Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Eilinen deitti ei lähde kotiinsa

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   15.2.25 15:43:56

Kyllä taas ärsyttää. Tämän takia en koskaan ota mitään miestä baareista kotiini, kun haluan viettää seuraavan päivän ittekseni. Vaikka on se ihanaa saada vähän läheisyyttä. Ei ollu kuitenkaan seksiä. Ettei ollu yhden illan juttu siinä mielessä.

Mutta nyt tuo tyyppi makaa mun sängyssä vieläkin. Itse oon herännyt jo 10. Omas kodis saa olla hissuksiin.. satana. Oon hienovaraisesti kysynyt jo kahdesti että meinaatko herätä. Ei auta ny hienovarainen vihje. Ajattelin et tämä vois olla semmonen mihin haluan tustua permminkin, mut en ny sit tiedä kun jäi tänne mätänee. Olis omiakin asioita

Re: Eilinen deitti ei lähde kotiinsa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.2.25 15:46:45

Sano et sun pitää lähteä kohta kun äitisi tms pyytää apua vaikka auton kanssa tunnin sisään. Silloin miehenkin pitää lähtä ettei jää kämpälle yksin. Lähette samalla oven avauksella jos ei keksi lähteä aikaisemmin. Lähet sitte vaikka kauppaan tms :D

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.2.25 15:49:09

Sano, että puoli viideltä tulee vieraita :D

Päivämäärä:   15.2.25 15:59:17

Puoli viideltä tulee mies kotiin joka on MP-jengiläinen

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   15.2.25 16:01:09

Sanot että sun äiti tulee kohta käymään ...

Päivämäärä:   15.2.25 16:03:43

Siis sano suoraan että nyt on aika hänen lähteä? Herranjestas.

Lähettäjä: dd 
Päivämäärä:   15.2.25 16:09:33

Siis mitä vittua nyt taas?? SANOT SILLE SUORAAN ETTÄ NYT @!#$ ULOS TÄÄLTÄ, ei tarvi keksiä mitään selityksiä niin kuin kaikki täällä sanoo?? Haloo naiset. Nyt ne omat rajat jostain ja äkkiä.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   15.2.25 16:25:56

Joo nyt kävin jo sanomassa että haluaisin olla yksin.

Lähettäjä: <33 
Päivämäärä:   15.2.25 16:30:11

No lähtikö? Onko saanu suustaan ulos mitään fiksua?

Mie sanon miesystävällekin, että mulla on homma x puolen tunnin päästä, voitko lähteä. Joskus pitää hoputtaa vielä ja työntää ulos tuulikaapista, mut alkaa olla jo normaalia. Eikä se ees pistä pahakseen kun suoraa sanoo.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   15.2.25 16:30:51

"Joo nyt kävin jo sanomassa että haluaisin olla yksin."

Kuulostaa ikävältä ja oudolta. Viime yönä halusit seuraa, ja nyt et. Eilen läheisyys kelpasi, nyt ei. Vähän huväksikäyttömeininki. Joku tekosyy olisi ollut parempi tapa hoitaa asia... Kummallista ettei voi toiselle olla mukava ja kohtelias.

Päivämäärä:   15.2.25 16:33:17

hö. oisitvaan hetisanonut että mies tiulossa kotiin,et nyt ois kiirus häipyä.

mää hukkasin kerran hyvän panon. tykkään aamuseksistä mut jotenkin puoliunessa kuvittelin että ex vinkuu pilhua. tokaisin vain mene pois niin sehän prkl lähti niin nopeaan etten ehtinyt perään vinkumaan tuu takasin ees nusaseen :D

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   15.2.25 16:45:00

"Joku tekosyy olisi ollut parempi tapa hoitaa asia... Kummallista ettei voi toiselle olla mukava ja kohtelias."

-Miksi pitäisi olla teennäisen kohtelias tyypille, joka ei ymmärrä häipyä ajallaan omaan kotiinsa? Aloittajahan on jo ollut selvästi aivan liian kohtelias, jos 5h aloittajan heräämisen jälkeen äijä vaan notkuu sängyssä. Yhden illan tuttavuuden luo ei ole tarkoitus jäädä asumaan ja aloittaja ei ole aloituksen perusteella siellä sängyssä viihtymässä vieraansa kanssa. Tekosyyt sopii tilanteisiin, jossa toista osapuolta on syytä jostain syystä pelätä, esim. väkivaltaiselle exälle. Normaaleille aikuisille voi kertoa ihan rehellisesti kohtealiaaseen sävyyn, että hei kaipaan nyt yksinoloa ja koen läsnäolosi lähinnä kiusalliseksi, joten sun olisi jo siksi aika lähteä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.2.25 17:57:04

Ei tuohon vaan ole mitään kirjoittamatonta sääntöä milloin yövieraan pitää lähteä. Että oma vika kun raahasit ukon kotiin. Joskus olen viettänyt koko seuraavan päivänkin tyypin kanssa jos on oikein kiva. Se pitää vaan lusia, sori siitä.
Viimeks tyyppi olis varmaa halunnu et jään, mut oli niin heikko olo, et piti lähteä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.2.25 17:58:04

Jos itse haluan tyypistä eroon, niin leikin tosi huonovointista ja hautaudun itse peiton alle

Lähettäjä: Kaija 
Päivämäärä:   15.2.25 18:15:09

Silloin kun harrastin vain kertakeikkoja, sanoin sina että täytyy hakea koirat kotiin hoidosta

Kotona on kuvia mun molossikoirista, jotka vihaa miehiä

Lähettäjä: tässä ja nyt 
Päivämäärä:   15.2.25 18:47:35

.., kerro että "tarjoilu" on loppu!

