Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tuntuu ettei kelpaa vaan ulkonäkö (sinkkuus)

Lähettäjä: Pilipali 
Päivämäärä:   19.2.25 05:54:40

Tuntuuko kestää muusta siltä että ei kelpaa sinkkumarkkinoilla kokonaisuutena. Musta kiinnostustaan kyllä ulkonäön takia, mutta sit se vaan aina lopahtaa. Aina. Aina sama kaava että miehet yhtäkkiä lopettaa vastaamasta vaikka antaa ymmärtää kiinnostusta olevan. Alkaa jotenkin niin turhauttaan, kun se vaan aina toistuu. Innostuu jostain ihmisestä että nyt pääsee tutustuu ja homma menee karille heti

Enkä puhu nyt deittisovellus tyypeistä vaan olen kaikki tavannu ihan oikeasti

Re: Tuntuu ettei kelpaa vaan ulkonäkö (sinkkuus)

Lähettäjä: Rubi 
Päivämäärä:   19.2.25 06:08:17

Jos tapaamasi miehet ovat huomanneet heti alkuunsa ettei sun persoona kolahda heihin (vaikka ulkonäkösi viehättäisikin), niin ajattele että parempi että he katoavat heti alussa eikä vasta siinä vaiheessa kun olisitte tutustuneet ns turhaan pidempään ja olisit vaikka esim itse ehtinyt jo mennä ihastumaan pahemmin. Vaikka ghostaaminen ei ole kyllä varsinaisesti aikuismainen tapa hoitaa asioita.

Lähettäjä: Kansas 
Päivämäärä:   19.2.25 07:06:53

Kurja tilanne, mutta oletko pysähtynyt miettimään, mistä tuo voisi johtua? Jokin siinä kommunikaatiossa ilmeisesti on sellaista, että nämä miehet antavat olla. Omaa toimintaansa voi olla vaikea analysoida. Ghostaaminen on tietysti huono tapa hoitaa asia.

Syitä on vaikea lähteä arvailemaan, kun ei näe keskusteluanne. Meneekö juttu liian nopeasti seksipuheisiin? Onko sinulla tosi erikoiset harrastukset tyyliin keppihevostelu? Onko kommunikointityylisi kovin miehekäs tai luotaantyöntävä (kovaääninen röhönauru, kiroilua, roiseista aiheista puhumista...)? Tuotko poliittisia mielipiteitäsi heti esiin ja ovatko ne selvästi jossain melko ääripäässä? Tai annatko vain itsestäsi kovin tylsän kuvan?

Päivämäärä:   19.2.25 07:08:50

Oon aina ajatellut että mun ujous on ongelma. Sen takia tarvin aikaa ja en ehkä ole heti täysin avoin itsestäni. En harrasta vain koirien kanssa ulkoilua ja palapeljä, onko ne nyt sitten outoa ?

Päivämäärä:   19.2.25 07:24:21

"En harrasta vain koirien kanssa ulkoilua ja palapeljä, onko ne nyt sitten outoa ?"

Tarkoitatko, että harrastat vain näitä? Tuliko tuohon kirjoitusvirhe?

Näkyykö ujoutesi niin, että vastaat kysyttäessä muttet osaa jatkaa juttua omatoimisesti enää siitä etkä kovin paljon kysele miehiltä mitään?

Ulkoilu ja palapelien teko + ujous antavat näin äkkiseltään mielikuvan naisesta, joka ehkä ei ainakaan aluksi tunnu miltään maailman mielenkiintoisimmalta persoonalta. Voithan ollakin, mutta kuvailemasi kuulostaa siltä, ettei sinusta ehkä tosiaan saa kovin paljon irti aluksi ja miehet saattavat luovuttaa siihen, ellei sinussa ole jotain muuta superkiinnostavaa piirrettä.

Päivämäärä:   19.2.25 07:31:02

Tarviiko tässä alkaa nyt harrastaa jotain tosi jännää että alan olla riittävän mielenkiintoinen miesten takia.

Ja joo en ole ihan niin tupoisuu ujo etten kysyisi ikinä mitään.

Lähettäjä: mustikka 
Päivämäärä:   19.2.25 07:41:06

Lähettäjä: Pilipali
Päivämäärä: 19.2.25 07:31:02

Tarviiko tässä alkaa nyt harrastaa jotain tosi jännää että alan olla riittävän mielenkiintoinen miesten takia.

