Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies haluaa yökylään

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   17.2.25 04:51:14

Äh. Ajattelin että tämä haluaa muhun tutustua oikeesti. Myös sanoi ihan ettei hae yhden illan juttuja yms. Mutta nyt kysyy voisiko tulla joku päivä yökylään ?? Jos haluaa oikeesti tutustua niin luulis että paremmin päivällä

Re: Mies haluaa yökylään

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   17.2.25 06:09:59

Pildeä ne kaikki haluu ja mieluiten heti.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.2.25 07:02:26

Ymmärrätkö että pilden haluaminen on normaalia. Ollaan luotu jotain ihme harhaoppeja pitkistä tutustumisista sun muista. Lihaa rakoon vaan, saatat jopa tykätä.

Päivämäärä:   17.2.25 07:07:52

Ei ole mikään pakko antaa pildeä jos itse haluaisi tutustua ensin

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   17.2.25 07:37:42

Kannattaako ehkä kysyä, tarkoittaako yökylä samaa kuin seksi? Ei ole mitenkään itsestäänselvyys. Nykyisen miesystävän kanssa oli useita yhteisiä öitä pelkkää halailua aluksi. Uudessa suhteessa täytyy joka tapauksessa puhua läpi seksiin liittyvät toiveet ja mieltymykset joten nythän sulla on hyvä tilaisuus kysyä niistä. Että mitä se yökyläily sisältäisi?

Päivämäärä:   17.2.25 07:45:00

Lähettäjä* 

Päivämäärä17.2.25 07:37:42

Kannattaako ehkä kysyä, tarkoittaako yökylä samaa kuin seksi? Ei ole mitenkään itsestäänselvyys. Nykyisen miesystävän kanssa oli useita yhteisiä öitä pelkkää halailua aluksi. Uudessa suhteessa täytyy joka tapauksessa puhua läpi seksiin liittyvät toiveet ja mieltymykset joten nythän sulla on hyvä tilaisuus kysyä niistä. Että mitä se yökyläily sisältäisi?

Juuri näin.

Ja kauanko olette tapailleet?

Päivämäärä:   17.2.25 07:52:15

Kerran vasta nähty... :D

Päivämäärä:   17.2.25 07:56:21

Kai tuon voi ottaa positiivisesti, että on kiinnostunut. Mutta keskusteluahan tuo tilanne vaatii. Jos mies on oikeasti kiinnostava niin ottaisin huomioon sen, että on olemassa naisia jotka saattavat haluta seksiä hyvin nopeasti. Joten mies ei välttämättä tarkoita ehdotustaan mitenkään "pahalla" vaan on saattanut aiemmin olla tekemisissä toisenlaisten naisten kanssa. Joten sit vaan suuta auki ja sanoja ulos, että miten sinä haluat että asian suhteen toimitaan. Ei kai siinä sen ihmeempää.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   17.2.25 07:59:33

Onhan seksikin tutustumista. Olisihan sekin aika ikävä tilanne, jos seksi olisikin karmea pettymys, kun olisi jo kovasti tunteita pelissä.

Lähettäjä: Kansas 
Päivämäärä:   17.2.25 08:13:36

Nyt olisi hyvä hetki osoittaa, että sinä olet nainen, jolla on rajat ja korkeat kriteerit ja joka pitää niistä kiinni.

Hyvätkin miehet voivat kokeilla kepillä jäätä. Se ei välttämättä tarkoita, etteivätkö he voisi aidosti rakastua. Miehille vain on tyypillisempää tarttua tilaisuuteen eli helppoon seksiin, jos sitä on tarjolla, mutta sama mies saattaa aivan hyvin suhtautua kunnioituksella naiseen, joka sanoo ei, ja silti jatkaa tapailua.

Jos kerran nopea seksiin eteneminen ei ole sitä, mitä itse haluat, niin et tietenkään päästä miestä yökylään. Jos mies on tosissasi sinuun tutustumassa, hän haluaa jatkaa tapailua.

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   17.2.25 08:32:28

Ei ne kaikki halua seksiä. Valitettavasti se, että on tutustumisvaiheessa voitu yökyläillä ilman seksiä, kyllä enteilee totaalihaluttomuutta vuosien päähän. Olen vuosikymmenten kokemuksella todennut että on kahdenlaisia miehiä, niitä jotka ajattelevat seksiä koko ajan, ja niitä jotka eivät TARVITSE sitä lainkaan, harrastavat pakon edessä sen verran että saadaan lapset tehtyä.

Lähettäjä: SevenUp 
Päivämäärä:   17.2.25 08:34:37

Onko teillä pitkä välimatka?