Lähettäjä: Tol 
Päivämäärä:   15.2.25 20:17:05

Mulla iski morkkis ja oksetus samaan aikaan aamuseiskalta, sanoin elämäni ensimmäiselle yhdenyöjutulle että voitko lähteä. Oli mukava jamppa, puki ripeästi ja lähti. Sain rauhassa oksentaa ja hoitaa darraa syömällä karkkeja. :D pitkä pinna aloittajalla!

Lähettäjä: Nn 
Päivämäärä:   15.2.25 20:44:57

Nykyinen mieheni meinasi myös ensimmäisenä aamuna jäädä notkumaan nurkkiin. Sanoin että oli sovittu kaverin kanssa meno, että nyt täytyy lähteä. Lähdin samalla oven avauksella ja kävelin korttelin ympäri ja palasin kotiin nukkumaan. Tavattiin sitten myöhemmin uudelleen.

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   15.2.25 20:54:18

Mulle kävi kerran niin että yhden yön juttu jäi koko päiväks, siinä sitten kateltiin kaikki kuvat sen puhelimesta ja kuuntelin sen reissujuttuja. En vaan kehdannu sanoo että lähe menee. Ei tavattu uudelleen.

Päivämäärä:   15.2.25 21:44:30

Voi luoja sentään :D Siis oikeasti, jos teidän yhden illan jutut notkuu vielä klo kuusi illalla teidän luona, niin siihen on tasan yksi syypää; katsokaa peiliin.

Miespolot, luulevat että haluatte hengailla kun ette pyydä lähtemään, ja sitten se nainen vaan kiemurtelee epämukavana kymmenen tuntia kun ei "kehtaa" avata suuta.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   15.2.25 21:45:29

No ei ole naisten vika =).

Päivämäärä:   15.2.25 21:47:39

Vikaa on niissä jumiutujissakin, mutta kyllä tosiaan voi peiliin katsoa jos ei koko päivänä kehtaa sanoa että nyt voisit lähteä.

Päivämäärä:   15.2.25 21:58:41

Zäkä - ei ole minkään sukupuolen vika. Mutta on sen vika, joka ei osaa asettaa ja pitää rajoja, olettaa muiden lukevan ajatuksia, ja sitten valittavat netissä kun ajatuksia ei luettu.
Jos haluaa että vieras lähtee, on oma vika ettei vieras lähde, jos sitä ei tajua vieraalle ilmaista että nyt on sopivaa lähteä.

Päivämäärä:   15.2.25 22:06:54

Ei lähde, kun odottaa saavansa ensin. Odottanut jo koko yön.

Lähettäjä: Vili 
Päivämäärä:   16.2.25 08:19:06

Nythän on niin että jokaisella on oikeus päättää ketä ja kuinka kauan tahtoo kodissaan majoittaa. Kohtelias pitää olla. Tekosyitä ei tarvitse keksiä. Se että sanoo, että tahtoo nyt olla yksin ja vieraan pitää nyt lähteä, on erittäin hyvä tapa ilmaista asia.

Omien rajojen päättämisessä ei ole mitään väärää eikä epäkohteliasta, ja on ratkaisu lukemattomiin elämän ongelmiin. Etenkin naisille opetetaan kyllä mielellään, miten pitää olla muka kohtelias ja mieluummin valehdella ties mitä, kuin sanoa suoraan ja asiallisesti, mitä ajattelee. Tai jos vihjailu ja epämääräinen kohteliaisuus ei tepsi, pitää vaan kärsiä ja antaa toisten tehdä miten lystäävät. Ihan mielipuolista ja varma tapa päätyä katselemaan vierestä miten toiset ja määrätietoisemmat tekevät ja saavat elämässä mitä haluavat, kun itse katsellaan kohteliaana vierestä miten omien rajojen yli kävellään, koska niitä ei edes huomata, ja katkeroidutaan. Älkää lähtekö tuohon. Jos joku loukkaantuu siitä että pidät rajasi, vaikka ilmaiset oman tahtosi ystävällisesti, vaikka varmasti, niin mitä sitten? Miksi kaipaisit ympärillesi ihmisiä jotka haluavat vain käyttää hyväksi löperyyttäsi?

Itsetunto kuntoon, koskee myös teitä, jotka suututte kun joku muu ilmaisee että juuri nyt haluaa jotain muuta kuin sinun seuraasi tmv.

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   16.2.25 08:27:30

No lähtikö se?

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   16.2.25 08:45:31

Jos suoraan sanominen tuntuu liian vaikealta, niin ala siivota. Sängystä on pakko nousta, kun lakanat lähtee pyykkiin ja samalla kun nousi niin tuossa olisi imuri käteen, sähän voi auttaa kun oot siinä sopivasti. Onpahan edes jotain hyötyä, jos ei tuossa kohtaakaan tajua todeta olevan jo kiire jatkaa matkaa.

Lähettäjä: Miettiäs 
Päivämäärä:   16.2.25 12:01:15

Käy pierasee märkä pieru sen peiton alle...

Lähettäjä: ------- 
Päivämäärä:   16.2.25 12:15:22

Jos se odottaa maksua/ vaihtorahoja?

Lähettäjä: @ 
Päivämäärä:   16.2.25 12:54:33

Ala siivota, lykkää imuri kouraan ja sano, että seuraavaksi sitten pesee lattiat imuroinnin jälkeen.

Lähettäjä: Nippe 
Päivämäärä:   17.2.25 09:15:26

Olisko näin että sitä seksiä oli vailla... oletti että sitä tulee kunhan olette kumpikin selvinneet eilisestä?

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   17.2.25 09:18:11

Miten tässä kävi? Onkop aloittaja hengissä?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.