Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sukupuolitaudin tahallinen levittäminen

Lähettäjä: Marga 
Päivämäärä:   21.2.25 22:54:10

Tuli mieleen toisesta ketjusta että eikö taudin tahallisesta levittämisestä pitäisi saada levittäjä vastuuseen. Jo pelkkä klamydia aiheuttaa erittäin vakavia tilanteita mm lapsettomuutta ja tiedän henkilön joka joutui kyseisestä taudista osastolle eikä heti tajuttu mikä se on...

Re: Sukupuolitaudin tahallinen levittäminen

Lähettäjä: Nti50 
Päivämäärä:   21.2.25 22:55:24

Pitäisi.

Lähettäjä: Jone O 
Päivämäärä:   22.2.25 00:09:15

Se tuomitaan pahoinpitelynä ainakin.

Lähettäjä: Jone O 
Päivämäärä:   22.2.25 00:11:42

Mutta jos oireeton eikä tiedä ku ei oo käyny testeissä, niin... ...@!#$ happens. Ja parisuhteessahan saattaa myös altistua, vaikkei tekis ite mitään väärää.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   22.2.25 00:33:28

Pitää olla aika kovat näytöt siitä että levittäminen on ollut nimenomaan tahallista. Siihen ei riitä oikein muu kuin tekijän oma tunnustus siitä, että tahallista oli. Muuten saa jostain satunnaisesta flunssa-aivastuksestakin pian pahoinpitelysyytteen...

Lähettäjä: Yksi seuralainen 
Päivämäärä:   22.2.25 01:09:13

Tottakai pitää levittäjä saada vastuuseen, mutta pitääkö sitä olla yhteydessä kaikenlaisten levittäjien kanssa?

Lähettäjä: Pillipiipari 
Päivämäärä:   22.2.25 09:12:23

Mulle on tahallisesti tartutettu kondylooma. Oltiin nuoria, 20 v. Mies kaikenlisäksi silloin seurusteli mutta lupasi kuun taivaalta minulle.. että eroo. No ei eronnu. Mutta tartutti mulle kondylooma, josta hän itse tiesi. Kerran kännissä ja läpällä lipsautti että hänellä on kukkakaalia vehkeessä. Ei kuulemma voi tarttua kun on hoidettu. Kyllä vaan tuli mulle ja olin monta vuotta sitä mieltä etten ikinä voi tulla saamaan miestä kun olen saastainen.

Ja me käytettiin kortsua, mutta sain silti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.