Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lainojen yhdistäminen

Lähettäjä: Ap 
Päivämäärä:   20.2.25 16:13:18

Oletko yhdistänyt lainasi, jos kyllä niin mitä kautta? Kokemuksia kaipaisin.

Re: Lainojen yhdistäminen

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   20.2.25 19:24:45

Olen tavannut aika monta, joka on tehnyt sen virheen. Siinä on pari ongelmaa. Yhdistäessä jättää muutaman pikkuvelan pois, kun nehän saa maksetuksi muutenkin. Siihen se homma sitten kaatuu, kun rahat ei riitäkään.
Toiseksi ei ihan tarkkaan ymmärretä, mitä tarkoittaa koron pääomittaminen päivittäin. Eikä osata laskea, kuinka pitkään pitää maksaa, kun maksuaika on 78 kuukautta.

Lähettäjä: ninni 
Päivämäärä:   21.2.25 08:30:30

Kilpailutin, oliko sortterin kautta ja yhdistin luottokorttivelat yhdeksi. Koron sai pienemmäksi eikä tunnu toivottomalta kun maksaa vain yhtä pois järjestelmällisesti. En ole sen jälkeen luottopuoliin kajonnut, oma ongelmani oli siis ajatus että "sama vingutella vaan lisää ja edes takas kun luotot kerran on jo auki".

Lähettäjä: k 
Päivämäärä:   21.2.25 10:14:02

Mä yhdistin vuosi pari sitten. Yhteensä oli n. 11 tuhatta euroa, mitä lyhennän nyt 180 e / kk.

Siinä oli vanhaa opintolainaa, autolainaa, luottokorttia, osamaksua jne. Sanomattakin selvää että enää en osta mitään laskulle. :D

Helpotti mun tilannetta paljonkin, vaikka onkin pitkä takaisinmaksuaika. Ihan sama. Sain mun rahatilanteen nyt kuntoon ja olen saanut jopa säästettyä pahan päivän varalle edes muutaman satkun.

Lähettäjä: korvia myöten 
Päivämäärä:   21.2.25 13:41:22

Yhdistin omasäästöpankissa. Oli halvin korko verrattuna noihin Sortterin kautta lainaa tarjoaviin pikavippipankkeihin. Vaati kyllä asunto- tai henkilötakauksen, mutta velkaa olikin yhteensä yli 60 000 euroa. Ja tein sen virheen, että jätin pari pienempää kulutusluottoa pois tuosta, ja niiden kanssa on isolla korolla naimisissa vielä pitkään.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.