Lähettäjä: 33 v
Päivämäärä: 22.2.25 11:27:18
Elämä on oikeastaan ihan hyvää. Olen vähentänyt ''suorittamista'' ja teen lähinnä asioita, joista tykkään. :D Toki töissä on pakko käydä, mutta sielläkin vähensin juuri työaikaa 80 prosenttiin. Niin helpottavaa. Aloin aiemmin uupua ja tuntui että olin vain sinnitellyt 100 % työajalla niin kauan.
Joistakin kuluista piti karsia kyllä, koska palkka ei ollut ennenkään mikään superhyvä (1850 netto oli ennen, nyt en ole ihan satavarma paljonko seuraavat palkat tulevat olemaan, mutta 200-300 e vähemmän kuitenkin).
Asutaan avopuolison kanssa keskustassa kerrostalossa. Löydettiin taannoin aivan ihana asunto täydellisellä näköalalla, ja vaikka tämä on vähän pieni kahdelle (alle 50 neliötä) niin vuokra on kohtuullinen siihen nähden.
Ei lapsia, eikä tule. Niin ihanaa kun saa elää vapaasti. Enää ei tosin ole lemmikkejäkään :( Ne olivat meille todella rakkaita, mutta vaivojen tullessa piti päästää pois yksi toisensa jälkeen. Toisaalta elämä on ilman lemmikkejä vielä entistä vapaampaa.
En haaveile yhtään perhe-elämästä, onneksi ei ole pakko. Haluan nauttia rauhasta, omasta ajasta + parisuhdeajasta. Onneksi tajusin jo 17-vuotiaana, että hei niitä lapsia ei ole mikään pakko hankkia. Huh! Elämäni paras päätös. Suoraan sanottuna kauhulla katson vierestä muutamia kavereita, jotka ovat astuneet siihen ansaan, ja kärsivät siitä. Eivät jaksaisi yhtään. Odottavat vain lapsivapaata aikaa... Tiedän etten itsekään jaksaisi, olen joskus ollut uusperheessä lapsettomana äitipuolena useita vuosia. Se oli kamalaa. :D
Vapaa-ajalla:
- käyn pitkillä lenkeillä metsässä
- katsotaan miehen kanssa telkkaria / youtubea + vietetään muuten aikaa ja puhutaan kaikesta
- kirjoitan päiväkirjaa ja kortteja / kirjeitä ulkomaille
- leivon & teen ruokaa, siivoan (tykkään siivoamisesta)
- lepään
- käyn kaverin kanssa pelaamassa tennistä tai sulkapalloa jne.
Eli ihan kaikkea sitä samaa mitä muutkin ihmiset. =)
|