Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies pilas ystävänpäivän

Lähettäjä: <33 
Päivämäärä:   14.2.25 13:05:51

Niin se taas kävi.
Täällä istun keskenäni ja odotan, että nähtäisiin. Jos mies tietää, ettei ole seksiä tarjolla, ei ole mikään kiire tavata. Nyt on lapsensa asioilla, joka olis ok, mut ilmoitti 2h sitten. Sit mies 50wee tahtoo lähtee lähikuntaan ajeleen autolla. Syömään ei voi mennä, ku hänellä ei ole nälkä. Hyvää ystävänpäivää meille. Pidetään whkä kädestä tunti.1

Re: Mies pilas ystävänpäivän

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.2.25 13:16:25

Ok

Päivämäärä:   14.2.25 13:31:53

Miksi jostain jonninjoutavista päiväisistä asioista kuten ystänvänpäivä tehdään numero, päivä muiden joukossa, kys päivää on vietetty suomessa vasta 80-luvulta. Ja se on ystävänpäivä, ei rakastuneidenpäivä, ei kitisevien katkerien päivä jne.
Ääni miehen toiminnalle koska ilmeisesti vain seksi on teitä yhdistävä syy, joten miksi tulla.

Lähettäjä: ratkaisu 
Päivämäärä:   14.2.25 13:34:54

Ei miestä, ei ongelmaa.

Lähettäjä: heppu 
Päivämäärä:   14.2.25 13:37:10

Miksi hitossa sä istut odottamassa miestä? Ja jos haluat jotain romanttista ravintolaillallista tms. niin ehdota sitä miehelle ja tee siitä houkuttelevaa. Toki jos seksi on ainoa mikä yhdistää niin miksi tehdä mitään muuta?

Lähettäjä: köhöm 
Päivämäärä:   14.2.25 13:49:15

Mä varmaan sit pilasin omani. En muistanu yhtään koko ystävänpäivää eikä tullu mieleenkään suht uudessa suhteessa että tää pitäis jotenkin huomioida. Millaisia juttuja teillä ylipäätään liittyy näihin? Millaista on oikeaoppinen ystäväpäivänvietto aikuisella pariskunnalla?

Lähettäjä: gg 
Päivämäärä:   14.2.25 13:55:11

Kyllä me juhlitaan aina, elämä liian lyhyt olla juhlimattakaan kun siiihen saa edes pienemmänkin syyn (;

Lähettäjä: Sohvapöytä 
Päivämäärä:   14.2.25 13:57:06

No menkää ajelemaan ja kyllä se nälkäkin vielä tänään tulee. Mikä tässä oli ongelma?

Päivämäärä:   14.2.25 13:57:11

Ainakaan itse en ole mieheni kanssa koskaan juhlinut ystävänpäivää. Sehän on ystävänpäivä jo nimeltään, eli ei pariskuntapäivä. Juhlitaan sit vuosipäivää mieluummin, kuin jenkkiostojuhlaa. Kannattaa keskustella kumppanin kanssa, jos ystävänpäivä on tärkeä, eipä sitä muuten voi tietää.

Lähettäjä: Lady D 
Päivämäärä:   14.2.25 14:02:55

Me juhlitaan ystävänpäivää isosti miehen kanssa, se nimenomaan on meidän parisuhteen juhlistamispäivä. On lahjoja, kukkia, hyvää ruokaa ja seksiä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.2.25 14:31:07

Minusta ajelu olisi mukavaa.
Miehesi sentään haluaa viettää aikaa kanssasi.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.2.25 14:32:11

Onko tämä se mies, joka ei tullut käymään jouluna eikä uutenavuotenakaan?

Lähettäjä: nuppu 
Päivämäärä:   14.2.25 14:35:28

Juteltiin just työkaverien kanssa ja kyllä kaikki pariskunnat tuntuu tekevän ystävänäivänä jotain yhdessä, esim. menevät ravintolaan tms. Meillä ystävänpäivä ei ole iso juttu, mutta tavalla tai toisella kuitenkin yleensä pyritään se muistamaan.

