Lähettäjä: Kansas
Päivämäärä: 19.2.25 09:10:51
"Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 19.2.25 08:51:41
Mun kokemus taas on, että jos sulla on se intohimo, olet menevä ja sanavalmis niin miehet karttaa sellaista. Ei niiden itsetunto kestä että vieläpä kaunis nainen on vahva ja tietää mitä haluaa. Tietenkään tyhjäpääkään ei saa olla, mutta vähän kuitenkin alempana kuin mies. Eli sellainen herttainen, hupsu ja harrastaa jotain ryhmäliikuntaa ja joogaa.
Minut siis koetaan helposti kaveriksi, koska osaan olla luontevasti miesten kanssa tekemisissä. Olen fyysisesti puoleensavetävä mutta miehet sitten varmaan vähän hätkähtää sitä olemustani kun en ole erityisen herttainen"
Kyllä useimmat miehet haluavat, että naisella on oma elämä ja tekemistä. Sanot kuitenkin, että miehet "hätkähtävät olemustasi", olet "sanavalmis" ja et ole "erityisen herttainen". Voisiko olla niin, että olemuksessasi ja käytöksessäsi on aika paljon maskuliinisia piirteitä? Olet ehkä ns. strong woman -arkkityyppi? Suurin osa miehistä edelleen arvostaa naisessa kuitenkin naisellisuutta ja karttaa kovuutta ja maskuliinisuutta. Olin itsekin parikymppisenä sellainen, kaunis mutta "MINÄ ITSE KOSKA OLEN ITSENÄINEN NAINEN" -tyyppinen, ja näin jälkikäteen ajateltuna en pidä sitä itsekään kovin viehättävänä. Myöhemmin opin ihan eri tavalla nauttimaan naisellisuudesta ja silti olen edelleen hyvin päämäärätietoinen, kunnianhimoinen, miesten kanssa luontevasti toimeen tuleva, sanavalmis ja mustasta huumorista nauttiva ja tarvittaessa osaan olla kovakin, mutta olemukseni on erilainen ja niin sanotusti viihdyn nykyään naisellisuudessani.
Maskuliinisia, kypsiä miehiä ei varmasti häiritse, että nainen on älykäs ja päämäärätietoinen. Sellainen häiritsee vain epävarmoja tai narsistisia miehiä. Sen sijaan niitä maskuliinisia, hyviä, kypsiä miehiäkin usein häiritsee, että naisessa ei ole pehmeää puolta tai sitä on hyvin vähän. "Häiritsee" tarkoittaa siis sitä, että he eivät viehäty naisesta niin paljon, että haluaisivat hänet kumppanikseen.
Tulee mieleen yksi tuttu, joka on kaunis, hoikka, pitkätukkainen blondi. Hänestä tulee kuitenkin jo 10 sekunnin juttelemisen jälkeen aika kova mielikuva, joka osoittautuu pidemmässä juttelussa ihan oikeaksi. Hän puhuu painokkaalla, reteällä ja aika kovalla äänellä, kertoo jatkuvasti miten hän taas veti viikon 3 tunnin yöunilla ja vastoin lääkärin ohjeita taas meni ratsastamaan jollain katapultilla ja loukkasi selkänsä, seksijutut ovat aika roiseja ym. En sanoisi, että hän huokuu naisellisuutta, vaikka ulkoisesti voisi sellainen ollakin.
Ja edelleen: kenenkään ei pidä muuttaa syvintä sisintään vain siksi, että kelpaisi jollekin. Itseään voi kuitenkin aina kehittää ja tuoda paremmin esiin itsestään sellaisia puolia, jotka aiemmin ovat olleet piilossa, ja ehkä vähän tasoittaa joitakin kovin hallitsevia puolia. Vaikka parikymppisen minäni ja nyky-minäni välillä on aika iso ero, en koe, että jokin syvin sisimpäni olisi muuttunut. Olen lähinnä vain hioutunut ja viihdyn tällaisena, mitä nyt olen.
|