Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Manifestaatio-ketju

Lähettäjä: manifesting 
Päivämäärä:   22.2.25 15:00:37

Täällä on ollut tällasia ennenkin. Haluisin kuulla muilta mitä ootte saaneet manifestoitua ja miten teitte sen. Ois kiva kuulla miten joku olis onnistunut muuttamaan ikävän elämäntiltanteen onnelliseksi.

Mulla on viimeset kolme vuotta tapahtunut isoja vastoinkäymisiä uudelleen ja uudelleen, sielun pimeä yö varmaan. Hyvääkin on mahtunut mun elämään, mutta mulla on kyllä ollut tosi vaikee elämä. Mä en jotenkin pysty uskomaan enää, että voisin saada pysyviä ihmissuhteita. Miten mä voisin muuttaa tän uskomuksen, kun se on jotenkin niin syvällä? Jatkuvasti mun elämään on tullut ihmisiä, jotka ei kunnioita mun rajoja. Jos sanon, että älä tee noin, se menee ihan kuuroille korville. En käsitä sitä, koska en mäkään tekis niin, kuten ei varmasti moni muukaan. Miks ihmiset käyttäytyy noin? Miten se on joillekin niin vaikeeta kunnioittaa toisen rajoja? Ja sitten oon antanut ihmisten kävellä mun yli ja rikkoa mun rajoja, vaikka se on tuntunut tosi pahalta. Ihan yksin jäännin pelon takia.

Pitäs vissiin tehä universumille paremmin selväks et en aio olla sellasten ihmisten kanssa tekemisissä jotka ei aio kunnioittaa mun pyyntöjä. Tollasiin pitää vaan katkasta välit välittömästi. Kai mä selviin yksinkin.

Tää rajojen rikkominen on kyllä ihan mun äitihaavani manifestaatiota. Ihmiset mun ympärillä on käyttäytyny ihan ku se. Oisinpa saanut edes hyvät vanhemmat, mutta enpä saanu. Kai silläkin on joku tarkotus.

Jotenkin pitäs saada energiat ylös, mut se tuntuu vaan niin vaikeelta. Mulla ei oo mitkään palaset elämässä kunnossa nyt. Tuntuu tosi pahalta joka päivä.

Re: Manifestaatio-ketju

Päivämäärä:   22.2.25 15:14:08

Ja ei tarvii ottaa kantaa tohon mun avautumiseen jos ei oo sanottavaa siihen. Ois tosiaan kiva kuulla miten oot onnistunut luomaan hyvää omaan elämääsi jos siitä sais inspiraatiota :)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.2.25 15:18:24

Manifestoin rauhan Ukrainaan.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   22.2.25 15:20:26

Oon pyrkinyt olemaan aidosti iloinen ja innostunut ihan niistä pienistä asioista. Esimerkiksi kahvikuppi aamulla. Tällä oon saanut arkeen parempia hetkiä ja hyvää oloa.

Usko itseesi enemmän ja ärähdä oikeasti niille jotka ei kunnioita rajojasi. Ennemmin pitävät sinua vähän vaikeana ihmisenä, jotta saat oman elämäsi raiteilleen. Sinun elämäsi on sinua varten, ei muita.

Päivämäärä:   22.2.25 15:25:16

Minusta tämä manifestointi- ideologia on äärimmäisen kylmä. Ideahan siinä on, että ihmisellä on yliluonnolliset voimat hallita maailmankaikkeutta ja kaikki kärsimys on yksilön omaa syytä kun ei ollut taitavampi manifestoimaan jotain muuta.

Samoin karma-ajattelu, joka tarkoittaa sitä että toisten kohtaamat ongelmat voi kuitata sillä, että he varmasti ansaitsivat sen.

Päivämäärä:   22.2.25 16:04:11

Kyseessä ei oikeesti oo mikään ideologia vaan laki. Ei oo mitään yliluonnollisia voimia hallita maailmankaikkeutta, loppujen lopuks meitä on vaan yksi ja me ollaan koko maailmankaikkeus. Mitään kohdetta ei voi tarkastella ilman että muuttuu, se on todistettu.

