Lähettäjä: i
Päivämäärä: 21.2.25 11:43:10
Itse otin kerran pienessä hönössä yhteyttä mieheen, johon olin yläkoulussa ja lukiossa umpi-ihastunut, ja mieskin tiesi sen silloin aikanaan, ainakin yläkoulussa. Se kohteli mua aina tosi kivasti, mutta ei siinä varmaan hänen puoleltaan mitään romanttista ollut - en tiedä.
Joka tapauksessa, ehkä joku kymmenisen vuotta lukion jälkeen otin yhteyttä ja kyselin kuulumisia. Mies oli edelleen todella kiva ja kertoili tekemisistään koulun jälkeen, mutta en jatkanut viestittelyä sen pidemmälle, koska mies kertoi myös vaimostaan ja perheestään.
Yksi peruskouluaikainen kaveri laittoi FB:ssä kaverikutsun ja privaviestin, jossa kertoi mun tulleen mieleen, kertoi kuulumisiaan ja kyseli minusta. Emme olleet olleet missään tekemisissä varmaan yli 15 vuoteen. Jo silloin aikoinaan hän teki aika selväksi, ettei ystävyytemme ollut hänelle yhtä tärkeä kuin mulle, mikä oli suurin syy siihen että päätin katkaista välit.
En vastannut kaverikutsuun tai privaviestiin. En tuntenut yhteydenotosta mitään lämmintä nostalgian läikähdystä, vaan pikemminkin ärsyynnyin.
Tarkemmin kun ajattelee, mun on vaikea keksiä menneisyydestä yhtään ainutta ihmistä, jonka yhteydenotto tuntuisi kivalta. No, tuota ensimmäisen kohdan miestä lukuunottamatta.
Vanhoja kavereita googletin joskus lähinnä nähdäkseni, mihin he päätyivät opiskelemaan tai töihin. Keneenkään en ole aikonut ottaa yhteyttä, en myöskään eksiin.
|