Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miehillä liian huono kunto seksiin?

Lähettäjä: sinkku 
Päivämäärä:   15.2.25 13:31:44

Olen todella pienikokoinen nainen, 45kg ja nyt pitkän suhteen jälkeen tapailun uudelleen aloitettua olen ollut tosi hämmentynyt miesten seksitavoista.

Kaksi viimeisintä tapailua olleet ihan normaalin kokoisia, n. 70-80kg miehiä ja nämä ovat lätsähtäneet päälle koko painolla kun tarkoitus olisi olla lähetyssaarnaajassa! Touhut on loppuneet siihen, kun toinen yrittää rusentaa alleen. Muutenkin on tuntunut, että miehet ei "jaksa" kannatella omaa painoaan käsillä, ja kehonhallinta on ollut todella vajavaista. Tuntui että ainoa keino seksin onnistumiseen olisi että minä olen päällä, kun toinen ei kykene liikuttamaan kehoaan niin että seksi mies päällä onnistuisi.

Ja siis ihan normaalipainoisia, urheilullisia miehiä olleet. Onko mulla vaan huono tuuri vai onko tämä normaalia nykyajan sinkkumiehissä. Exä jaksoi panna vaikka tunnin useassa eri asennossa, eikä todellakaan koskaan laittanut yhtään painoa minun päälle vaan makasi vähintään kyynärpäiden varassa.. Enkä sitäkään edeltävistä kumppaneista muista että olisi ollut tälläistä ongelmaa.

Re: Miehillä liian huono kunto seksiin?

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   15.2.25 14:04:11

nämä ovat lätsähtäneet päälle koko painolla kun tarkoitus olisi olla lähetyssaarnaajassa! Touhut on loppuneet siihen, kun toinen yrittää rusentaa alleen. Muutenkin on tuntunut, että miehet ei "jaksa" kannatella omaa painoaan käsillä, ja kehonhallinta on ollut todella vajavaista

- Olen törmännyt yhteen tuollaiseen, joka ei kyennyt kannattelemaan omaa painoaan, vaan lätsähti päälle kuin löysä sammakko, eikä kyennyt liikuttelemaan itseään. Valitti ettei jaksa kannatella käsillään ja on hirveän raskasta. Ihan normaalipainoinen kolmekymppinen.

Muiden kumppaneiden kanssa ei ole koskaan ollut mitään tuollaista ongelmaa, vaan keskivartalon kannattelu on ollut heille itsestäänselvyys vaikkei heillä mitään urheilijataustaa olisikaan ollut. Tavallisen kuntoisia miehiä.

Päivämäärä:   15.2.25 14:14:16

Joo, huh, eli vissiin huono tuuri käynyt mutta ikävää jos näitä on vielä enemmänkin!
On kyllä uskomatonta miten huonossa kunnossa moni on ettei omaa painoaan jaksa kannatella. Ei se kyynärpäiden varassa olo ole edes naiselle raskasta..! Ja meillä kuitenkin on vähemmän lihasmassaa ja voimaa ylävartalossa.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   15.2.25 14:15:58

Juu, kaupungilla näkee nykyään paljon löysännäköisiä nuoria miehiä, joiden naamasta näkee, että ikänä eivät vielä ole naista saaneet ja tekis mieli sanoa niille, että tajuatteko, seksi on kova urheilusuoritus, että mitäs siinä yrmyilette, kun ei teillä riitä kunto seksihommiin kuitenkaan.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   15.2.25 15:12:42

Miksi et pyytänyt muuta asentoa, vaikka tulemaan taakse?

Päivämäärä:   15.2.25 15:17:28

Pilkku, sori mutta tuon tason löysyys on kyllä semmoinen turn-off että seksi loppuu siihen :D Miksi nähdä vaivaa siihen että pomppii itse huonokuntoisen päällä tai keksii loputtomiin asentoja joissa ne jaksaa liikkua kun voi vaan etsiä parempikuntoisen. Lähetyssaarnaajassa saan itse helpoiten, niin ei tuommoisen kanssa voisi koskaan ollakaan tyydyttävää seksiä.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   15.2.25 15:30:05

etkö tykkää olla päällä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.2.25 15:32:59

Käyttävät varmaan kehoaan väärin siinä liikkeessä joka sitten tekee liikkeestä tuplasti rankempaa. Ainakin itse tein tätä virhettä todella pitkään naisena.

