Lähettäjä: ***
Päivämäärä: 22.2.25 23:50:53
Molemmilla miehillä lienee tunteita minua kohtaan, ainakin toinen on sanonut sen suoraan minulle ja olemme molemmat (hän ja minä) epäilleet, ettei tuo toinen mies koskaan päässyt yli minusta. Elämäni ensimmäinen poikaystävä siis. Poikaystävä ihan nimenmukaisesti, koska olimme teinejä.
Tuo, joka on sanonut suoraan että rakastaa minua yms. on nyt vaikka mies X ja toinen on mies Y.
Olen jo pitkään ihmetellyt, kun nämä molemmat roikkuvat minuun liittyvissä asioissa, mutta Y ei suostu olemaan minun kanssani normaalisti tekemisissä. Olemme jutelleet joskus harvoin, mutta hän on aina tosi nihkeä ja selittelee, että olen tehnyt hänelle jotain ilmeisesti kovinkin hirvittävää, muttei suostu koskaan kertomaan että mitä. Minun pitäisi kuulemma tietää se itse :-D Hän on yhtäkkiä kaverustunut yhden toisen eksäni kanssa. Tämäkin kyseinen ex alkoi joskus avautumaan tunteistaan minua kohtaan vuosia eron jälkeen :-D
Niin yritän päästä asiaan: siis X ja Y roikkuvat esim. entisen kaverini somessa. Seuraavat siis häntä. Yhdellä toisella on yksityiset somet, joten en tiedä että seuraavatko häntäkin. He ovat luonteeltaan tavallaan hieman erilaisia. Tuo jälkimmäinen ei ole niin sellainen kaikkien kaveri-tyyppinen, kun taas ensimmäinen on enemmän sellainen. Eli myös luonne-erot voivat vaikuttaa. Läppähän onkin se, että he eivät todellakaan ole oikeasti mitään kavereita, hädin tuskin edes tuntevat toisiaan. Y tietää kaikki nämä ihmiset minun kauttani. Minun kanssani ei suostu olemaan tekemisissä kuin normaalit ihmiset, mutta minuun liittyvissä ihmisissä roikkuu vuodesta toiseen. Ei ole montaa viikkoa siitä, kun kävin asioilla Y:n työpaikalla ja sieltä lähtiessä katselin, että näenkö häntä töissä. Tähän väliin sanon, että minulla oli ihan oikeaa asiaa sinne työpaikalle. No kuinkas ollakaan, Y katsoi aivan selkeästi suoraan minuun, ja yritin sitten piilottaa kasvoni, vaikka tiesin että hän tunnisti minut. Jos Y ei mukamas nähnyt minua, niin jo on kumma, kun katsoi suoraan minuun päin.
En tiedä miksi Y tulee välillä mieleeni. Ymmärrän kyllä, että jos olisin samantekevä hänelle, hän ei käyttäytyisi noin ehdottomasti. Että minut yrittää sulkea elämästään kaikin keinoin, mutta minuun liittyvät ihmiset otetaan avosylin vastaan. Miettikääs nyt. Jos inhoat sydämesi pohjasta jotakuta ihmistä, haluatko ihan oikeasti mitään häneen liittyvää elämääsi?
Kyllähän yhdessä vaiheessa Y väitti, että olemme ihan sujut, mutta siitä huolimatta en koskaan kuule hänestä mitään.
|