Lähettäjä: tämä 
Päivämäärä:   17.2.25 08:43:54

"Nyt olisi hyvä hetki osoittaa, että sinä olet nainen, jolla on rajat ja korkeat kriteerit ja joka pitää niistä kiinni."

"Miehille vain on tyypillisempää tarttua tilaisuuteen eli helppoon seksiin, jos sitä on tarjolla, mutta sama mies saattaa aivan hyvin suhtautua kunnioituksella naiseen, joka sanoo ei, ja silti jatkaa tapailua."

Kiitos kirjoittajalle, juuri näin piti minunkin asiaa ilmaista.

Lähettäjä: ::: 
Päivämäärä:   17.2.25 08:49:21

Vähän taustojakin kiitos. Oletteko minkä ikäisiä? Oletteko ns. toisella kierroksella? Onko paljon välimatkaa?

Päivämäärä:   17.2.25 09:14:56

Ei ole pitkää välimatkaa kun asutaan samalla kylällä

Päivämäärä:   17.2.25 09:16:08

Ja ollaan molemmat n. 30 v. Ei ole lapsia tai edellisiä avioliittoja

Lähettäjä: Nti50 
Päivämäärä:   17.2.25 09:58:55

Mietit mitä itse haluat. Sitten kysyt mitä mies haluaa. Ja katsot tuliko mätsi.

Lähettäjä: tää 
Päivämäärä:   17.2.25 10:08:53

Lähettäjä: Nti50
Päivämäärä: 17.2.25 09:58:55

Mietit mitä itse haluat. Sitten kysyt mitä mies haluaa. Ja katsot tuliko mätsi.

Lähettäjä: Kansas 
Päivämäärä:   17.2.25 10:15:11

Jos kerran on jo sen verran asiasta puhuttukin, että mies on sanonut, ettei etsi yhden yön juttuja, ei minusta tarvita puhetta enempää siitä vaan teot ratkaisevat. Eli jos haluat tapailla miestä vaikka useita kertoja ja vasta sitten alkaa harkita seksiä, sen kuin teet niin ja katsot, miten mies reagoi. Jos mies häipyy pian, se johtui joko siitä, että oikeasti hän etsikin helppoa seksiä tai sitten ei etsinyt mutta huomasi muuten vain, ettet olekaan hänen tyyppiään. Mutta jos hän nyt innokkaasti pyytää yökylään ja häipyy kuvioista heti kun kieltäydyt, selvästikin hän halusi vain seksiä eikä ole valmis panostamaan sinuun enempää.

Mutta ei tosiaan kannata tuon perusteella vielä tuomita, että mies ei halunnutkaan sinusta mitään vakavaa. Jos miehellä on normaali itseluottamus ja normaali viriiliys, hän yrittää saada seksiä. Nämä "tapailen naista ensin 4 kk ja sitten vasta mietin, olisiko seksi ajankohtaista, enkä yritä edes suudella kovin intohimoisesti ennen sitä " -tyypit erittäin todennäköisesti eivät ole sitten suhteessakaan kovin halukkaita ja suurta intohimoa ei ole odotettavissa myöhemminkään.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   17.2.25 10:24:14

No olis minullekin ihan turn off, jos ekan tapaamisen jälkeen mies alkaa ehdotella yökyläilyä tuollaisessa tilanteessa. Eli teillä olisi helppo nähdä muutenkin ja ei isompia rajoitteita. Se yökyläily tulee kyllä luonnostaan jo ihan siinä vaiheessa, kun kumpikaan ei halua olla toisesta yötä erossa. Minusta paljon luontevimmin niin mies kuin nainen tuossa tilanteessa haluaisi vain ehdottaa mahdollisimman pian jotain yhteistä kivaa tekemistä, jos on oikeasti kiinnostunut. Ja se on eri asia, jos se tapaaminen sitten venyy päivästä iltaan ja jopa yökylään. On mielestäni oikeasti vähän tökeröä ehdotella tuollaista suoraan.

Lähettäjä: juuli 
Päivämäärä:   17.2.25 10:27:00

Lähettäjä: *
Päivämäärä: 17.2.25 07:37:42

Kannattaako ehkä kysyä, tarkoittaako yökylä samaa kuin seksi? Ei ole mitenkään itsestäänselvyys. Nykyisen miesystävän kanssa oli useita yhteisiä öitä pelkkää halailua aluksi.