Lähettäjä: <33 
Päivämäärä:   15.2.25 16:38:22

Jos ei ole hartioissa voimaa. Vartalo niinkö taaapaksu, niin ei ne jaksa. Tosin wn itsekään jaksa punnertaa, mutta kykenen kannattalemaan itseni päällä.
Mun mies siis röhnähtää päälle, hikoilee, jyystää omaa tahtiaan ja yritän sitten saada happea jostain. Päällä en itse nauti ollenkaan. Eli ei hirveesti kiinnosta.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   16.2.25 06:59:42

Itse tykkään siitä, että miehen paino on päällä ja samalla jatkaa hitaasti panoa. Varma orgasmi.
Ei kuitenkaan koko aikaa näin vaan hetkittäin.

Tähän mennessä kaikki ovat jaksaneet kannatella itseään käsivarsien varassa kyllä.

Lähettäjä: ..m.. 
Päivämäärä:   16.2.25 07:46:11

Yksi narukäsi tietotyöläinen oli, täysin palveltava sängyssä. Oli käyttänyt maksullista mua ennen niin ei viitainyt nähdä vaivaa. En mäkään sit viitsinyt pidemmän päälle. Siltä ei siis saanut itselleen mitään, pani mukavissa asennoissa pussinsa tyhjiksi. Muuten hyvää seuraa kyllä.

Lähettäjä: Moifö 
Päivämäärä:   16.2.25 09:41:28

Mulla on nykdän kanssa sama homma.
Yleensä tullaan käsin/ suulla tai minä päällä, harvoin niin että hän on päällä. Ei hyvä.

Lähettäjä: Huhuu 
Päivämäärä:   16.2.25 09:46:17

Miettikääpäs miten rankkaa se sit niille äijille on, ku ne makaa ylävartalo löysänä painona siinä naisen päällä, ja yrittävät lantiolla lätkyttää
nakkia piiloon? Tulee joku mato mieleen siitä kokonaisuudesta.

Lähettäjä: Mifc 
Päivämäärä:   16.2.25 10:22:17

En tiiä... Jos ei jaksa sekstailla niin ehkäpä pitää jättää ne hommat kokonaan eikä vaan muiden tehtäväksi..

Lähettäjä: RS 
Päivämäärä:   16.2.25 10:31:43

Naisilla taas on liian heikko pää elämään ainakin tilastojen perusteella. Nuorillakin naisilla on paljon enemmän mielenterveysongelmia kuin nuorilla miehillä. Tämä näkyy myös työpoissaoloissa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.2.25 10:34:06

Eikö lahnalla riitä kunto päällä olemiseen?

Päivämäärä:   16.2.25 12:04:08

Ai kamala, nuo selällään makaavat lahnat on kyllä tulleet tutuksi. Ja se pienestäkin hengästyminen, yöh. :D

Lähettäjä: Simba 
Päivämäärä:   16.2.25 12:07:21

Mieheni on samanlainen nykyään. Joitain vuosia sitten vielä yritti, mutta kunto loppui heti alkuunsa joten minä olen nykyään aina päällä. Takaapäin asennot ei onnistu koska hänellä on niin lyhyt penis ettei ylety. Minulla on mennyt maku seksiin jossa mies vain makaa kädet päänsä alla. Esileikki on sitä, etttä minä annan hänelle suuseksiä ja sitten hyppään päälle eikä mitään vaihtelua moneen vuoteen.

Päivämäärä:   16.2.25 12:10:39

On tasa-arvoa että nainenkin välillä tekee jotain.

Lähettäjä: Mifc 
Päivämäärä:   16.2.25 13:14:39

"tasa-arvoa että nainenkin välillä tekee jotain."
Kyllä, välillä .. puolin ja toisin. Mutta ei aina.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   16.2.25 13:25:41

"Mulla on nykdän kanssa sama homma.
Yleensä tullaan käsin/ suulla tai minä päällä, harvoin niin että hän on päällä. Ei hyvä."

Vaihtoon.

"Mieheni on samanlainen nykyään. Joitain vuosia sitten vielä yritti, mutta kunto loppui heti alkuunsa joten minä olen nykyään aina päällä. Takaapäin asennot ei onnistu koska hänellä on niin lyhyt penis ettei ylety. Minulla on mennyt maku seksiin jossa mies vain makaa kädet päänsä alla. Esileikki on sitä, etttä minä annan hänelle suuseksiä ja sitten hyppään päälle eikä mitään vaihtelua moneen vuoteen."

Tämän vaihtoaika taas meni jo vuosia sitten.

