Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mistä töitä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.2.25 20:41:26

Ikää 51v, työskennellyt yrittäjänä ja julkisella puolella. Korkeakoulututkinto. Vaikuttaa siltä, että vaikeaa on löytää töitä.

Re: Mistä töitä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.2.25 20:54:39

Siinähän se onkin, kun en ymmärrä miksi en saa työtä, vaikka minulla on paljon kokemusta ja osaamista. Taitaa olla niin, että ikä vaikuttaa ja turha edes haaveilla enää saavansa töitä.

Lähettäjä: Mieie 
Päivämäärä:   18.2.25 20:56:01

Hae pienemmille paikkakunnille.

Just nyt kaikilla on vaikeampaa.

Lähettäjä: jahas 
Päivämäärä:   18.2.25 21:38:11

Vai että vaikuttaa vaikealta työpaikan löytäminen XDD Melko lailla mahdotonta se on ja kun ikä alkaa viitosella voi toivon melkein heittää. Kova on työvoimapula, suorastaan huutava, kehuvat. Töitä olis kun vaan porukka viitsisi mennä sorvin ääreen. Minua on työt vältelleet aika tehokkaasti kohta kaksi vuotta. Iällä saattaa olla asian kanssa tekemistä....

Lähettäjä: Luhti 
Päivämäärä:   18.2.25 21:51:35

Näin:
Ensin kartoitin alueella isoimmat työnantajat. Sitten lähdin opiskelemaan yhden työnantajan alaa. Valmistuttuani pyysin saada sieltä harjoittelupaikan useammaksi kuukaudeksi ilman palkkaa. 4 kk päästä eräällä osastolla tarvittiin työntekijä ja kun olin jo osoittanut työmoraalini ja sinnikkyyteni, ja naama oli tuttu, minut palkattiin 52 vuotiaana. Neljättä vuotta nyt samassa paikassa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.