Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Repesin palaverissa

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.2.25 10:03:00

Repesin siis aivan täysin eräälle työkaverin käyttämälle sanalle, hinkunauroin naama käsien suojassa, enkä edes voinut juosta pois kun nauratti ja hävetti niin paljon. Onneksi muutkin rupesivat nauramaan naurukohtaukselleni. Ja onneksi oli oma palaveri eikä mikään asiakkaiden. Ja onneksi en ole esimerkiksi hautaustoimistossa tai kirkossa töissä.

Re: Repesin palaverissa

Lähettäjä: Peura 
Päivämäärä:   20.2.25 10:04:38

Työpäivän piristys! :D

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   20.2.25 10:18:06

Mikä se sana oli?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.2.25 10:22:45

Minuakin kiinnostaa se sana

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   20.2.25 10:41:02

Oliko katkarapu ?

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   20.2.25 10:41:52

Js haluat koko maailmalle kertoa että sinulla ei ole itsehillintä, eikä käytöstapoja..?

Päivämäärä:   20.2.25 10:45:12

"Pieru"

Päivämäärä:   20.2.25 10:46:13

Nauru pidentää ikää

Päivämäärä:   20.2.25 12:00:30

Sana oli vehkeet, kokonaisuudessaan "...joita ei kiinnosta vehkeiden esittely...."

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   20.2.25 13:01:00

Olisin saattanut itsekin revetä tuolle lauseelle :)

Lähettäjä: Karkku 
Päivämäärä:   20.2.25 13:10:55

Kyllä hävettää puolestasi, tyypillinen suomalainen, joka ei osaa käyttäytyä ihmisten ilmoilla. En päästäisi lastani teille.

Lähettäjä: Kai 
Päivämäärä:   20.2.25 14:34:18

Nauru on hyvä asia. Tää maailma kaipaa naurua. Tiukkis-nillittäjät painukoon perseeseen.

Päivämäärä:   20.2.25 15:22:19

Kai, no minä olen asiallinen kaveri enkä mikään "tyhjännauraja".

Päivämäärä:   20.2.25 15:58:16

Minä puolestani olen "tyhjännauraja", ja tuo kirjoittamani kommentti oli matkittu ht.netistä :D.

Lähettäjä: Kai 
Päivämäärä:   20.2.25 16:25:32

Liian asialliset kaverit on tylsiä työkavereita.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   20.2.25 18:08:12

Usko pois, että sekä hautaustoimistossa että kirkossa voi olla ihan yhtä hassua porukkaa kuin missä tahansa muuallakin :)

Lähettäjä: Outf 
Päivämäärä:   20.2.25 18:08:18

Aloittaja taitaa olla teini kun kaikki pitää ajatella kaksimielisesti ja sitten kaikelle nauretaan.

Aikuisia ihmisiä ei tuollainen jaksa naurattaa kun heille pippeli ja pimppi eivät.ole enää uusia asioita.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   20.2.25 18:09:43

Outf: onko vehkeen esitteleminen sinulle jokapäiväinen juttu? Onko teiniys sinusta huono ja ehkä nolokin asia?

Lähettäjä: Luhti 
Päivämäärä:   20.2.25 22:55:56

Mulla on tapana reagoida stressaaviin tilanteisiin omituisilla kommenteilla. Kun isäni kuoli, menin hautaustoimistoon ja hautaustoimiston asiakaspalvelija oli hyvin korrekti ja kohtelias ja pahoitteli menetystä ja kysyi minkälaista arkkua olin ajatellut? Vastasin ”jotain helpostisyttyvää”. Hänellä oli järjettömiä vaikeuksia olla purskahtamatta nauruun, näin kuinka vesi tuli silmistä ja suupielet nyki. Sanoin että on ihan OK nauraa, minulla on vähän musta huumori.

Lähettäjä: Huh 
Päivämäärä:   20.2.25 23:23:11

Luhti, repesin tuolle kommentillesi. Se oli todellakin yllättävä ja uskomattoman huvittava. En ihmettele työntekijän vaikeuksia olla nauramatta.

Itsekin saatan nauraa jossain ihan älyttömässä tilanteessa, stressikin saattaa vaikuttaa niin.
Se on inhimillistä.

Päivämäärä:   20.2.25 23:37:47

Kyllä minäkin olisin noille aloittajan ja Luhtin jutuille hymähtänyt! Tai, no, Luhtin tapauksessa olisin varmaan toiminut ihan samoin kuin hautaustoimiston työntekijä ja yrittänyt pidätellä. :D

Välillä naurattaa helpommin. Joskus edellisessä työpaikassa aloin nauraa lounastauolla jollekin aivan typerälle jutulle. Minulla vain sattui olemaan ruokaa suussa, kuten lounastauolla joskus on tapana olla, ja yritin siksi hillitä itseni. Työkaveria alkoi naurattaa minun ponnisteluni, kun yritin niellä sekä hymyn että ruoan, ja lopulta emme voineet katsoakaan toisiimme ilman totaalista repeämistä. Ihan pöhköä, mutta niin vaan joskus käy.