Siis naiset nyt oikeasti herätys ! Mitä kaikkea te oikein siedätte.. tuollaiselta veltolta selällään makaajalta mikä pitää vielä itse imeä hereille kannattaisi sitten ihan suoraan ottaa maksu.

Lähettäjä: _mies_ 
Päivämäärä:   17.2.25 09:16:31

Nainen päälle! Tuo on hyvä asento, varsinkin ensimmäisenä.

Lähettäjä: Huhuu 
Päivämäärä:   19.2.25 08:06:40

Kun siinä päällä ei penkku vaan osu sinne geepisteeseen.
Voin olla päällä, mutta miehen pitää jaksaa myös duunata lähetyssaarnaajassa .
Ja antaa suusseksiä yhtälailla kun ottaa sitä vastaan.
Jos joku isomahainen valkoinen valas röhnöttäisi selällään kädet niskan takana odottamassa, että ensin imetään peli kovaksi ja
sitten vielä hoidetaan homma siinä päällä,niin kyseisen valaan vapauttaisin piakkoin luontoon. Saimaan saarilla on rantakiviä missä voivat rötköttää mahojensa kanssa.

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   19.2.25 08:38:09

On niin hauskaa että. Luulin olevani ainoa mies joka ei jaksa.Hahhaaahhha

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   19.2.25 08:51:44

Tästä syystä olen siirtynyt reilusti nuorempiin, kovakuntoisiin miehiin. Ei minua kasuaaleissa seksisuhteissa kiinnosta muu kuin kunnon pano, ja sitä ei 35+ miehiltä valitettavasti saa. Alle 30-vuotiaiden kanssa ei ole tarvinnut säätää ja neuvotella, ihan oma-alotteisestti panevat kuin kaniinit :D

Lähettäjä: Asko Fingerpori 
Päivämäärä:   19.2.25 17:28:58

Aloittajallahan tuntuu olevan laajan kenttätutkimuksen tulokset analysoitavanaan joista on tehty hieman yleistävä yhteenveto????

Päivämäärä:   20.2.25 05:49:16

Mä oon saanut parasta seksiä 40-45 vuotiailta. Itse olen 30 jos sillä nyt on jotain merkitystä :)
Kestää kunto, ei laukea heti, osaa antaa suuseksiä. Tietävät miten naisen saa siihen oikeaan fiilikseen.
"Kokeiltu" on useampi alle 35 vuotias ja ei homma ei vaan suju.

Itse en tykkää olla päällä (69 on poikkeus). Kun isompikaan kalu ei vaan tunnu hyvältä ratsastamalla. Eikä ole kiinni tiukkuuden puutteesta.

Itsekin tykkään lähetyssaarnaajassa miehen painosta päälläni etenkin sillä hetkellä kun laukean.

Päivämäärä:   20.2.25 06:52:52

RS voi mennä naisvihansa kanssa takaisin ylilaudalle. Tässä puhuttiik miesten fyysisestä kunnosta, ei siitä miten miehet tuhoavat naisten mielenterveyden juuri tuollaksella toksisella dialogilla. Pysy aiheessa äläkä vertaile.

Minä tapailin miestä joka ei liikkunut kipujensa takia kuin lähikauppaan pari kertaa viikossa. Kyllä hän jaksoi itseään kannatella ihan riittävän kauan, vaihdettiin vaan asentoa sitten. Minulla loppui kunto ennen häntä vaikka urheilen :D

Lähettäjä: _mies_ 
Päivämäärä:   20.2.25 10:44:38

Lähettäjä: Huhuu
Päivämäärä: 19.2.25 08:06:40

Kun siinä päällä ei penkku vaan osu sinne geepisteeseen.
Voin olla päällä, mutta miehen pitää jaksaa myös duunata lähetyssaarnaajassa .
Ja antaa suusseksiä yhtälailla kun ottaa sitä vastaan.
Jos joku isomahainen valkoinen valas röhnöttäisi selällään kädet niskan takana odottamassa, että ensin imetään peli kovaksi ja
sitten vielä hoidetaan homma siinä päällä,niin kyseisen valaan vapauttaisin piakkoin luontoon. Saimaan saarilla on rantakiviä missä voivat rötköttää mahojensa kanssa.

--
Tähän vielä kun yhdistää sen että katsoo samalla TV:tä niin tuossa on laadukkaan illan ainekset kasassa. Mitä muuta sitä enää voi vaatia? No ehkä bisse-tölkki käteen :D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.