Ja joo en ole ihan niin tupoisuu ujo etten kysyisi ikinä mitään.

Ei sun tietenkään pidä itseäsi alkaa muuttamaan, sehän nyt olisi aivan hölmöä!
Kohdalle kun sattuu se oikea ihminen, niin nuo piirteet sinussa voivat olla joillekin juuri niitä viehättäviä. Mutta harvoin se oikea sattuu vastaan ekana tai edes kolmantena deittinä ja tulee myös niitä joiden kanssa ei klikkaa syystä X. Joten jatka vaan tutustumista ihmisten kanssa ja etsi kohtaamisia, kyllä se juuri sinua rakastava tyyppi osuu kohdalle jossain kohtaa! :)

Lähettäjä: Näin 
Päivämäärä:   19.2.25 07:44:02

Miesten takia ei pidä alkaa harrastamaan jotain tosi jännää. Kyllä ne haistaa teennäisyydenkin sitten. Mutta osa miehistä oikeasti seuraa esim maailman menoa, ovat kiinnostuneita menneen maailman menosta, tietävät vähän mitä kaikkea maailmasta voi löytyä ja ei heitä kiinnosta naiset joiden elämä pyörii koiran ulkoilutuksen, palapelien, lukemisen ( ns hömppäromaanit ) ja hömppäsarjojen ympärillä.

Suoraan sanottuna monet naiset ovat todella tylsiä. Ei ole oikein musiikkimakua - tykkään kuunnella radiota = mikä vaan taustamusa käy. Ei ole oikein mitään intohimoa mihinkään eikä todellista kiinnostusta mihinkään. Ehkä siihen koiran rapsutukseen. Ei ole mielipidettä maailman asioihin eikä oikein mihinkään muuhunkaan.

Jos olisi vielä sellainen emäntämäisen, hieman rempseä ja puoliavoimesti ja ehdottomasti luonnollisesti estottomuutta ja aistikkuutta huokuva, nauravainen ja lämpimän oloinen ihminen, sekin vetää puoleensa vaikka ajatusmaailma olisikin vähän yksinkertaisempi. Maalaisjärjen puuttuminen sen sijaan on monelle nämä kumoava asia.

Eli tyhjäpää meikkiprinsessa ei ainakaan miehiä loppupeleissä hirveästi kiinnosta.

En tosiaan oikeasti tiedä millainen aloittaja on,ja olen itsekin nainen mutta miehiä sen verran nähneenä.. no ennen pitkää tylsä löytää kyllä kaltaisensa tylsän miehen.

Et ole vaan törmännyt sopivaan.

Päivämäärä:   19.2.25 07:45:50

Nonii ajattelin että enhän olisi enää oma itseni jos alan tekee asioita joista en tykkää :D mutta kieltämättä, silloin kun harrastin hevosia (johon en enää palaa) niin oli enemmän kiinnostuneita. Olin toki paljon nuorempi silloin ja ehkä deittailukin muuttunu

Lähettäjä: Elsa 
Päivämäärä:   19.2.25 07:59:49

No voi hyvänen aika nyt taas. Tylsyys on kyllä täysin katsojan silmässä. Joku saattaisi pitää tylsänä sellasta miestä joka paasaa politiikasta ja historiasta ja luulee olevansa joku älykkö koska lukee tieteen kuvalehteä. Juu, sen verran miehiä nähneenä, näitä riittää...

Aloittaja, älä luovuta vielä. Minä olen ihan yhtä tylsä kuin sinäkin, mulla on koiria ja harrastan käsitöitä ja vesivärimaalausta. Tapasin jokunen vuosi sitten miehen, joka harrastaa reserviläistoimintaa ja eräilyä.
Se vaatii vaan samanenkisen miehen, kyllä niitä on mutta ne ei ehkä tyrkytä itseään kovin innokkaasti deittimarkkinoilla. Oma mieskin tuli vastaan "livenä", ei ollut missään äpissä profiilia sillä.

Päivämäärä:   19.2.25 08:34:52

"Lähettäjä: Elsa
Päivämäärä: 19.2.25 07:59:49

No voi hyvänen aika nyt taas. Tylsyys on kyllä täysin katsojan silmässä. Joku saattaisi pitää tylsänä sellasta miestä joka paasaa politiikasta ja historiasta ja luulee olevansa joku älykkö koska lukee tieteen kuvalehteä. Juu, sen verran miehiä nähneenä, näitä riittää..."

