Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Arvoton olo työttömänä.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   21.2.25 11:34:03

Tuntuu että en ole minkään arvoinen. En kehtaa enää edes lähetellä mitään hakemuksia minnekään kun ne kuitenkin laitetaan jonnekin mappi ö:hön. Hävettää olla elossa ja yrittää elää niin kuin kaikki muutkin.

Re: Arvoton olo työttömänä.

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   21.2.25 11:37:10

Mene opiskelemaan ja hae töitä opiskelijana. Niin itse olen aina tehnyt, kun työttömäksi olen jäänyt.

Lähettäjä: Muu 
Päivämäärä:   21.2.25 14:12:02

Tiedän tunteen. Siksi lopulta opiskelin alalle jossa töitä riittää. Toivon vaan että terveys kestää kaikin tavoin. En halua enää ikinä olla tekemisissä työkkärin kanssa, siellä virkailijat kohtelivat kuin roskaa.

Lähettäjä: Tarja 
Päivämäärä:   21.2.25 19:07:48

Minulle tuo olo on hiipinyt myös. En edes pysty mihinkään fyysiseen työhön, mutta työkyvyttömyyseläkkeelle on turha yrittää, siihen olen liian terve. Mikään opiskelukaan tuskin kannattaa, kun ennen valmistumista pääsisin jo eläkkeelle. Eikä opiskeluun ole varaa. Ei kukaan ota tämän ikäistä töihin. Olen aina elättänyt itseni ja maksanut veroja. Ei tämän näin pitänyt mennä. Menetin paitsi tuloni, myös terveyteni ja ihmisarvoni.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.2.25 20:10:08

Sinä olet yhtä arvokas ihminen kuin kuka muu tahansa.

Päivämäärä:   21.2.25 20:19:10

Jos olet opiskellut, valmistunut ja sinulla on ammatti niin ei kannata miettiä tuollaista. Kaltaisiasi on paljon.
Jos taas olet kouluttamaton elämäntapa työtön, lapsia pykätään ja Kelalta vingutaan kokoajan jotain niin sellainen on aika no no.

Päivämäärä:   21.2.25 20:20:49

Olet antanut kapitalistisen yhteiskunnan aivopestä sinut uskomaan että ihmisen arvo tulee siitä, miten paljon hän tuottaa rahaa omistavalle luokalle.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.2.25 20:25:04

"Siksi lopulta opiskelin alalle jossa töitä riittää."
Minäkin valmistuin reilu vuosi sitten lähihoitajaksi. Työllistyin heti määräaikaiseksi ja töitä riitti hyvin kunnes hallitus laski hoitajamitoitusta ja kaikki määräaikaiset jouduttiin laittamaan pois. Sama tilanne on kaikissa muissakin paikoissa. Nyt niitä töitä ei ole ihan tuosta vain, hyvä jos pääsee tekemään keikkaa silloin tällöin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.