Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Saatko myytyä jotain Vintedissä?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   21.2.25 23:39:58

Kysymys otsikossa....

Muuton tieltä laitoin sinne paljon kenkiä ja joitain vaatteita. Merkkikamaa, udeenveroisia kun joskus vähän karannut shoppailu käsistä.

Hinnat laitoin mielestäni ihan kohtuullisiksi, nahkaisia hyväkuntoisia merkkikenkiä 17e, Nike Airit 15e, nuorisomerkin housut joita myydään edelleen uutena verkkokaupoissa 109e laitoin hinnaksi 30e... No yhden ainoan kenkäparin olen saanut myytyä. Ihmiset laittaa kamoja feivöritteihin ja joistakin kamoista on tullut tarjous, esim. noista housusita tarjottiin 21e ja hyvåksyin tarjouksen mutta kukaan omaa hintaa tarjonnut ei ole sitä maksanut.

Onko muilla yhtä nihkeää? Vai käykö tuolla kaupaksi vain 3e kamppeet?

Re: Saatko myytyä jotain Vintedissä?

Päivämäärä:   21.2.25 23:47:33

...tai jos oot ostanut sieltä niin mitä? Itte olen ostanut just lenkkarit ja nahkakengät, samaa hintaluokkaa ja merkkiä kuin mitä itse siellä myyn.

Lähettäjä: Tintti 
Päivämäärä:   21.2.25 23:57:01

Seuraan, ja nostan :)

Lähettäjä: Helmi 
Päivämäärä:   22.2.25 00:30:54

On mulla 3kk käytön aikana mennyt kaupaksi siellä 15 tuotetta/ tienannut 100e.

Pääosin siistiä ja hyväkuntoista, vähän pidettyä merkkivaatetta sekä muutama veromodan ym. Liikkeen paita muutamalla eurolla. Vähän heikosti liikkuu kyllä.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   22.2.25 08:49:42

Hyvin menee kaupaksi kun hinta kohdillaan, en jaksa edes panostaa kuvailuihin jne. Yhtään kalliimmat esim juhlamekko 15€ (ovh60€ käytetty kerran) roikkuu myynnissä pidempään

Lähettäjä: Kruunukynttilä 
Päivämäärä:   22.2.25 09:06:52

Oon pari-kolme sataa tienannut tuolla. Hyvät kuvat ja hyväkuntoiset kamppeet missä hinta kohdillaan niin menee kyllä.

Olen myynyt enimmäkseen 5-20e vaatteita.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   22.2.25 09:43:17

Mä oon myynyt siellä 10 tuotetta / 92€ kahden kk sisällä.

Lähettäjä: Vilja 
Päivämäärä:   22.2.25 09:50:00

Viime syksynä jossain kohtaa aloitin, 820 euroa on tienesti siitä asti. Tuoreet myynnit 150e. Itse tähyän jo kesää ja niitä vaatteita, ja myyntiin laitetut kesävaatteet on liikkuneet ihan kivasti. Joku toppatakki ei enää mene tässä kohtaa kautta. Myyn oikeastaan vain vaatteita ja kenkiä, ennen joulua joitakin leluja ja kirjoja. Nyt kun nousi postikulut, kauppa vähenee ymmärrettävästi.

Lähettäjä: ****** 
Päivämäärä:   22.2.25 10:14:46

Mä aloitin vasta pari viikkoa sitten, neljä vaatetta vasta myynnissä ja yhden myin niistä muutama päivä sitten. Hinnat mulla on 10-25 euroa. Vielä en ole jaksanut laittaa myyntiin mitään tuon halvempia, tuntuisi idioottimaiselta pakkailla muutaman euron kamoja ja kiikuttaa niitä postiin.

Päivämäärä:   22.2.25 10:16:40

Mulla olisi kyllä kalliimpiakin juttuja mitä haluaisin laittaa myyntiin, mutta vähän epäilyttää laittaa uusia kamoja myyntiin vähän isommalla hinnalla, jos sattuukin epärehellinen ostaja ja jää rahat saamatta. Paremmat on myynnissä torissa tällä hetkellä.