Eihän kukaan väittänytkään muuta. Ei täällä ole lytätty aloittajaa siitä, että hän on tietynlainen, vaan hän itse ihmetteli, mikä voisi olla syynä. Hänen kertomansa perusteella EHKÄ voi olla, että nämä miehet ovat pitäneet häntä tylsänä. Eli nimenomaan: tylsyys on katsojan silmässä. Ehkä näiden miesten silmässä? Mutta ei onneksi kaikkien.

Aloittaja, et tietenkään ala harrastaa jotain vain siksi, että kelpaisit tietynlaisille miehille. Harrastusten täytyy olla juuri sellaisia, joista sinä saat iloa. Tunnen itsekin aikuisia, työssäkäyviä ja normaalin sosiaalisia miehiä, jotka ovat kivoja ja viettävät aikansa jotenkin rauhallisesti itsekseen (yksi pelaten ja Pokemon-korttiharrastuksessa, toinen koiran kanssa lenkkeillen ja eräillen). Ehkä vähän niin kuin miespuolisia versioita sinusta. Kumpikaan ei ole sellainen, joka saisi naisten päät kääntymään, mutta heidänkin täytyy vain löytää se oikeanlainen nainen, joka pitää heistä juuri sellaisena. Isojen kaupunkien deittisovellusviidakossa on vaikea "pärjätä", jos on ihan tavallinen ja vähän tylsä, mutta sitten taas maaseutu on täynnä miehiä, jotka olisivat ikionnellisia tavallisesta, nätistä, rauhallisesta ja vaikka ujostakin naisesta.

Yksi piirre, joka miehiä kiehtoo naisissa yleisesti, on se, että naisella on jokin intohimo. Jollain se voi olla saliharrastus, toisella erityisen kiinnostava työ ja jollain taas omaan hyvinvointiinsa, ulkonäköönsä ja terveyteensä panostaminen joogaharrastuksineen ja chia-puuroineen. Silmiin pitäisi syttyä tuike, kun pääsee kertomaan omasta intohimostaan. Jos mitään sellaista ei ole vaan päivät menevät perustyössä/opiskelussa ja sitten tasapaksulla kävelylenkillä tai palapeliä kootessa ilman sen kummempaa intoa, ihminen ei ehkä anna itsestään kaikkein mielenkiintoisinta kuvaa.

Päivämäärä:   19.2.25 08:39:06

Asun pienellä paikkakunnalla, eli ei tarjonta ole mitään fiinejä kaupunkilaisia. Aika usein kiinnostun ihan tavan duunareista, autonasentajista yms. Mulle kelpais kyllä semmonen tavallinen auton rassaaja mutta ne vissiin sit haluaa jännän tytön

Päivämäärä:   19.2.25 08:39:14

Jatkan vielä tuosta oman intohimon löytämisestä ja siitä, että tekee mielenkiintoisia asioita elämässään.

Kysehän ei ole tosiaan siitä, että pitäisi harrastaa jotain mediaseksikästä harrastusta vain koska ajattelee, että se voisi kiinnostaa miehiä. Kyse on siitä, että niin nainen kuin mieskin vetää puoleensa, kun hänellä on elämä reilassa ja kalenteri, joka pitää hänet sopivan kiireisenä ilman suhdekuvioitakin. Se tyyppi, joka menee lauantaina teatteriin, sunnuntaina tapaa kaverinsa kahvilla ja ensi viikolla aikoo käydä pari kertaa salilla ja osallistua johonkin tapahtumaan, on mielenkiintoisempi kuin se, joka on ns. aina käytettävissä, jolla on aina aikaa ja ei mitään kovin tärkeää tekemistä. Kun ihmisellä on jokin intohimo ja mielenkiintoista tekemistä, hän vaikuttaa omilla jaloillaan seisovalta ja tutustumisen arvoiselta. Eli hän ei harrasta asioita ollakseen mielenkiintoinen, vaan omasta aidosta halustaan, ja juuri se tekee hänestä mielenkiintoisen.

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   19.2.25 08:46:09

Oma näkemykseni on, että pitää olla jokin yhteinen harrastus tai mielenkiinnon kohde, jotta keskusteluyhteys pysyy yllä. Ja pitää itse olla aloitteellinen ja laittaa niitä viestejä.