---
Tuokin voi olla hankalaa jos haluaa pidättäytyä seksistä (no,ainakin toinen haluaa) ja sit aletaan sängyssä(?) halailemaan. Ainakin omalla kohdalla tuollaiset tilanteet on johtaneet aina jonkinlaiseen seksiin, ei välttämättä yhdyntään mutta kuitenkin.

Lähettäjä: Helmi 
Päivämäärä:   17.2.25 10:34:20

Miltä itsestä tuntuu? Haluatko hänet yökylään yhden, kahden tai vaikka kolmannen tapaamisen jälkeen?
Itse en kyllä uskaltaisi yövieraita ottaa ilman, että tunnen henkilöä vähän enemmän. Voi olla, että mies on vilpitön, mutta ei voi koskaan tietää tuntemattomasta mitä mielessä.

Lähettäjä: Mifc 
Päivämäärä:   17.2.25 10:37:24

Mitä SINÄ haluat?

Päivämäärä:   17.2.25 10:40:32

"Tuokin voi olla hankalaa jos haluaa pidättäytyä seksistä (no,ainakin toinen haluaa) ja sit aletaan sängyssä(?) halailemaan. Ainakin omalla kohdalla tuollaiset tilanteet on johtaneet aina jonkinlaiseen seksiin, ei välttämättä yhdyntään mutta kuitenkin."

Muuttuuko sinulla tilanteet usein seksuaaliseksi väkivallaksi vai miten se tilanne menee seksiksi, jos toinen osapuoli ei halua? Tietysti on vaikea kuvitella että joku ei lämpenisi sängyssä jos itselle tilanne on aina seksuaalinen ja halut herää helposti, mutta maailmassa tosiaan on ihmisiä, jotka voivat nukkua kumppanin vieressä ilman että välittömästi alkaa tekemään mieli seksiä.

Ja ihan tiedoksi, miehetkin voivat nukkua vaikka jöpöttäisikin. Tai voi käydä hoitelemassa tilanteen muualla jos ei muuten ota asettuakseen.

Päivämäärä:   17.2.25 10:44:26

juuli: oli tää itsellekin ihan uusi juttu. Mutta siis varmaan kymmenisen kertaa oltiin yötä jomman kumman luona niin että nukuttiin lusikassa sylikkäin. Jossain vaiheessa tuli mukaan kyllä seksiä muun kuin yhdynnän merkeissä mutta puhuttiin aina etukäteen läpi, että ollaanko valmiita tekemään uusia juttuja vai ei. Ei ole ikinä aiemmin ollut tällaista, itse olisin ollut valmis seksiin vaikka ekoilla treffeillä mutta miehellä eri lähestymistapa. Nyt pakko todeta että hyvää kannatti odottaa...

Lähettäjä: Two 
Päivämäärä:   17.2.25 10:46:08

Valitettavasti se, että on tutustumisvaiheessa voitu yökyläillä ilman seksiä, kyllä enteilee totaalihaluttomuutta vuosien päähän. Olen vuosikymmenten kokemuksella todennut että on kahdenlaisia miehiä, niitä jotka ajattelevat seksiä koko ajan, ja niitä jotka eivät TARVITSE sitä lainkaan, harrastavat pakon edessä sen verran että saadaan lapset tehtyä.

Just näin. Ja kannattaa miettiä haluaako tuollaisen haluttoman miehen kanssa parisuhteeseen. Se ei ole mukavaa elämää.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   17.2.25 10:47:51

Haluatko sä aloittaja seksiä? Nautitko seksistä? Mitä jos seksi onkin tosi mitäänsanomatonta sun mielestä? Kau haluat tietää sen ennemmin kuin myöhemmin? Vai olisitko tyytyväisenä suhteessa, jonka seksi ei ole sinulle tyydyttävää? Kai olette jotain puhuneet seksistä edes silmäniskutasolla?

Päivämäärä:   17.2.25 10:52:00

Ollaan puhuttu seksistä. Ja nautin, mutta itse tarvin sen tunteen siihen hommaan. Ja en halua taas käsitellä niitä fiiliksiä kun mut lempataan seksin jälkeen. Siks oon myös tullu vähän varovaisemmaks

Et en nyt ihan osta tuota että jos ei ekoilla treffeillä anna niin on aina pihtari.

Lähettäjä: Two 
Päivämäärä:   17.2.25 10:57:03

Ei sellainen mies ole pihtari, vaan haluton ja miesten haluttomuus on ikävän yleistä.

Päivämäärä:   17.2.25 11:01:34

Mä olen kyllä nainen

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   17.2.25 11:52:55

"Et en nyt ihan osta tuota että jos ei ekoilla treffeillä anna niin on aina pihtari."

