa sinua.

Lähettäjä: Juuna 
Päivämäärä:   23.2.25 10:12:48

"Kateus on aina huvittavaa =D"

Ei, ei, ei...

"Kuulostat harhaiselta ja itserakkaalta. Ei kaikki aina liity sinuun."

No just tämä! Mutta pistetään nuoruuden piikkiin.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   23.2.25 18:33:41

Kuulostat ehkä hieman hullulta kun luulet kaiken liittyvän sinuun. Sisäinen keittiöpsykologini tulkitsee tilanteen niin että aloittajalla on vielä tunteita exäänsä kohtaan, ja siksi etsii merkkejä siitä että exällä olisi jotain tunteita vielä. Harmi vaan että ne sun merkit on aika kaukaa haettuja, itse asiassa noissa tulkinnoissa on oikeasti stalkkerimaisia viboja, siis vainoojatkin etsivät tuollaisia merkkejä siitä että joku haluaisi oikeasti olla tekemisissä heidän kanssaan.

En itsekään ole tekemisissä entisten poikaystävieni kanssa, eikä se johdu siitä että mulla olisi mitään jäänyt hampaankoloon saati että mulla olisi tunteita, se johtuu vain siitä että ne on menneen talven lumia enkä tarvitse tai kaipaa heitä enää elämääni. He ovat menneen talven lumia.

Lähettäjä: Hahaa 
Päivämäärä:   23.2.25 21:52:27

Olet kuningatarmehiläinen ja nuo poloiset reppanat riutuvat kaikki ikuisessa rakkaudessa sinua kohtaan.

Ei kun sitten sää heräsit. Get oven it.

Lähettäjä: Ella 
Päivämäärä:   24.2.25 14:49:21

Olet itserakas. Miksi nuo muut ihmiset ei saisi kiinnsmostaa Ytä ilman, että liittyy mitenkään sinuun. Et ooe maailman napa, vaika niin uuletkin

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.2.25 14:53:56

Miekkosnainenhan tämä on.

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   24.2.25 14:57:42

Kirjoitustyylistä päätellen ei ole Miekkosnainen, mutta pelottavaa että näitä on muitakin jotka kuvittelevat olevansa maailman napa ja ah, niin ihana ettei kukaan voi häntä vastustaa ja että kaikki liittyy juuri häneen. Ja vielä pitäisi olla "kateellinen" tällaisille..? Kattia kanssa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.