Päivämäärä:   19.2.25 08:47:35

Niin mitä se aktiivisuus enää auttaa jos mies ei vastaa

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.2.25 08:51:41

Mun kokemus taas on, että jos sulla on se intohimo, olet menevä ja sanavalmis niin miehet karttaa sellaista. Ei niiden itsetunto kestä että vieläpä kaunis nainen on vahva ja tietää mitä haluaa. Tietenkään tyhjäpääkään ei saa olla, mutta vähän kuitenkin alempana kuin mies. Eli sellainen herttainen, hupsu ja harrastaa jotain ryhmäliikuntaa ja joogaa.

Minut siis koetaan helposti kaveriksi, koska osaan olla luontevasti miesten kanssa tekemisissä. Olen fyysisesti puoleensavetävä mutta miehet sitten varmaan vähän hätkähtää sitä olemustani kun en ole erityisen herttainen

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   19.2.25 08:57:22

Mulla oli sama juttu. Sit tapasin miehen joka on ihan samanlainen kuin minä. Tykkää vaivattomasta menosta, koti-illoista, pitkistä keskusteluista aivan kaikesta ja vain olemisesta.
Me reissataan yhdessä, mutta se on lähinnä fiilistelyä ja rauhallista tekemistä. Mennään sinne minne satutaan osumaan paikalle sopivaan aikaan. Ei suunnitella päiväohjelmaa ollenkaan.

Hän on nauranut monesti että rakastuin häneen siksi kun hän on niin tylsä. Kaikkea muuta mielestäni, fiksu, perhekeskeinen, hyväsydäminen ja rakastan rauhallisia koti-iltoja hänen kanssa. Laitetaan ruokaa, kuunnellaan musiikkia, käperrytään sänkyyn vierekkäin ja katsotaan leffaa tai jutellaan. Saunotaan, käydään kesäisin järven rannalla istumassa yömyöhään jne.

Päivämäärä:   19.2.25 08:59:06

Jos vastauksia ei kuulu, siirrytään seuraavaan kohteeseen:)
Ei niitä kannata jäädä liikaa miettimään ja joillakin on kyllä sitten se tapa että joskus kuukausien päästä yhtäkkiä taas laittavat viestiä kuin mitään ei olisi tapahtunut ja haluavat hetkeksi hupia taas.

Päivämäärä:   19.2.25 09:10:51

"Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 19.2.25 08:51:41

Mun kokemus taas on, että jos sulla on se intohimo, olet menevä ja sanavalmis niin miehet karttaa sellaista. Ei niiden itsetunto kestä että vieläpä kaunis nainen on vahva ja tietää mitä haluaa. Tietenkään tyhjäpääkään ei saa olla, mutta vähän kuitenkin alempana kuin mies. Eli sellainen herttainen, hupsu ja harrastaa jotain ryhmäliikuntaa ja joogaa.

Minut siis koetaan helposti kaveriksi, koska osaan olla luontevasti miesten kanssa tekemisissä. Olen fyysisesti puoleensavetävä mutta miehet sitten varmaan vähän hätkähtää sitä olemustani kun en ole erityisen herttainen"

Kyllä useimmat miehet haluavat, että naisella on oma elämä ja tekemistä. Sanot kuitenkin, että miehet "hätkähtävät olemustasi", olet "sanavalmis" ja et ole "erityisen herttainen". Voisiko olla niin, että olemuksessasi ja käytöksessäsi on aika paljon maskuliinisia piirteitä? Olet ehkä ns. strong woman -arkkityyppi? Suurin osa miehistä edelleen arvostaa naisessa kuitenkin naisellisuutta ja karttaa kovuutta ja maskuliinisuutta. Olin itsekin parikymppisenä sellainen, kaunis mutta "MINÄ ITSE KOSKA OLEN ITSENÄINEN NAINEN" -tyyppinen, ja näin jälkikäteen ajateltuna en pidä sitä itsekään kovin viehättävänä. Myöhemmin opin ihan eri tavalla nauttimaan naisellisuudesta ja silti olen edelleen hyvin päämäärätietoinen, kunnianhimoinen, miesten kanssa luontevasti toimeen tuleva, sanavalmis ja mustasta huumorista nauttiva ja tarvittaessa osaan olla kovakin, mutta olemukseni on erilainen ja niin sanotusti viihdyn nykyään naisellisuudessani.