Mistä sä tämän repäisit?? Yksikään ei oo ketjussa puhunu tällaisesta.

Lähettäjä: moro 
Päivämäärä:   17.2.25 11:54:47

Mä en ymmärrä kuka voi kiinnostavan miehen kanssa nukkua yön yli harrastamatta seksiä. Itellä on sellaset halut että tuossa tilanteessa en haluaisi pitää näppejä erossa. Vähän ottaisi päähän jos menisin yökylään miehen luo ja hän ei tahtoisi seksiä. En usko että meillä olisi yhteistä tulevaisuutta :D Näin me ollaan ihmiset erilaisia.

Lähettäjä: moro 
Päivämäärä:   17.2.25 12:01:24

Mutta siis ei todellakaan tarvitse yökyläillä yksien treffien jälkeen. En heivais miestä tuon takia jos muuten on mukavaa vaa jatkaisin tutustumista päiväseltään vielä.

Lähettäjä: bumbum 
Päivämäärä:   17.2.25 12:06:18

"Mä en ymmärrä kuka voi kiinnostavan miehen kanssa nukkua yön yli harrastamatta seksiä. Itellä on sellaset halut että tuossa tilanteessa en haluaisi pitää näppejä erossa. Vähän ottaisi päähän jos menisin yökylään miehen luo ja hän ei tahtoisi seksiä. En usko että meillä olisi yhteistä tulevaisuutta :D Näin me ollaan ihmiset erilaisia."

Sama!

Päivämäärä:   17.2.25 12:36:13

Joskus tapailin miestä kk ja vietimme öitä yhdessä. Mutta ei harrastettu seksiä, pidin sitä kyllä jo outona. Mutta niin vana meistä tuli ihan pari ja yhdessä oltiin kolme vuotta. Eikä ollu pihtari kumpikaan.

Meitä on tosiaan erilaisia, en ymmärrä miten pitäis heti olla valmiina riisuu ittensä vieraalle ihmiselle.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   17.2.25 12:49:36

"Mutta niin vana meistä tuli ihan pari ja yhdessä oltiin kolme vuotta."

Noin lyhyen ajan ne vähähaluisetkin miehet vielä jaksavat harrastaa. Veikkaan, että jos suhde olisi tuosta jatkunut pidempään niin aika hiljaista olisi alkanut olla seksin saralla.

Päivämäärä:   17.2.25 12:50:12

"Mä en ymmärrä kuka voi kiinnostavan miehen kanssa nukkua yön yli harrastamatta seksiä. Itellä on sellaset halut että tuossa tilanteessa en haluaisi pitää näppejä erossa. Vähän ottaisi päähän jos menisin yökylään miehen luo ja hän ei tahtoisi seksiä. En usko että meillä olisi yhteistä tulevaisuutta :D Näin me ollaan ihmiset erilaisia"

Tää.

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   17.2.25 13:29:40

"Onhan seksikin tutustumista. Olisihan sekin aika ikävä tilanne, jos seksi olisikin karmea pettymys, kun olisi jo kovasti tunteita pelissä."

On toki, mutta käytännössähän tuo on ventovieras ihminen vielä. Erikoista sanoa, ettei perusta yhden illan suhteista, mutta noin pian jo kuitenkin ehdottaa yökyläilyä.

Lähettäjä: :::: 
Päivämäärä:   17.2.25 13:29:40

Mitä jos yrittää pidättäytyä seksistä useampia viikkoja, sit on joku tuollainen yökyläily ja yrittää siinä sit "halailla" tai jotain muuta ja aika monella miehellä huomaa heti että innostuu? Ei siinä oikein itsekään pysty olemaan ilman. Ja parasta tosiaan noi ohjeet:
"Ja ihan tiedoksi, miehetkin voivat nukkua vaikka jöpöttäisikin. Tai voi käydä hoitelemassa tilanteen muualla jos ei muuten ota asettuakseen."

tuo oliskin hyvä kun sanoo miehelle että menis vaikka vessaan hoiteleen itsensä :D

Päivämäärä:   17.2.25 13:32:25

Jos oltais sovittu vaikka mennä ulos syömään yms sen jälkeen siirrytty mun tai hänen luo, silloin en asiaa pidä ok ja voisin jopa heittäytyä siihen seksiin. Mutta kun nyt ehdotetaan suoraan yökylään

Päivämäärä:   17.2.25 13:43:40

Olishan sitä voinu ehdottaa vaikka kahviakin

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   17.2.25 13:44:33

Eikös päiväkahvit ja yökylä tarkoita ihan samaa aktiviteettia :)

Lähettäjä: Jepulis 
Päivämäärä:   17.2.25 15:14:11

T:n kanssa samaa mieltä. Kyllä seksi on testattava hetimiten. Sittenhän se vasta ahdistavaa onkin jos ei kemiat toimikaan

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   17.2.25 15:17:49

"Jos oltais sovittu vaikka mennä ulos syömään yms sen jälkeen siirrytty mun tai hänen luo, silloin en asiaa pidä ok ja voisin jopa heittäytyä siihen seksiin. Mutta kun nyt ehdotetaan suoraan yökylään"

Miten mies otti tämän yökyläasian puheeksi, jos se ei sinusta sisällä mitään muuta kuin vaatimuksen seksistä?

