Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kauneusleikkauksien hinnat? Kokemuksia?

Lähettäjä: ent läski 
Päivämäärä:   20.2.25 11:28:55

Olen laihtunut 50kg ja on vähän löysää ihoa käsivarsissa, vatsan alueella ja reisissä. Olen ajatellut ehkä käydä kirurgilla leikkauttamassa nämä jotta itsetunto paranee ja voi itsevarmana käyttää vaikka binkinejä rannalla tai mennä lyhythihaisella mekolla juhliin.

Missä teit/tuttusi on tehnyt leikkauksen?

Suomi vs ulkomaalla?

Hinnat?

Oliko nukutuksessa vai hereillä?

Paraniko haavat hyvin? Komplikaatioita?

Kiitos jo etukäteen vastauksista :D

Re: Kauneusleikkauksien hinnat? Kokemuksia?

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   20.2.25 11:43:57

Se on kummaa kun tv ohjelmissa näyttää vaikka kuinka hienoilta lopputulokset, mutta kun katsot firmojen sivuilta ennen ja jälkeen- kuvia niin ei kyllä vaikuta rahan väärtiltä.. Kädet ja jalat vielä joo, arvet näkymättömissä, mutta mahat näyttävät jäävän juuri niin oudon muotoisiksi kuin mitä ne kenelläkin lähtötilanteessa ovat ja alhaalta vaan nipsaistu nahat pois.. niin ja tilalla se n.50cm pitkä kyljestä kylkeen arpi.
Kommentoin siis itsekin asiaa tutkineena laihduttamisen jälkeen. Tissit tässä eniten kiinnostaisi, mutta ainakin annan aikaa iholle ja liikunnalle asiaa lisää tutkiessani. Tissit vaan eivät niillä mihinkään kasva :D

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   21.2.25 09:41:35

Leikkaukseen kannattaa mennä ehdottomasti vasta siinä vaiheessa, kun on tavoitepainossaan eikä ole enää laihduttamassa.

Nuo oudon muotoiseksi jääneet vatsat. Veikkaanpa, että juuri näissä tapauksissa leikkaukseen menneet ovat olleet vielä ylipainoisia. Leikkauksessa on poistettu ylimääräinen nahka, mutta eipä siitä vatsasta maagisesti litteää saa jos sitä ylipainoa reilusti vielä on. Suomessa ihmiset on nyt varmasti hieman järkevämpiä asian suhteen, mutta vaikkapa Jenkeissä kirurgithan leikkaavat vielä ihan järjettömänkin suuria potilaita. Toki asiaan vaikuttaa myös se mitä leikkauksesta loppupeleissä haetaan: Haittaako liika nahka huomattavasti elämänlaatua eli riittää vain, että siitä pääsee eroon. Vai haluaako lopputuloksesta oikeasti esteettisesti miellyttävämmän, eli siinä tapauksessa tulee ihannepainoon laihduttaa ensin ja sitten vasta vetsen alle.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.2.25 09:44:10

Pitää olla selvillä nimenomaan mitä tavoittelee - haittaako löysä iho terveyttä vai haetaanko ulkonäön 'täydellisyyttä'. Hintoja on varmaan mahdoton tietää. hemmetin kallista on ja ulkomailla tosi vaarallista.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.2.25 09:48:23

"Olen laihtunut 50kg ja on vähän löysää ihoa käsivarsissa, vatsan alueella ja reisissä."

Käsivarret, reidet ja vatsa on todennäköisesti kymmeniä tuhansia.

Lähettäjä: HK 
Päivämäärä:   21.2.25 09:57:12

Itselleni on tehty alavatsalta nahan poisto ja abdominoplastia julkisella puolella. Tuli maksamaan polimaksujen ja sairaalavuorokausien verran, eli joitain satasia. Olen todella tyytyväinen tulokseen ja vaikka minulla nyt on tuo puolen metrin arpi, niin se asettuu kylkiä lukuunottamatta todella kauniisti ja vaikuttaa luonnolliselta. Ja mikä tärkeintä, haitat poistuivat.

https://ibb.co/3ynL8bT2

Voisin harkita vielä rintojen leikkausta/ kohotusta. Se ei mene julkisen hoidon piiriin, arviossa olen käynyt. Jos tähän päädyn, niin en valitse paikkaa pelkästään hinnan perusteella. Toki Tallinnassa on varmasti edullisempaa kuin Helsingissä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.