Lähettäjä: manifesting
Päivämäärä: 22.2.25 15:00:37
Täällä on ollut tällasia ennenkin. Haluisin kuulla muilta mitä ootte saaneet manifestoitua ja miten teitte sen. Ois kiva kuulla miten joku olis onnistunut muuttamaan ikävän elämäntiltanteen onnelliseksi.
Mulla on viimeset kolme vuotta tapahtunut isoja vastoinkäymisiä uudelleen ja uudelleen, sielun pimeä yö varmaan. Hyvääkin on mahtunut mun elämään, mutta mulla on kyllä ollut tosi vaikee elämä. Mä en jotenkin pysty uskomaan enää, että voisin saada pysyviä ihmissuhteita. Miten mä voisin muuttaa tän uskomuksen, kun se on jotenkin niin syvällä? Jatkuvasti mun elämään on tullut ihmisiä, jotka ei kunnioita mun rajoja. Jos sanon, että älä tee noin, se menee ihan kuuroille korville. En käsitä sitä, koska en mäkään tekis niin, kuten ei varmasti moni muukaan. Miks ihmiset käyttäytyy noin? Miten se on joillekin niin vaikeeta kunnioittaa toisen rajoja? Ja sitten oon antanut ihmisten kävellä mun yli ja rikkoa mun rajoja, vaikka se on tuntunut tosi pahalta. Ihan yksin jäännin pelon takia.
Pitäs vissiin tehä universumille paremmin selväks et en aio olla sellasten ihmisten kanssa tekemisissä jotka ei aio kunnioittaa mun pyyntöjä. Tollasiin pitää vaan katkasta välit välittömästi. Kai mä selviin yksinkin.
Tää rajojen rikkominen on kyllä ihan mun äitihaavani manifestaatiota. Ihmiset mun ympärillä on käyttäytyny ihan ku se. Oisinpa saanut edes hyvät vanhemmat, mutta enpä saanu. Kai silläkin on joku tarkotus.
Jotenkin pitäs saada energiat ylös, mut se tuntuu vaan niin vaikeelta. Mulla ei oo mitkään palaset elämässä kunnossa nyt. Tuntuu tosi pahalta joka päivä.
|