Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Säästätkö maitohampaat?

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   21.2.25 15:12:47

Säästätkö lapsiltasi tai lemmikeiltäsi irronneet maitohampaat? Mitä teet niille?

Re: Säästätkö maitohampaat?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   21.2.25 15:15:56

En, minusta se on vähän ällöttävää. Eikä kaikkea vaan voi säästää. Yritän minimoida säästettävät asiat. Sellaiset on kiva säästää mitä voi pitää esillä tai joista on myöhemminkin jotain iloa. Mutta en usko että kukaan haluaa katsella irronneita hampaita.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   21.2.25 15:19:32

Joo, jotenkin kamalaa heittää lasten hampaita roskiin mutta outoa olisi säästääkään. Tuli vaan mieleen, kun löysin pikkuruisen rasian, jossa oli edesmenneen koirani pikkuinen hammas, jonka olin säästänyt, ja jonka kyllä kadotin taas.

Lähettäjä~*~ 
Päivämäärä:   21.2.25 15:25:16

Lapsia ei ole, mutta hevosten hampaita on kipollinen tallessa. Odotan että hampikeiju tuo joskus kahisevaa!

Lähettäjä: Hampi 
Päivämäärä:   21.2.25 16:26:10

Meinasin juuri tehdä tästä aloituksen! :D Minulla ei ole lapsia, mutta äiti on säästänyt minun ja sisarusteni maitohampaat omiin purkkeihinsa. Lapsena tykkäsin katsella niitä toisinaan kädestä. Nyt purkit tulivat vastaan vanhempien kotona, ja tuli vähän mieleen, että eikö nuokin voisi jo laittaa pois. Hampaat ovat menneet jo vähän ällöttävän näköisiksi, ruskettuneet. Äiti saa säästää niitä niin kauan kuin tahtoo, mutta ehkä hävitän omani sitten, kun äidistä aika jättää.

Tuntuisi jotenkin vähän härskiltä heittää ne vain roskiin ja vielä härskimmältä tuntuisi haudata ne. Pitääkö ne laittaa aikanaan äidin mukana arkkuun, koska me lapset olemme aina olleet hänelle kaikki kaikessa. En tiedä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.2.25 16:31:33

En, mutta lapsi haluaa säästää omat maitohampaansa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.