Ehkä sille miehelle pitäis selkeämmin kertoa, mitä haluat. Että haluaisit nähdä useammin ja että sinua loukkaa, jos mies haluaa nähdä vain kun on seksiä tarjolla. Ja että haluaisit juhlia ystävänpäivää käymällä jossain syömässä.

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   14.2.25 14:39:23

Mulle mies just ilmoitti, että menee kaupan kautta ostamaan 3 ruokalajin illalliseen kamat, et jos haluan hakea viinit alkosta, koska mulle se on tarkkaa mitä juon.

Ja minä menen siis tallille hoitaa hevosta, niin mies kokkaa ja tullessa tuon viinit.

Lähettäjä: heppu 
Päivämäärä:   14.2.25 14:40:11

Mua ärsyttää nämä jenkeistä kopioidut juhlat, samaan kategoriaan pääsee myös Halloween. Mä en juhli kumpaakaan näistä, joskus nuorena tuli kavereiden kanssa vaihdettua ystävänpäiväkortteja mutta näin aikuisena se tuntuu varsin turhalta touhulta. Mä ainakin arvostan ystäviäni ihan joka ikinen päivä ja tehdään kivoja juttuja ilman, että on mikään erikseen määritelty päivä.

Onneksi mun mies on samoilla linjoilla, eli tämä 14.2 on yksi perjantai muiden joukossa ja mitä tänään töissä aihetta sivuttiin kahviopöydässä niin ei täällä kukaan pariskunnista tee mitään spessua siksi, että on ystävänpäivä.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   14.2.25 15:02:51

"Ei miestä, ei ongelmaa."

Tämä <3

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.2.25 15:36:14

Minulla uusi tuttavuus joka varta vasten varasi tähän iltapäivälle aikaa että tulee minua moikkaamaan. Toi kukkkia ja herkkuja.
Kiva ele.

Illalla teen omien teinien ja heidän seurustelukumppanien kanssa ruokaa ja saunotaan.

Päivämäärä:   14.2.25 15:42:22

Silloin kun olin parisuhteessa niin tehtiin hyvää ruokaa yhdessä ja mies toi "vähän paremman" kukkakimpun.(toi kukkia kyllä muutenkin säännöllisesti :D ) Ei sen kummempaa. Joskus käytiin leffassa jos sattui olemaan sinä päivänä molempia kiinnostava näytös.

Nyt tuore suhde. Minä töissä aamun ja mies illan eli puhelimen välityksellä toivotettiin hyvää ystävänpäivää :)

Lähettäjä: tyyne 
Päivämäärä:   14.2.25 16:17:28

Mies toi töistä tullessaan laskiaispullat ja juotiin kahvit.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   14.2.25 16:22:06

<33: Miksi katot moista?

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   14.2.25 16:33:18

Halloween on kuitenkin oikea juhla, koska se perustuu pyhäinmiestenpäivään ja sitä ennen vainajienpäivään. Vainajat siis kävivät kerran vuodessa vierailulla tuonelastaan.

Ystävänpäivä on siihen verrattuna kaupallista höttöä.

Lähettäjä: Oliivi 
Päivämäärä:   14.2.25 16:37:02

Olet siis itsekin pannut merkille, että olet hänelle vain seksikumppani. Mitä ihmettä sinä tuollaisen kanssa olet, selkeästikin toivot suhteelta enemmän?

Päivämäärä:   14.2.25 16:49:12

Minä taas en ymmärrä, miksi pitää syyllistää ihmisiä siitä, että jos juhlapäivä on tärkeä ja jos sen haluaa viettää puolisonsa/treffikumppanin/poikakaverin kanssa. Ei siinä yleensä ole tärkeintä se, että mies on ostanut kukkia, kokannut jne vaan se, että siellä takana on ajatus "olet tärkeä, haluan viettää aikaa sinulke tärkeänä päivänä". Aina valitetaan jostain Jenkkien juhlista, mutta kyllä ystävänpäivä on muualla Euroopassakin usein ihan rakastavaisten päivä.

Mutta sitä saa mihin tyytyy, ja vielä vähemmän.

