Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Minulla on piilolasit ja pitäisi nukkua

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.2.25 23:16:32

Olen kaverin kanssa mökillä, olen kuskina koska kaverilla ei ole korttia ja autoa. Kävimme päivällä läheisessä kylpylässä, ja minulta jäi sinne kassi, jossa oli varapiilarit ja silmälasit. Olemme siis minun kyytiin varassa täällä.

Mitä teen? Nukunko kertakäyttöpiilarit päässä vai laitanko linssit veteen? Ei ole edes aurinkolaseja mukana... Täältä on noin 20 minuutin matka hakemaan ne lasit huomenna, eli sen aikaa pitäisi pitää näitä vanhoja piilareita.

Re: Minulla on piilolasit ja pitäisi nukkua

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   22.2.25 23:19:49

Olen joskus nukkunut kertakäyttöisillä poikkeustilanteessa. Älä ainakaan veteen laita.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.2.25 23:21:04

Ei missään nimessä veteen. Nuku päässä. Voi olla aamulla kuivat silmät joten huolehdi veden juonnista.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   22.2.25 23:21:05

Jos sulla ei ole steriiliä keittosuolaa siellä niin ehdottomasti nukut linssit päässä ja otat ne pois aamulla kun saat silmälasit takaisin.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   22.2.25 23:22:20

No riskillä voit nukkua ne päässä laittaa veteen. Kummastakin voi seurata silmätulehdus. Mutta valitsisin pilarit päässä nukkumisen jos sulla tai kaverilla ei ole piilarinestettä mihin ne laittaa ja et pysty ajaa ilman piilareita. Jos nukut pilarit päässä niin kannattaa sitten herättyä juoda vettä kun silmät varmana kuivat. Ja otat neste heti pois kun voit.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   22.2.25 23:23:36

* tai laittaa veteen. Mutta nukkuminen ne päässä turvallisempaa.

Lähettäjä: Poku 
Päivämäärä:   22.2.25 23:25:27

Nukun toisinaan kertakäyttöpiilarit päässä, eikä ikinä ole ollut kuivia silmiä kummempaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.