Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Asu kasaribileisiin

Lähettäjä: Bilehile 
Päivämäärä:   18.2.25 01:12:09

Kaverin synttäreitä ois tarkoitus juhlia kasarin malliin. Joo oon ollu nuori kasarilla mutta sieltä on lähinnä myötähäpeää herättäviä vaatemuistoja.

Mikä olisi kasarihenkinen mutta silti tyylikäs asu? Mustan nahkahameen ajattelin laittaa ja tukan osaan värkätä sopivaan tyyliin, mut kengät ja yläosa? Mitään napapaitaa ja neonväristä en laita päälleni enkä jalkaan lenkkareita. Sähkönsininen väri on myös ehdoton Nou.

Re: Asu kasaribileisiin

Lähettäjä: Tollo 
Päivämäärä:   18.2.25 01:18:59

Oot vaan reilusti punkkari. Rikkinäiset sukkahousut ja hakaneuloja korviin ja musta meikki ja sifonkihuivi ja muuta mustaa rytkyä.

Lähettäjä: Tii 
Päivämäärä:   18.2.25 02:31:13

Googleta tv sarjat Dallas tai Dynastia. Eikö sieltä saa asuvinkkejä. Joku bleiser ja jättikokoiset olkatoppaukset.

Arkisempana vaihtoehtona neule, olkatoppaukset ja pitsinen irtokaulus.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.2.25 09:54:36

Nythän on taas esim neuleissa kasari- mohairit muotia. Sinne vaan värkkäät kunnot olkatoppaukset, niin voila!

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   18.2.25 09:55:58

Olkatoppaukset on ihan must, laita vaikka kahdet päällekkäin. Enemmän on enemmän!

Päivämäärä:   18.2.25 10:08:32

Joo ajatuksena on et mitään en hanki jolle ei oo oikeesti käyttöä myöhemminkin.

Koska neulon itse, voisin kyllä tehdä mohair- neuleen ja kehitellä sinne jotkut jäätävät toppaukset. Inhoan vaan 80- luvun värejä, enkä käyttäisi inhokkivärineuletta myöhemmin. Ehkä täytyy tehdä ihan vaan valkoinen.

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   18.2.25 10:30:45

Toi itse neulominen kuulostaa aika isolta satsaukselta bileisiin. Itse kävisin vaan kirppiksellä, nappaisin sieltä isoimman 1e neuleen ja sinne sit toppausta. Palauttaa sit kirppikselle käytön jälkeen tai purkaa langan muuhun käyttöön.

Päivämäärä:   18.2.25 10:42:32

On ollut tarkoituksena tehdä itselleni mohairneule, joten ihan käyttöön tulisi. En tosiaan osta mitään mitä en aio käyttää myöhemmin.

Juhlat on kuukauden päästä, tuollaisen sileän neuleen teen alle viikossa.

Toki toi punkkarilook ois kans kiva, kun kaikkee mustaa vaatetta löytyy, siihen vaan huiveja, helyjä, koruja ja kettinkiä, toki se vaatisi melkein mustan nahkarotsin, jollaista mulla ei ole.

Tajusin et mulla on tallessa 15- vuotiaana ostamani eka farkkutakki. Sehän ois autenttinen jopa!

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   18.2.25 10:45:34

No ilman muuta jos sulla on oikee 80- luvun farkkutakki, niin se päälle mikäli ei oo liian pieni. Kun 80- luvulla kaikki yläosat oli tosi isoja niin mikään kinnaava vaate ei osu siihen tyyliin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.2.25 11:34:11

80 - luvun bileissä ei oo tarkoitus olla tyylikäs vaan naurettava. Nyt se neonvärinen tuulitakki päälle ja menoksi!

Lähettäjä: Elina 
Päivämäärä:   18.2.25 11:42:05

Jumppapirkko asu: kiiltävät täyspitkät trikoot, säärystimet, jumppapuku ja siihen vyö, hikipanta, tupeerattu ponnari ja vaaleanpunainen helmiäishuulipuna.

Arkiasu: pörröneule ja kivipestyt porkkanalahjefarkut, varsilenkkarit, tupeerattu tukka, sininen ripsari ja helmiäishuulipuna

Bileasu: revityt vaaleansiniset kireät farkut, toppi tai korsettiyläosa, ylisuuri lyhyt jakku tai narkarotsi olkatoppauksilla, bootsit tai nilkkurit jossa remmejä varressa. Tupeerattu tukka, tekorusketus, sininen luomiväri ja ripsari, helmiäishuulipuna, purkka suuhun ja poison-hajuvettä kaulalle.

Lähettäjä: Elina 
Päivämäärä:   18.2.25 11:44:02

Krepatut hiukset ja isot värikkäät muoviset korvarenkaat tietty myös. Tai kireä lasketteluhaalari.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.