Lähettäjä: ,,, 
Päivämäärä:   21.2.25 09:30:15

Tiukkapipoisille tiedoksi, että huumorintajuttomuuskin on naurettavaa.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   21.2.25 09:36:15

Mä niin inhoan sanaa tyhjännauraja...

Aina maailmaan naurua mahtuu ja nauru tutkitusti laskee stressitasoja, jopa tekonauru.

Lähettäjä: v 
Päivämäärä:   21.2.25 09:39:38

Huumori on hyväksi. Ihan sama onko hyvää vai huonoa, näinä aikoina ei naurua ole yhtään liikaa. Tosikot ja lyttääjät ja ankeuttajat - miettikää nyt oikeasti mitä siinä menetätte jos vähän löysäätte pantaa pään ympärillä. Saatteko jotain hemmetin tyydytystä siitä että teette muiden elämästä ankean he1vetin?

nauru pidentää ikää ja lähentää ihmisiä toisiinsa.

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   21.2.25 09:40:21

Nauru pidentää ikää, paitsi jos kuolee nauruun... ;)

Mä sain eilen töissä kunnon naurukohtauksen ja kun työkaveri lähti siihen mukaan niin siinähän sitten naurettiin vedet silmissä pitkän aikaa. Eikä se juttukaan ollut sinällään kovin hauska, sekoilin vain sanoissani (mulla on koirat ihan kengänp*skassa!), mutta väsyneenä kaikki on hauskaa. :D

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   21.2.25 11:32:20

Luhti, vähänkö hyvä! 😂😂😂

Lähettäjä: Hysteria 
Päivämäärä:   21.2.25 12:13:38

Mä repeilen nauruun about kerran vuodessa töissä, ja yleensä tietty palaverissa, koska olen toimistopäivinä väsynyt. Mitäs pakottavat mut toimistolle! Ja ihan tyhmät asiat saavat nauramaan.

Kerran oltiin työmatkalla ja siellä saatiin työkaverin kanssa hirveä hysteerinen kohtaus. Just sellainen ettei meinannut nauru loppua millään ja jos yhtään vilkaisi toiseen niin repesi nauruun uudelleen. Ulkomaan kollegat viritteli samalla laitteita ja siinä oli ongelmia, joten toivottavasti eivät luulleet että naurettiin heille. Toisen ulkomaalaisen kollegan kanssa olen hyvä ystävä nykyään niin pitäisikin melkein kysyä mitä ajattelivat tuolloin.

Lähettäjä: kop 
Päivämäärä:   21.2.25 12:27:22

Hinkunauru :D

Päivämäärä:   21.2.25 20:24:16

Tyhjännauraja on oikeasti ihan mieletön kehu. Nauru on lahja.

Lähettäjä: ö 
Päivämäärä:   21.2.25 20:45:40

piti tulla kattomaan, oliko kolmesta kohtaa

Päivämäärä:   21.2.25 20:56:50

Musta on ihanaa, kun joku nauraa paljon! Vaikka sitten tikahtuu nauruun palaverissa :D

Lähettäjä: ploplo 
Päivämäärä:   21.2.25 22:33:51

Mulla on tapana mokailla sanallisesti ja vähän tähän liittyen tuli mieleen tapaus vuosien takaa. Olin pitämässä koulutusta yhden työkaverin kanssa isolle joukolle, jossa 99% oli miehiä (me kouluttajat naisia). Oman osuuteni päätteeksi esittelin seuraavan puhujan: "Pirkko tulee teille kohta nopeasti vilauttamaan..."
Tarkoitin powerpointin dioja, mutta ei se siinä tilanteessa kenestäkään siltä kuulostanut ja kaikki repesi nauruun ennenkuin ehdin asian korjata :D

Lähettäjä: Sss 
Päivämäärä:   22.2.25 15:20:46

Vähän kaksipiippuisia nuo palaveri repeämiset.
Meidän palaverissa puhuttiin tilanteesta jossa työntekijä ei päässyt työmaalleen koska pääoven edessä oli käärme ja hän pelkää niitä aivan kuollakseen.
Palaverissa yksi osallistuja on aivan tavattoman hauska tyyppi ja hän alkoi imitoimaan mitä käärme ajatteli siinä tilanteessa ja hänen vieressä istuvat alkoivat nauramaan mikä innosti tätä imitoijaa vielä enemmän ja käärmetarina lähti täysin lapasesta.
Mutta kokoushuoneen toisella puolella olevat ihmiset eivät kuulleet mitä käärmeestä puhuttiin ja yrittivät jatkaa palaveria ja olivat silmiin nähden ärsyyntyneitä kun puolet osallistujista nauraa vatsat kippurassa ja yksi esittää käärmettä…

Oli kyllä hysteerisen hauska palaveri!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.