Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sipoo, Nikkilä. Millainen paikka asua?

Lähettäjä: Sipoo 
Päivämäärä:   21.2.25 18:48:36

Risut ja ruusut Nikkilästä, kiitos! Harkinnassa muutto. Jos joku muu osa Sipoota ois paremipi, niin saa suositella sitäkin.

Re: Sipoo, Nikkilä. Millainen paikka asua?

Lähettäjä: -*- 
Päivämäärä:   21.2.25 18:51:46

22v Sipoossa ja mun valintani on Söderkulla. Mukavampi ja rauhallisempi paikka ja paremmat yhteydet.

Lähettäjä: Kati 
Päivämäärä:   21.2.25 19:01:07

Ennen Söderkulla oli kiva, yhteisöllinen ym. Asuimme Kallioimarteentiellä. Siinä vaiheessa kun kunta alkoi rakentaa vuokrataloja alueelle, niin levottomuudet alkoivat, kaikki rikotaan ja varastetaan. Muutettiin takaisin Hkiin.

Lähettäjä: Sipoo 
Päivämäärä:   21.2.25 19:17:13

Miten Söderkullasta on paremmat yhteydet? Motarille ehkä pääsee nopeemmin, mutta onko ajallisesti nopeampi liikkua sieltä esim. Helsinkiin?

Lähettäjä: Sibbobo 
Päivämäärä:   21.2.25 19:25:11

Väittäisin Nikkilän olevan rauhallisempi kuin Södis. Toki riippuu, missä kohtaa Nikkilää asuu.
Söderkullasta tosiaan helpompi liikkua kaupunkiin.

Lähettäjä: Sibbobo 
Päivämäärä:   21.2.25 19:26:20

... Siis julkisillakin.

Lähettäjä: ” 
Päivämäärä:   21.2.25 20:04:25

Mikä tahansa alue Sipoossa on kivempi kuin Nikkilä, mutta jos tykkää asua lähiössä niin hyvä lähiö se on, erinomaiset palvelut ja rauhallista.

Lähettäjä: Dallaspulla 
Päivämäärä:   21.2.25 20:34:42

Mä oon viihtynyt Nikkilässä, 4 vuotta sitten muuti tänne Itä-Helsingistä.
Itse olen tykännyt rauhallisuudesta ja siitä, että autolle on parkkitilaa, vaikka riippuu tietysti siitä missä päin asuu niinkuin joku yllä totesikin.
Hyvin pääsee autolla Helsinkiin, bussi kerran tunnissa Itikseen. Jotkut linjat menee rautatientorille ja Kervalallekin, mutta niistä en tiedä kuinka usein. Södiksestä paremmat julkiset yhteydet. Hyvä kirjasto, terveysasema, kaupat ja Söderblomin puutarhamyymälä, heillä on kanoja ja
riikinkukkoja ja suihkulähde.
Onhan tälläkin kylällä ilkivaltaa ja huonosti käyttäytyviä nuoria, mutta missäpä ei olisi.

Lähettäjä: Dallaspulla 
Päivämäärä:   21.2.25 20:35:55

Niin siis Keravalle :D

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   21.2.25 22:31:35

Perus kylä, pari isoa kauppaa löytyy, kahvilaa ja pizzeriaa. Rosvoja liikkuu kuten joka puolella muuallakin. Niin ja hevoshommat jos kiinnostaa niin toki niitä löytyy lähistöltä.

Lähettäjä: Wimla 
Päivämäärä:   22.2.25 19:00:35

Nikkilä on ihan kiva. Autolla hurauttaa nopeesti Helsinkiin ja kylältä löytyy kaikki arjen palvelut. Söderkullassa levottomampaa.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   22.2.25 20:47:57

Olen tykästynyt Nikkilään vaikken siellä vielä asukkaan. Kiva pieni paikka, maalaismaisemat. Itse muuttaisin hieman sivummalle keskustasta niin on omaa rauhaa.

Lähettäjä: c 
Päivämäärä:   23.2.25 20:01:12

"Hyvä kirjasto, terveysasema, kaupat ja Söderblomin puutarhamyymälä, heillä on kanoja ja riikinkukkoja ja suihkulähde."

Tää oli ihana, jotenkin niin symppis teksti. :) Tuli hyvä mieli.

Lähettäjä: SD 
Päivämäärä:   24.2.25 09:26:58

Asuin muutaman vuoden ja tykkäsin kyllä. Ihan keskustassa asuessa joskus mopopojat pörräsi vähän häiritsevästi, kun muutin vähän syrjempään, ei häiriöitä ollut.
Riittävät palvelut ja maalaismaisemat plussaa. Itse liikuin autolla pääasiassa, mutta suht kätevästi pääsi bussillakin tarvittaessa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.