Maskuliinisia, kypsiä miehiä ei varmasti häiritse, että nainen on älykäs ja päämäärätietoinen. Sellainen häiritsee vain epävarmoja tai narsistisia miehiä. Sen sijaan niitä maskuliinisia, hyviä, kypsiä miehiäkin usein häiritsee, että naisessa ei ole pehmeää puolta tai sitä on hyvin vähän. "Häiritsee" tarkoittaa siis sitä, että he eivät viehäty naisesta niin paljon, että haluaisivat hänet kumppanikseen.

Tulee mieleen yksi tuttu, joka on kaunis, hoikka, pitkätukkainen blondi. Hänestä tulee kuitenkin jo 10 sekunnin juttelemisen jälkeen aika kova mielikuva, joka osoittautuu pidemmässä juttelussa ihan oikeaksi. Hän puhuu painokkaalla, reteällä ja aika kovalla äänellä, kertoo jatkuvasti miten hän taas veti viikon 3 tunnin yöunilla ja vastoin lääkärin ohjeita taas meni ratsastamaan jollain katapultilla ja loukkasi selkänsä, seksijutut ovat aika roiseja ym. En sanoisi, että hän huokuu naisellisuutta, vaikka ulkoisesti voisi sellainen ollakin.

Ja edelleen: kenenkään ei pidä muuttaa syvintä sisintään vain siksi, että kelpaisi jollekin. Itseään voi kuitenkin aina kehittää ja tuoda paremmin esiin itsestään sellaisia puolia, jotka aiemmin ovat olleet piilossa, ja ehkä vähän tasoittaa joitakin kovin hallitsevia puolia. Vaikka parikymppisen minäni ja nyky-minäni välillä on aika iso ero, en koe, että jokin syvin sisimpäni olisi muuttunut. Olen lähinnä vain hioutunut ja viihdyn tällaisena, mitä nyt olen.

Lähettäjä: vohveli 
Päivämäärä:   19.2.25 09:36:31

Samaa mieltä Kansasin kanssa. Naiset usein tulkitsevat, että "mies säikähti vahvaa naista", kun usein oikeasti on kyse siitä että mies ei vain viehättynyt siitä, että nainen ei ole feminiininen. Ja jokaisella on kuitenkin oikeus viehättyä mistä tahtoo, myös miehillä. Tämä monesti unohtuu.

Miksi luulette, että ns. telaketjufeministit (erikoiset hippivaatteet, lyhyt tukka ja ehkä siili, kainalokarvat, kiroilu, kova ääni ja tietynlainen vihaisuus) eivät viehätä useimpia miehiä? Tuskin syy on siinä että näillä naisilla on intohimo ja rohkeutta. He vain eivät ole viehättäviä ja heistä aika yllättäen puuttuu naisellinen puoli tai se on tosi piilossa, vaikka he ovat naisten asialla.

Päivämäärä:   19.2.25 09:37:35

Olenko sanonut että olen lyhythiuksinen hippi ?

Lähettäjä: vohveli 
Päivämäärä:   19.2.25 09:57:43

Aloittaja: Et ole sanonut enkä tarkoita sinua, vastasin vain tuohon mitä ... ja Kansas kirjoittivat. Tai siis kun ... oli sitä mieltä, että miehet eivät tykkää sanavalmiista, menevästä ja kauniista naisesta, niin olen sitä mieltä, että eivät nuo asiat ole ongelma vaan todennäköisesti ihan jotkut muut piirteet.

Voiko niissä sinun tapailemissasi miehissä olla joku yhteinen piirre, johon sitten kosahtaa koko homma? Tyyliin että joku nainen aina päätyy yhteen semmoisten miesten kanssa, jotka eivät tiedä mitä haluavat eivätkä ole valmiita sitoutumaan ja erohan siitä aina tulee tai homma ei ylipäätään etene mihinkään muuhun kuin ehkä seksiin.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   19.2.25 10:34:45

Tutustut vääränlaisiin miehiin. Nämä innokkaat, jotka tulevat juttelemaan näteille naisille, eivät ole parasta parisuhdemateriaalia. Nättejä nuoria naisia on paljon, livenä ja virtuaalimaailmassa, ja nämä tyrkkymiehet pörräävät kukasta kukkaan etsien jotakin ihmeellistä.

