Lähettäjä: Fifi
Päivämäärä: 18.2.25 16:35:45
U: Tämä aihe tai ehkä se, että näen asian eri tavalla kuin sinä, on sinulle nyt jotenkin niin triggeröivä, että keksit jatkuvasti minun väittäneen jotain, mitä en ole väittänyt. Sitten hyökkäät sen oman luomuksesi kimppuun. https://fi.wikipedia.org/wiki/Olkinukke
En ole yhtään missään kohtaa sanonut, että kerran viikossa seksiä on sama kuin seksitön suhde. Olen puhunut seksittömistä suhteista sekä sellaisista, joissa on vähän seksiä, ja nämä ovat tietenkin eri asioita. Varsinaisesti en ole edes määritellyt, missä menee raja vähäseksiselle suhteelle. Ensimmäisessä viestissäni ilmaisin, että mielestäni ainakin sellainen suhde, jossa on seksiä 1 krt/kk, on vähäseksinen. Kk tarkoittaa kuukautta, ei viikkoa.
Yritä ymmärtää, että keskustelupalstalla on mahdollista törmätä myös ajatuksiin, jotka ovat erilaisia kuin omasi. Jos kaikki ovat samaa mieltä, mitään ajatuksenvaihtoa ei synny. Vedä henkeä, lopeta höyryäminen ja triggeröityminen ja jos sinua kovasti ärsyttää, että joku on eri mieltä, ei kannata lukea topikkeja ollenkaan tai kirjoittaa tunnekuohuissaan.
"Lähettäjä: U
Päivämäärä: 18.2.25 15:49:38
Miten sinä voit puhua "massoista"?
Millä pätevyydellä?"
Keskustelupalstalla esitetään omia näkemyksiä, mielipiteitä. Minä esitin näkemyksen, että en usko, että USEIMMAT ihmiset ovat tyytyväisiä suhteeseensa, jos he ovat kovin seksuaalisia ja seksi on ennen ollut tärkeää ja sitten seksi loppuukin tai vähenee hyvin pieneen määrään jostain ulkoisesta syystä (esim. vauva-arki, puolison väsymys tai kiire). Jotkut ovat, mutta en usko, että useimmat. Minun ei tarvitse olla Väestöliiton seksitutkija sanoakseni, että uskon näin, ihan niin kuin sinunkaan ei tarvitse olla asiantuntija esittääksesi omia näkemyksiäsi.
|