Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Riisihärö rapussa!!

Lähettäjä: j. 
Päivämäärä:   20.2.25 23:01:23

Kirjoitin tänne jonkun aikaa sitten että uskon omasta asunnosta löytyneen riisihärön levinneen muualta rakennuksesta, kuten oudohkon naapurin kämpästä. Minua pilkattiin ja minulle naurettiin, mutta nyt löysin riisihärön rappukäytävästä! Noidenhan ei pitäisi levitä asunnosta toiseen ilman että tilanne on jo hälyttävä, eli jolllain on varmasti todellinen invaasio menossa. Joko nyt olisi teidänkin mielestä aika hälyttää isännöitsijä ilman että joudun pilkan kohteeksi? ;)

Re: Riisihärö rapussa!!

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   20.2.25 23:06:12

Ei se isännöitsijä tee yhden yksittäisen härön vuoksi mitään. Joku lude tai muu voisi olla eri asia.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   20.2.25 23:10:54

Ei isännöitsijää kiinnosta tuollainen. Laitat kuiva-aineet purkkeihin ja annat sen naapurisi olla.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   21.2.25 08:45:53

"Torjuntakeinot. Kotioloissa riisihäröä voi torjua säilyttämällä kuivat elintarvikkeet tiukasti suljettavissa rasioissa ja siivoamalla säännöllisesti ruoanmurut pois pöydiltä ja lattioilta. Pölynimuri on hyvä apuväline rakoihin ja liitoskohtiin pesiytyneiden häröjen torjunnassa."

Lopeta skitsoilu.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   21.2.25 08:47:01

Tai oikeastaan lopeta häröily. :P

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   21.2.25 08:57:13

^ haha :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.2.25 09:08:21

Miksi se riisihärö olisi sinulle tullut naapurista eikä sieltä minne kaikille muille eli kaupasta elintarvikkeiden mukana?

Lähettäjä: Red 
Päivämäärä:   21.2.25 10:45:51

Oletko sama trolli joka tehtailee näitä aloituksia naapurin koirasta ja työttömyydestä??

Lähettäjä: peio 
Päivämäärä:   21.2.25 11:41:56

Itse hävitin pari viikkoa sitten meidän kuivakaapin riisihäröt kun niitä yhtäkkiä ilmestyi joka purkkiin. Siivous + raid + kaikki kannellisiin purkkeihin. Ei ole näkynyt sen jälkeen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.