Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Paras huonetuoksu?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   15.2.25 09:44:27

Te jotka huonetuoksuista tykkäätte, niin mikä on lempituoksunne? Käytättekö tuoksutikkuja vai jotain suihkutettavaa? Haluaisin kotiini hyvän tuoksun.

Re: Paras huonetuoksu?

Lähettäjä: The Cowgirl 
Päivämäärä:   15.2.25 10:33:54

Eteeriset öljyt, mikä/ mitkä nyt milloinkin sattuu miellyttämään.

Lähettäjä: Ebba 
Päivämäärä:   15.2.25 12:02:39

Minulla on kaksi diffuuseria, toinen mujista ja toinen lidlistä, ja mujin eteerisiä öljyjä. Tykkään kovasti, vaikkei tuoksu pitkään huoneilmassa säilykään.

Lähettäjä: Pia 
Päivämäärä:   15.2.25 14:58:21

Olen huonetuoksujen rakastaja ja siksi kokeillut kaikenlaisia diffuusereita, eri merkkejä ja eri hintaluokissa, halpoja ja kalliita. Toistaiseksi vain yksi on täyttänyt odotukseni: Bruka design tuoksutikut. Minulla on 1 olohuoneessa ja yksi eteisessä ja aina kun joku tulee käymään, yleensä eka kommentti on: täällä tuoksuu ihanalta. Ja niin tuoksuukin. Hyvin miedosti, mutta selvästi. kun kulkee ohi, niin itsekin tuntee sen hyvän tuoksun, vaikka siihen onkin ikään kuin tottunut. Ostin näitä aiemmin eräästä lähellä olevasta kauppakeskuksen kaupasta, mutta siirtyivät nettikauppaan. nykyään tilaan aina 3 pulloa kerralla Loviisassa olevasta putiikista. Erityisesti rakasta tuoksua nimeltä Cava.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.