Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Turkiskuoriaisten ammattimyrkytyksestä kokemukse

Lähettäjä: kukke 
Päivämäärä:   21.2.25 18:31:15

si ihan viime vuosilta.

Ei siis ainakaan yli neljää vuotta sitten, koska nää jutut muuttuu.

Kysymys koskee sitä, että pääsitkö tietääksesi eroon näistä myrkytysten myötä?? Niiden myrkytysten, joiden myötä niiden oli tarkoitus kuolla. Vai tuliko havaintoja huolimatta ammattitason myrkytyskäynneistä?

Täällä kävi 1. kerran eilen ja 2. kerta on kk päästä.

Ei asuinhuoneistossa. Varasto. Itseä mietityttää kun nämähän on erittäin v-mäisiä leviämään ja myrkyttjä myrkytti minun varastokoppini lisäksi vain varastotilan ääriviivat, siis reunat.

Re: Turkiskuoriaisten ammattimyrkytyksestä kokemukse

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.2.25 18:37:21

Jos siellä on niille ravintoa, niin tulevat takaisin kyllä. Niitä kun asuu ihan ulkonakin. En oikeastaan edes ymmärrä miksi kukaan tilaisi ammattilaista turkiskuoriaisten takia, ne kun on helppo hävittää itsekin ja uusia tulee taatusti tilalle hoiti hävittämisen kuka tahansa.

Sitä en tiedä, miksi aiheesta on pitänyt tehdä jo ainakin kolme eri topaa.

Lähettäjä: MyrkkyMaija 
Päivämäärä:   21.2.25 18:42:26

"En oikeastaan edes ymmärrä miksi kukaan tilaisi ammattilaista turkiskuoriaisten takia, ne kun on helppo hävittää itsekin"

Oikeastaan on ihan perustietoa, että turkiskuoriaisia ei ole mahdollistaa eliminoida niillä kuluttujamyynnissä olevilla eli liian laimeilla litkuilla, joista ei ole mihinkään. Oikeastaan en ymmärrä, miksi jaat täysin virheellistä "tietoa" Tietäjää leikkien.

Päivämäärä:   21.2.25 18:51:43

Millä niitä turkiskuoriaisia muka tuhotaan?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   21.2.25 18:51:45

Ainakin kaksi ainetta löytyy marketeista, mitkä tappavat myös luteet, turkiskuoriaisten sitkeydestä en tiedä. Tai en nyt ole ihan varma, jos olikin joku erikoisliike, mutta moneen paikkaan kämpässä levinneet luteet oli saatu pois maisemista.

Päivämäärä:   21.2.25 18:53:17

..pullon kyljessä kerrottu, että tappavat myös..

Päivämäärä:   21.2.25 18:57:35

"Millä niitä turkiskuoriaisia muka tuhotaan?"

Ai millä tekstiilituholaisia tuhotaan?

Kuulehan. Myrkyllä. Sanoin jo kerran, että eilen tehtiin 1. myrkytys. <www.anticimex.fi> --> tutustu --> turkiskuoriainen

Ei oo näin vaikeaa ajatusketjua. Millä ruokaa hienonnetaan suussa?

Päivämäärä:   21.2.25 18:59:54

Kun siellä varastossa ei ole niille syötävää, ne kuolevat itsekseen , senkun siivoot vaan kuolleet ja kaikki roskat pois. Ei ne millään Pyhällä hengellä elä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.2.25 19:00:19

Kyllä, tulevat jossain vaiheessa takaisin, koska niitä tietenkin on muuallakin kuin siinä yhdessä varastossa.
Next.

Päivämäärä:   21.2.25 21:06:46

En olen syynännyt jokaista koppia erikseen yht. kymmenien rivistöistä, että onko muut yhtä pölkkyjä kuin minä että säilyttää tekstiilejä epäasiallisesti.

Villa, turkis, höyhenet, sulat pahimmat. Puuvillaa ei oo ykkösherkkua ja keinokuituja eivät syö

Yksi kankainen patja lätköttää vastapäätä minun koppia tyystin peittämättä.

Päivämäärä:   21.2.25 21:21:59

Meillä oli vanhassa kämpässä noita ja puuvillaiset tekstiilit kelpasivat hyvin, tosin meillä ei ollutkaan käytännössä mitään villaista tai vastaavaa. Söivät ihan lakanoita ja pussilakanoita. Lähtivät myrkytyksellä, mutta muutettiin alle vuosi sen jälkeen. Sinä aikana eivät tulleet takaisin.
Ja kyse siis vanhasta kerrostalosta.

Päivämäärä:   21.2.25 21:53:54

""En oikeastaan edes ymmärrä miksi kukaan tilaisi ammattilaista turkiskuoriaisten takia, ne kun on helppo hävittää itsekin"

Oikeastaan on ihan perustietoa, että turkiskuoriaisia ei ole mahdollistaa eliminoida niillä kuluttujamyynnissä olevilla eli liian laimeilla litkuilla, joista ei ole mihinkään. Oikeastaan en ymmärrä, miksi jaat täysin virheellistä "tietoa" Tietäjää leikkien."

Oikeastaan turkiskuoriaiset on varsin simppeliä hävittää täysin myrkyttömästi, olen niin tehnyt ja helposti onnistui. Mutta leikin sitten tietäjää vain tällä virheellisellä tiedolla, vaikka olenkin itse omin silmin asian todennut :)

Päivämäärä:   21.2.25 22:20:19

"En oikeastaan edes ymmärrä miksi kukaan tilaisi ammattilaista turkiskuoriaisten takia, ne kun on helppo hävittää itsekin"

Niin no. Itse kun teen, niin itse maksan. Ammattilainen meni taloyhtiön piikkiin. Helppo valinta

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.