Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lisääkö Snapchat itse kavereita sovellukseen

Lähettäjä: Poseidoni 
Päivämäärä:   16.2.25 15:31:46

Otsikossa kysymys.

Minulla siis ilmestyi tänään snäpin listalle eräs tuntemani henkilö ja siinä luki "liittyi yhteystiedoista".

Kun avasin keskustelun, tuli snäpin huomioteksti:

" voit chattailla käyttäjän enniesimerkki kanssa, koska hänen puhelinnumeronsa on yhteystiedoossasi.

Voit estää käyttäjän enniesimerkki tai muuttaa yhteystietoasetuksisi, jos et halua saada viestejä yhteystiedoossasi olevilta henkilöiltä.

Jos chattaa käyttäjän enniesimerkki kanssa, hän saattaa pystyä päättelemään, että sinulla on hänen puhelinnumeronsa yhteystiedoissasi"

Ni että mitähän himmettiä!?

Re: Lisääkö Snapchat itse kavereita sovellukseen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.2.25 15:32:48

Ei lisää itse kavereita, mutta ehdottaa kyllä mahdollisia kavereita, jotka voit sitten itse lisätä

Lähettäjä: Poseidoni 
Päivämäärä:   16.2.25 15:33:53

Joo nuo ehdotukset olen huomannut, mutta tämä kyseinen käyttäjä ilmestyi siis itsestään siihen listaan, ketkä mulla on jo lisättynä ja kenen kanssa snäppään.

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   17.2.25 08:46:20

Mulle tuli kerran oudosti snäpissä pyyntö että henkilö x haluaa lähettää mulle viestin vaikka en ollut antanut hänelle numeroa tai snäppinimeä. Siinä taisi lukea jotenkin niin että oli lisännyt mut puhelinnumerolla snäppiin, vaikka en tosiaan ollut antanut numeroa? Tyyppi antoi mulle oman numeronsa ennen tätä ja tallensin sen whatsappiin mutta en lähettänyt hänelle wa:ssa mitään. On kai mahdollista että hän on jostain saanut selville numeroni mutta kun sitä ei kovin moni edes tiedä...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.