Lähettäjä: hans 
Päivämäärä:   17.2.25 15:19:57

Lähettäjä: Hmm
Päivämäärä: 17.2.25 13:44:33

Eikös päiväkahvit ja yökylä tarkoita ihan samaa aktiviteettia :)
--
Perinteisesti kyllä! Ja tosiaan,asioita voi esittää monella tapaa ja ihmisiä on monenlaisia mut mulla miehenä tulee kans mieleen että yökyläily = seksiä. Mut tottakai jos sovitaan jotain muuta niin tilanne voi olla ihan toinenkin, ensimmäinen ajatus vaan on itsellä tuo että tehdään muutakin kuin halitaan.

Lähettäjä: Kkö 
Päivämäärä:   17.2.25 15:24:24

Minä varmaankin vadraisin tuohon, että "Ookoo, on minulla mieraspatja. Ota omat ruuat mukaan".

Miehen vastauksesta ja reaktiosta päättelisin, että miksi hän yökylään haluaa. Jos olisi pimpille tulossa, niin ei kannattaisi tulla.

Lähettäjä: ookoo 
Päivämäärä:   17.2.25 15:30:02

Mulle sano mies tänään tuinderissä että koska mennään kahville. tarkottaaks toi että koska nussitaan. vielä en vastannut.

laskeeko mun arvo jos bodycount nousee. haluisin poikaystävän tai fwb mutta haluisin kuitenkin ees kerran elämässäni seksiä tollaselta isolta mieheltä.

Päivämäärä:   17.2.25 15:34:18

laskeeko mun arvo jos bodycount nousee."
Ihan riippuu kysyjästä. Jos haluut ni ok.

Mun mies ei ymmärrä yhdessä oleskelua ilman seksiä. Sitä ei voi halata tai pussata ilman jyystöä. Koulutus käynnissä. Laitanko kiertoon.

Päivämäärä:   17.2.25 15:36:36

"Mun mies ei ymmärrä yhdessä oleskelua ilman seksiä. Sitä ei voi halata tai pussata ilman jyystöä."

Exä oli samanlainen. Halailu ilman seksiä oli kuulemma turhaa. Ei koskaan oppinut tästä pois. Lahjoitin eteenpäin.

Päivämäärä:   17.2.25 15:59:37

Jos on ollut puhetta edetä hitaasti ja toinen on "ok, voinko tulla yökylän tästä 2km päästä" niin anna olla. Tyyppi on pillunkipeä idiootti.

Lähettäjä: hans 
Päivämäärä:   17.2.25 16:01:59

ookoo, ai kerran elämässä seksiä? :D kyllä mä luulen että normaalinnäköinen nainen onnistuu tuossa. Onko toi tinder-säätö iso vai pieni mies?

Päivämäärä:   17.2.25 16:10:14

Kyse ei oo siitä onnistuuko vai ei vaan siitä laskeeko arvo jos haluun panna tota siks että se näyttää tolta, vaikka se jäiski yheks kerraks. koska ei se ehkä oo parisuhde materiaalia mulle enkä mä sille. haluisin kuitenkin mielummin parisuhteen kun tollaselta seksiä niin että voinko saada molemmat vai pitääkö valita. iso on mies en kai mä nyt muuten haluis.

Päivämäärä:   17.2.25 16:47:06

ookoo, kysyt siltä haluaako parisuhteen. Sitten kysyt haluaako se panna. Ja vielä keUan haluaako parisuhteen.

Päivämäärä:   17.2.25 16:51:02

Eks sä nyt ymmärrä. Mä tuskin haluan siltä parisuhdetta.

Päivämäärä:   17.2.25 16:54:51

No se on sit avoin suhde jos haluut parisuhteen ja tolta seksiä. Onhan noita.

Päivämäärä:   17.2.25 16:56:19

Miten sä nyt et vieläkään tajuu. Jos mulla olis parisuhde enhän mä sit haluis tolta seksiä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.