Sanoisin, että kokeile kuitenkin deittisovelluksia. Siinä näet lyhyelläkin viestittelyllä miehen luonteen, ja seulot sopivimmat. Sitten tapaat nopeasti, ja jatkoon pääsee vain sellainen, joka on omasta mielestäsikin enemmän kuin 'ihan kiva'.

Valtaosa miehistä on vain tyytyväinen, jos naisella ei ole mitään kallista ja aikaa vievää harrastusta. Jo koirat saattavat tiputtaa muutamia pois, sillä määrittäväthän ne aika lailla muuta elämää.

Päivämäärä:   19.2.25 10:47:22

Mitä deittivosellusta suosittelet?

Se voi olla hyvinkin näin että löydän tuolta baareista aina vääriä miehiä. Aika usein ne on itseäni nuorempia. 24-30 vuotiaita

Päivämäärä:   19.2.25 10:50:09

Minkä ikäinen siis olet itse? Ja jos kerran tutustut baarissa, niin nämä miehet eivät varmaan tiedä ikääsi, ennen kuin olette vähän aikaa jutelleet?

Suurin osa miehistä haluaa itseään edes vähän nuoremman naisen. Voisiko siinä olla syy, että olet nätti ja sinulle tullaan juttelemaan mutta sitten käy ilmi, että olet vaikka 5 vuotta miestä vanhempi?

Päivämäärä:   19.2.25 10:52:40

Itse oon 35. Ja tuon sen aika pian esille että oon vanhempi koska mua tosiaan aina luullaan nuoremmaksi mutta eipä se ikäero ole ketään haitannut kuitenkaan, ainakaan siinä hetkessä

Päivämäärä:   19.2.25 11:03:57

No jos olet 35 ja suurin osa miehistä on ollut 24 - 30, niin kyllä siinä on jo ikäeroa. Ei kuitenkaan ole mitään mutuilua vaan ihan tutkittu juttu, että useimmat miehet haluavat nuoremman naisen, edes sen nimellisen vuoden tai pari nuoremman tai sitten tasan samanikäisen. Naisilla taas yleensä toisinpäin. Pari kautta sitten Ensitreffit alttarilla -ohjelmassakin paritettiin 26-vuotias mies ja 30-vuotias nainen ja vaikka muuten oli tosi hyvät ainekset liittoon, pari ilmoitti jo alussa, että ikäero noin päin häiritsee. En itsekään ottaisi nuorempaa miestä.

"eipä se ikäero ole ketään haitannut kuitenkaan, ainakaan siinä hetkessä"

Mistä tiedät, ettei ole haitannut? Kun se yhteydenpito sitten kuitenkin kohta loppuu mystisesti, niin jokin syyhän siihen on... On ihan normaalia vastata yllättävään ikätietoon vaikka "Aijaa! No en ois uskonu, näytit nuoremmalta. No mut ei siinä mitään". Vaikka siis oikeasti tietäisi heti, että ei kiinnosta. Useimmilla on sen verran järkeä päässä, ettei täräytä heti, että oot liian vanha. Saatetaan numerotkin vaihtaa ja vähän viestitellä ja makustella juttua ja sitten todeta, että ei pysty.

Etkö itse pidä vanhemmista miehistä tai onko joku muu syy, ettet voisi katsella esim. 35 - 45-vuotiaita?

Lähettäjä: nuunuu 
Päivämäärä:   19.2.25 11:05:18

Tuo ikäero voi oikeasti olla yksi merkittävä ongelma!

Päivämäärä:   19.2.25 11:13:02

Voisin ihan hyvin katsella vanhempiakin. Mutta taitaa olla parhaat jo viety :D

Päivämäärä:   19.2.25 11:23:27

No löytyihän se syy, katselet ihan liian nuoria miehiä. Ja sitten jos et edes ole mikään 35-vuotias kuuma kissa vaan 35-vuotias kävelyretkistä ja palapeleistä tykkäävä ujo nainen, niin ei siinä ole kauheasti tarttumapintaa jollekin 27-vuotiaalle nuorelle miehelle, joka haluaisi kokemuksia naisista ja "sitten joskus 10 vuoden päästä" ehkä lapsia. Noin neljä viidestä miehestä kumminkin tutkimusten mukaan haluaa lapsia ja sinullahan on senkin suhteen jo kriittiset vuodet, saati sitten jos yhdessä oltaisiin ensin vuosia, mentäisiin naimisiin ja sitten alettaisiin yrittää. Et välttämättä halua lapsia eivätkä välttämättä ne miehetkään, mutta jos ajatellaan, että suurin osa haluaa ja he eivät sinua baarissa lähestyessään tiedä ikääsi, niin ihan varmasti siinä joukossa on ollut monta miestä, jotka joskus haluavat ja tajuavat äkkiä, että sinun kanssasi se ei onnistu.

