Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Postipaketit

Lähettäjä: Tintti 
Päivämäärä:   17.2.25 09:33:35

Kulkeeko postipaketit nyt lakon aikana?

Re: Postipaketit

Lähettäjä: Savolainen 
Päivämäärä:   17.2.25 12:25:52

Ainakin meidän kylän automaattiin oli paketit tullut.

Lähettäjä: Riippuu 
Päivämäärä:   17.2.25 12:59:14

Riippuu siitä, mistä paketti on tilattu. Jos tilattu lakossa olevista kaupoista (esim. Prisman tai Halpa-Hallin verkkokauppa), niin todennäköisesti ei kulje.

Jos taas tilattu jostain pienestä kivijalkaliikkeestä, niin kulkee, jos toimitustapa Posti tai Matkahuolto. PostNord osallistuu lakkoon.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   18.2.25 07:28:08

Miten ne lakon aikana kulkevat, jos eivät kulje muutenkaan?

Onko huonoa huumoria vai peräti pilkantekoa, kun mainoksen mukaan posti on lähellä, peräti puhelimessa? Ei taatusti "lähellä"-mainos naurata sitä, joka lähtee noutamaan pakettia lähimmän itse valitun paikan sijasta 7 kilometrin päästä.

Lähettäjä: Tintti 
Päivämäärä:   18.2.25 09:34:31

Seurannassa lukee tulli luovuttanut kaksi päivää sitten. Lähettipalvelulle siirretty. Tuossa jumittaa. Yleensä lähtenyt samantien eteenpäin.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.2.25 09:42:32

Oilkku, tajuat että se sua lähin pakettiautomaatti voi olla täynnä ja sitten tilaa on siellä 7km päässä. Tilaa kotiin jos 7km matka ei onnistu.

Lähettäjä: ,, 
Päivämäärä:   18.2.25 09:55:47

Mun kaikki paketit ei tule sinne mihin olen ne heidän palvelussaan pyytänyt. Kun kysyin syytä niin sanoivat, että osoittavat ne puhelinnumeron mukaan. Ulkomailta tulevissa paketeissa usein ei ole puhelinnumeroa siinä osoitelapussa. Jännä kuitenkin, että sitten osoitteen mukaan laittavat yhteen syrjäkylän kauppaan missä en koskaan käy lähelläkään, miksi eivät voi osoitteesta katsoa mihin olen ne toivonut jos puhelinnumerosta se tarkistetaan?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   18.2.25 10:16:57

,,: oma noutopiste toimii puhelinnumerolla eli, kun puhelinnumero täsmää jonkun omapostiin niin sinne toimitetaan, jos mahdollista. Käy myös paljon niin, että puhelinnumerossa on virhe ja se on jonkun oikea numero jolla oma noutopiste käytössä niin sitte se menee sinne väärälle ihmisille. Eli tarkkuutta niihin numeroihin. Niitä ei ilmaiseksi siirrellä mihinkään. Ulkomailta tulevissa paketeissa se numero usein puuttuu tai sitten on väärässsä muodossa ja järjestelmä ei tunnista sitä. Silloin paketti ohjautuu postinumeron perusteella.
Osoitteesta ei tarkisteta siksi, että se osoite voi olla eri kuin oikea osoite. Se voi olla vaikka kaupan, työpaikan, kesämökin, kaverin.. Ihan mitä vain. Puhelinnumero on paljon varmempi.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   18.2.25 18:25:40

Eihän puhelinnumeron perusteella näe osoitetta, jos ei ole jollakin tavalla itse liittänyt sitä omiin tietoihin ja johonkin tiettyyn lokeroon. Täällä pohjoisessa postinumeron perusteella paketti on mennyt 230 kilometrin päähään, kun käytöstä poistetun toimipaikan numero oli pyöristetty lähimpään sataan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.2.25 18:32:18

Kannattaa noutaa ne paketit rivakasti kaikkien niin ei tarvi noutaa paketteja 7 km päässä. Tottahan ne lokerot on aina täynnä, jos niitä pidetään pakettien säilytyspaikkana kun ei jaksa hakea. Minusta lokeroiden noutoaikaa pitäisi lyhentää entisestään ja lisämaksusta saisi lisäaikaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.