Lähettäjä: Lila 
Päivämäärä:   22.2.25 10:17:24

Enemmän olen ostanut sieltä, myyn kyllä myös jonkun verran. Menevät jos menevät ja lisäilen myyntiin epäsäännöllisesti joten ei varmaan hyvä mutta kolme tuotetta mennyt nyt parissa päivä kun lisäilin uusia ja yksi osti uuden tuotteen sekä lisäksi yhden vanhemman tuotteen.
Jossain tuotteissa saattaa olla tosi paljon talletuksia suosikkeihin ym mutta eivät silti mene mutta en jää niitä miettimään sen enempää. Menee jos menee. En muutaman euron hintoja lähde laskemaan varsinkaan jos ostaja ei itse tarjoa, silloin saatan laskea.

Lähettäjä: Kruunukynttilä 
Päivämäärä:   22.2.25 10:44:44

"tuntuisi idioottimaiselta pakkailla muutaman euron kamoja ja kiikuttaa niitä postiin."

Mäkin mietin alkuun näin. Oon kuitenkin muutamia tuommoisia pakannut ja postittanut koska tuo prosessi on niin helppo ettei tosikaan.

Tähtiriville tiedoksi että vintedissä ei oikein voi joutua huijatuksi.

Päivämäärä:   22.2.25 11:07:08

Kyllä siellä periaatteessa voi joutua huijatuksi. Jos minä pakkaan kalliin tuotteen joka on täysin uusi, ja ostaja avaa paketin, ja päättääkin, ettei tahdo tuotetta. Tämän jälkeen tekee rikkoo tuotteen ja ilmoittaa Vintedille että tuote ei ole sitä mitä kuvauksessa sanottiin. Mitä käy sitten? Mä saan mahdollisesti risan tuotteen takaisin ja ostaja saa rahansa takaisin? Tai jos ostaja ilmoittaa, että olen lähettänyt tyhjän paketin taikka väärän tuotteen? Kyllä näitä huijaustapoja on.

Päivämäärä:   22.2.25 12:56:34

Joo, myynti nyt 250 e. Siellä on niin paljon merkkikamaa (toki myös feikkiä), varsinkin Puolasta, että halvalla joutuu myymään.

Lähettäjä: …. 
Päivämäärä:   22.2.25 13:18:56

“ Kyllä siellä periaatteessa voi joutua huijatuksi. Jos minä pakkaan kalliin tuotteen joka on täysin uusi, ja ostaja avaa paketin, ja päättääkin, ettei tahdo tuotetta. Tämän jälkeen tekee rikkoo tuotteen ja ilmoittaa Vintedille että tuote ei ole sitä mitä kuvauksessa sanottiin. Mitä käy sitten? Mä saan mahdollisesti risan tuotteen takaisin ja ostaja saa rahansa takaisin? Tai jos ostaja ilmoittaa, että olen lähettänyt tyhjän paketin taikka väärän tuotteen? Kyllä näitä huijaustapoja o”

Otat videolle sen kun pakkaat tuotteet. Etkä tietenkään kerro ostajalle. Ostaja tekee oman ilmoituksen ja sitten sinä selvität Vintedille video todisteena oman puolesi asiasta. Siellä on ihan oikea ihminen päättämässä näistä, hyvin huonosti menee läpi mitkään huijaukset

Päivämäärä:   22.2.25 15:12:03

Kannattaa katsoa palautteet. Jos tähtiä on 4 tai 5, hlö tuskin on mätä. Tuotettahan ei ole pakko myydä.

Päivämäärä:   22.2.25 16:40:11

Mä en jaksais myydä mitään alle 10e kamaa, olen sellaiset pakannut UFFiin ym. meneviin pussukoihin. No varmaan laitan sinne noi myynnissä olevatkin. Näyttyökertoja kamoilla on aika vähän, joku max. 45 per tuote.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.