Kyllä niitä hyviä miehiä vapautuu vanhemmallakin iällä. Moni mies hankkii lapsia n. 30 - 35-vuotiaana ja lapsiperhearjessa pari etääntyy toisistaan vuosien kuluessa, ja sitten niitä nelikymppisiä miehiä vapautuu taas markkinoille, kun lapset ovat isompia ja pariskunta on todennut, että rakkautta ei enää ole.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.2.25 12:03:53

Aloittaja, sinuna keskittyisin enemmän siihen mistä sinä pidät ja miksi sinä pidät/et pidä jostakin ihmisestä kuin siihen miksi joku ihminen pitää/ei pidä sinusta :) Etsi ensisijaisesti miestä josta itse pidät (ei sellaista joka vain "kelpaa" sinulle) äläkä yritä muuttaa itseäni jotta joku vaan pitäisi sinusta. Et vaikuta tylsältä, oikea ihminen ei vain ole tullut vielä vastaan!

Päivämäärä:   19.2.25 12:14:36

Minulla on hyviä kokemuksia Tinderistä vaikka monet sitä parjaavat. Olen käynyt kivoilla treffeillä ja jutellut sovelluksessa ehkä yhteensä kymmenen eri miehen kanssa. Deittisovelluksissa on se huono puoli että siellä ne lupaavatkin keskustelut saattavat juuri sitten äkillisesti tyssätä, koska on muitakin joiden kanssa keskustellaan ja en tiedä millä tavalla sitä sitten pääsisi miehen suosikiksi. Olen yrittänyt kiinnittää huomiota siihen millaisia sanavalintoja käytän, olen ihan hauska mutta en liian hauska, jne.

Lähettäjä: Kira 
Päivämäärä:   19.2.25 12:37:08

Voi jestas, nykyään deittailu on haastavaa. Elä elämääsi ja tee asioita mistä nautit, älä tunge itseäsi muottiin mikä sinulle ei sovi. Deittaile ihmisiä äläkä mieti liikaa. Kyllä se oikea joskus lopulta tulee vastaan, se tuntuu helpolta ja saat olla oma itsesi. Kaikki me ollaan erilaisia etkä sinä voi alkaa muuttamaan liikaa itseäsi että kelpaat toiselle. Tietysti jos on jotain suuria ongelmia kuten traumat tai sairaalloinen mustasukkaisuus niin niistä kannattaa ehkä pariin otteeseen käydä juttelemassa ammattilaiselle. Kumppani usein löytyy yhteisistä mielenkiinnon kohteista: töistä, harrastuksista jne..

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   19.2.25 18:23:32

Ehdin vakiintua jo ennen tinderin läpilyöntiä, joten se jäi kokeilematta. Olen kuullut siitä sekä hyvää (kuten s^) että huonoa (pelkkää swaippailua ja ghostaamista). Mutta eihän siinä mitään häviä, jos kokeilee.

Aikoinaan oli ainakin deitti.net ja suomi24, ja näissä sai määrittää, millaisia halusi tavata. Esim. ikä, pituus, koulutus.... Aika nopeasti viesteistä huomasi, kannattiko tavata. Sen kuuluisan kemian taas näki vasta ensitreffeillä. Sadasta vastaajasta tuli tavattua ehkä puoli tusinaa, ja näistä oli pari kiinnostavaa...

Kävin myös baareissa, ja sieltäkin löytyi vaikka mitä. Eli ei baarikaan huono vaihtoehto ole. Jos aloittaja kuitenkin on hoikka/vaalea/pienikokoinen ja vaikuttaa ikäistään nuoremmalta, ja käy vieläpä hyvin nuorten baareissa, varmaan tapaakin järjestään itseään nuorempia. Sitten pitää vain ottaa tieteellisempi ote deittailuun:)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.