Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  En saanut pakettia smartpostista

Lähettäjä: tintti 
Päivämäärä:   14.2.25 13:47:50

Eilen, luuukku ei auennut koodilla, sain asiakaspalvelusta uuden koodin eikä edelleenkään auennut, sanoi että paketti siirretään toisen luukkuun todennäköisesti vielä samana päivänä, ei ole uutta koodia tullut vielä tänäänkään ja nyt paketti näkyy postin sivulla noudettuna. Toki voisin taas soittaa asiakaspalveluun mutta sinne joutuu jonottamaan ja se on maksullista. Kyllä ärsyttää, onkohan koko paketti hävinnyt?!

Re: En saanut pakettia smartpostista

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.2.25 13:54:22

"Toki voisin taas soittaa asiakaspalveluun"

Se lienee ainoa järkevä vaihtoehto... :)

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   14.2.25 13:57:56

Sinähän olet sen viestin mukaan noutanut sen eli eivät ala millekään :D Toivottavasti ei ollut kallis paketti, sillä sitä et enää näe ja vinkkinä älä enää jatkossa tilaa mitään postin kautta esim budbee toimii aina ja nopeasti.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.2.25 14:01:13

Minä joskus vahingossa suljin pakettimaatin luukun kun olin sitä avaamassa :D Eli kuittaantui paketti haetuksi, vaikka en sitä saanut. No, tämä "paketti" oli joku 50sent siemenpussi jonka jostain syystä lähettivät erillään muusta tilauksesta, niin annoin olla. Muutama päivä myöhemmin tuli uusi noutokoodi ja sain sen seikkailleen siemenpussukankin :D

Päivämäärä:   14.2.25 14:06:16

Budbee on täysin s a a t a n a s t a.

Lähettäjä: j 
Päivämäärä:   14.2.25 14:11:32

Lähettäjä-

Päivämäärä14.2.25 14:06:16

Budbee on täysin s a a t a n a s t a.

Ihan päinvastaisia kokemuksia, paras on.

Lähettäjä: Iso-D 
Päivämäärä:   14.2.25 14:52:39

Eipä ole koskaan ollut postiautomaattien kanssa ongelmia, muita en ole sitten tarvinnutkaan.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   14.2.25 15:03:29

Mulla kävi postin lokerossa kerran niin että luukku ei auennut - lukko surahti ja koodi oli oikea mutta lukko/luukku jotenkin panttasi. Piti vaan soittaa sinne postiin ja korjasivat asian ja uudella yrityksellä sain pakettini noudettua.

Päivämäärä:   14.2.25 15:16:40

Postin asiakaspalvelussa on chattikin, niin ei tartte soittaa. Eikä maksa mitään.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.2.25 18:21:42

Oottele rauhassa, joskus siirroissa menee aikaa, ei ole eiliselle ehtinyt kuskille tieto tms.. Toisinaan se lokero vaatii huollon, silloin menee kauemmin aikaa, kun pitää huoltoukon mennä paikan päälle ja tehdä mitä nyt tarviikaan, yleensä vaihtaa patterit. Joskus oikein huonolla onnella vaatii jonku erikoisen varaosan joka pitää tilata, mutta ne on harvinaisia.
Jos ei maanantaihin mennessä ole uutta koodia tullut niin soita sitten uudelleen tai laita chattia. Postin aspaan soittaminenhan maksaa vain sen verran mitä operaattori veloittaa, ei siis ylimääräisiä maksuja..

Lähettäjä: tassu 
Päivämäärä:   14.2.25 18:51:12

Mä olen ratkonut paljonkin mun pakettipulmia ihan Postin somekanavien kautta... :D Vastaaminen voi tietty kestää hetken, yleensä alle tunnin kuitenkin, ja konsti sopii parhaiten pikkupulmiin, tyyliin paketti seurannan mukaan edelleen jossain Ambomaalla vaikka juuri äsken tipahti postiluukusta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.