Korkeemmasta perspektiivistä käsin mikään ei myöskään oo pahaa, se on vaan osa kaikkea mitä on.

Ja tää ei tarkota automaattisesti empatiakyvyttömyyttä. Oikeesti manifestointi voi olla tosi haasteellista, varsinkin jos pikkulapsena on saanut kasan negatiivisia uskomuksia (yleensä) vanhemmiltaan. Lakien tiedostaminen ei tosiaan tarkota toisen kärsimyksen kuittaamista "saitpa mitä ansaitsit" metodilla. Sellasiakin ihmisiä on, mutta kyllä "henkiset" ihmiset osaa olla myös empaattisia. Tällä tasolla on uhreja, korkeemmasta perspektiivistä ei. Mutta tää planeetta on rankka paikka, moni kärsii täällä paljon. Helpompiakin paikkoja on.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   22.2.25 17:34:49

Kuuntelin pari vuotta sitten manifestointia koskevia bodeja, ja luulen että sain asian juonesta kiinni.
Homma perustuu mielestäni siihen, että keskityt ajattelemaan ja haaveilemaan itsellesi iloa tuottaviin asioihin. Samalla alat pikkuhiljaa tekemään niitä asioita kohti vieviä asioita.
Niimpä aivan huomaamatta oletkin jo saavuttanut tai ainakin sillä tiellä tuohon asiaan.
Minulla on toiminut.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.2.25 17:44:26

Hyvin toimii mutten edes enää viitsi kertoa niitä juttuja kun viimeksi täällä tuli niin paljon pskaa niskaan.

Lähettäjä: k 
Päivämäärä:   22.2.25 18:29:23

Sama täällä, en jaksa enää kirjoittaa kaikkea kun viimeksi haukuttiin, kun osa ei tajunnut koko asiaa.

En jaksaisi alkaa neuvomaan muita, ottakoot itse selvää. Toki useat ihmiset eivät ikinä tule tajuamaan ja sille ei mitään voi. :D

En siis tarkoittanut sinua aloittaja! Vaan niitä jotka viime ketjussa pari kk sitten jankuttivat että ''ei onnistu, en usko tähän'' jne. Meni hermo niihin.

Päivämäärä:   22.2.25 22:36:00

N, tuo on vain pieni osa tuota manifestointi-ideologiaa. Omiin ajatuksiin, asenteisiin ja tekoihin voi vaikuttaa.

Sen sijaan tähän manifestointiin kuuluu uskomus siihen, että voi vaikuttaa myös muihin asioihin kuten onnettomuuksiin, sairauksiin, luonnonilmiöihin jne.

Oma hyvä tuuri luetaan omaksi ansioksi ja siten empatia muita kohtaan vähenee (hehän voisivat tehdä saman, sehän olisi heidänkin ulottuvilla).

Kun ihminen ymmärtää sattumanvaraisuuden, elämän kaaottisuuden ja epäreiluuden, hän osaa olla kiitollinen. Ei omahyväinen. Ja hän myös kokee myötätuntoa, sillä tietää ettei esim. lapsensa menettäminen kouluammuskelussa ollut mitenkään vanhempien vika eivätkä he olisi millään manifestoinnilla sitä voineet muuttaa. Se on myös armollista yksilölle.

Manifestointi on uskonto.

"Kyseessä ei oikeesti oo mikään ideologia vaan laki. "
Jokaisessa uskonnossa on omat "lakinsa".

Lähettäjä: Huh 
Päivämäärä:   22.2.25 22:57:44

"'Sen sijaan tähän manifestointiin kuuluu uskomus siihen, että voi vaikuttaa myös muihin asioihin kuten onnettomuuksiin, sairauksiin, luonnonilmiöihin jne."

Ööö no ei todellakaan kuulu. :D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.