Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kokemuksia Azonasta ja/tai Surmontilista (uneen)

Lähettäjä: Raisa 
Päivämäärä:   21.2.25 13:44:34

Löytyykö näistä kokemuksia sennuilta unettomuuden hoidossa? Parina iltana Azonaa nyt ottanut ja ihan samanlainen zombie/pöhnä/väsymys seuraavalle päivälle kuin mirtatsapiinista. Trimipramiiniin (ent Surmontil) on lääkäriltä erityislupahakemus ja resepti valmiina, jos Azona ei sovi. Kysymys kuuluu kuinka kauan tuota pitää testata, ennenkuin seuraavan päivän pöhnä poistuu jos on poistuakseen? Nukun tuolla kyllä ihan ok, mutta seuraavaan iltapäivään asti täysi aivosumu, kuolemanväsymys ja päänsärky. Ei oikein työnteko meinaa onnistua.

Re: Kokemuksia Azonasta ja/tai Surmontilista (uneen)

Lähettäjä: Däa 
Päivämäärä:   21.2.25 14:21:33

Minun elämäni Azona pelasti, nukun hyvin ja sama annos on toiminut jo kolme vuotta. En muista, että mulla olisi alkuunkaan ollut seuraavana päivänä pöhnää. Mutta noin yleisesti ottaen kokeilisin kyllä vähintään kaksi viikkoa, mieluiten kuukauden häviääkö pöhnä.

Lähettäjä: Dkdl 
Päivämäärä:   21.2.25 14:39:00

Azonaa käytin iltaisin muistaakseni 1,5 viikkoa. Ihan kamalaa. Aiheutti nenän tukkoisuutta niin etten saanut henkeä enkä siksi nukahtanut. Minä kun nukun suu kiinni ja hengitän nenän kautta niin en todellakaan voi nukkua, jos nenän kautta ei henki kulje.

Lisäksi aiheutti outoja itkukohtauksia tyhjästä. Saatoin yhtäkkiä tiskikonetta tyhjentäessäni alkaa tuosta vain itkemään räkä valuen.

Olin myös ihan voimaton ja hikoilin ja horkkasin enkä meinannut pystyä edes istumaan tuolilla ellen pitänyt kaksin käsin pöydästä kiinni. Kylässä ollut kaverini ihmetteli tuota, kun hänellä oli ihan hyvä olo eikä hikoillut ollenkaan ja minä hikoilin ja horkkasin ja yritin pysyä tuolilla pöydästä kiinni pidellen...

Lähettäjä: Raisa 
Päivämäärä:   21.2.25 14:39:07

Joo mirtatsapiinia käytin sitkeästi useamman kuukauden, mutta tuo sivuvaikutus ei hävinnyt mihinkään. Sen vuoksi olen erittäin skeptinen, että tässäkään tuo vaikutus haihtuisi. Mutta joo, mitä nyt netistä muutaman kokemuksen tuosta trimipramiinista löysin, niin oli niissäkin samaa kokemusta. On kyllä turhauttavaa tämä suo! Kaikki muut jo kokeiltu ja lääkäri ei tietenkään bentsoja halua määrätä, enkä itsekään haluaisi niitä toki pidempää aikaa syödä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.