Lähettäjä: oi 
Päivämäärä:   14.2.25 16:57:33

"Lähettäjä: mä
Päivämäärä: 14.2.25 14:39:23

Mulle mies just ilmoitti, että menee kaupan kautta ostamaan 3 ruokalajin illalliseen kamat, et jos haluan hakea viinit alkosta, koska mulle se on tarkkaa mitä juon.

Ja minä menen siis tallille hoitaa hevosta, niin mies kokkaa ja tullessa tuon viinit."

Wau, mulle kans tuollainen mies!

Päivämäärä:   14.2.25 17:35:10

Nomandi halloween on amerikkalaista höttöä, älä sekoita sitä vainajien muistopäivään tai mihinkään muuhunkaan.

Päivämäärä:   14.2.25 18:00:29

"Mä ainakin arvostan ystäviäni ihan joka ikinen päivä ja tehdään kivoja juttuja ilman, että on mikään erikseen määritelty päivä."

Minä ainakin arvostan joulua, juhannusta, syntymäpäivääni, anopin syntymäpäivää ja auton katsastuspäivää ihan jokaisena päivänä ilman että on merkitty jokin erilainen päivä!

Lähettäjä: or 
Päivämäärä:   14.2.25 18:09:59

Kannattaako teidän olla yhdessä?

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   14.2.25 18:15:09

Onhan ystävänpäivälläkin pakanallinen perinne (wikipedia on ystävä)!

"Ystävänpäivä on mahdollisesti saanut alkunsa antiikin Rooman Lupercalia-juhlasta, jota vietettiin 15. helmikuuta. Juhlalla kunnioitettiin Junoa, roomalaista naisten ja avioliiton jumalatarta, sekä Pania, luonnon jumalaa. Nuoret miehet kokoontuivat Palatinus-kukkulalla olevaan luolaan ja uhrasivat vuohia ja koiran. Juhlan jälkeen nuoret miehet kulkivat ympäriinsä vuohennahkoihin pukeutuneina ja läiskivät vastaantulijoita vuohennahkaisilla remmeillä. Sen uskottiin lisäävän hedelmällisyyttä."

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   14.2.25 18:42:43

Pitäsikö mun suuttua miehelle kun se prkele on töissä puoleenyöhön asti? :D En oo ikinä juhlinu ystävänpäivää, nyt päätin ostaa miehelle yhden tujumman oluen ja ällösöpön avaimenperän. Ei sen kummempaa.

Päivämäärä:   14.2.25 18:57:45

Mulla on puoliso ja perhe. Oon taas yksin ystävänpäivänä. Ei oo kukaan pilaamassa mitään.

Ikinä en ole ollut yksinäinen paitsi kun olen suhteessa.

Lähettäjä: eeliö 
Päivämäärä:   14.2.25 19:30:51

Ystävänpäivä on samanlainen päivä itselläni siinä missä muutkin päivät. Ei mitään erikoista. Yksin oloa himassa hyvän kirjan kera.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   14.2.25 19:33:29

Jos kommunikointi on yhtä epäselvää miehen kanssa kuin mitä tämä aloitus on niin ihan varmasti tulee väärinymmärryksiä.. Ihmiset voivat myös haluta ihan eri asioita ja siksi niistä keskustellaan tai vaikka miehelle kerrotaan, että juuri tämä pv olisi itselle tärkeä.
Jos taas seksiasia pitää paikkansa niin oletteko kuitenkin fwb ettekä seurustelusuhteessa ? Tämäkin kannattaa tehdä molemmille selväksi jos toinen luulee olevansa toisessa ja toinen toisessa.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   14.2.25 20:44:12

Ystävänpäivä on kaupallista turhan krääsän ostopäivä.. Harva edes tietää miksi tai minkä muistoksi vietetään. Ei liity mitenkään suomalaisuuteen

Päivämäärä:   14.2.25 21:16:31

?: saati amerikkalaisuuteen. En sinänsä liitä sitä mihinkään kansalaisuuteen vaikka tiedänkin alkuperän. Krääsää en silti ostele, sori siitä.

Päivämäärä:   14.2.25 22:27:35

Määä ostan krääsää kaikille kaikkina muina päivinä paitsi syntymäpäivinä, ystävänpäivänä, jouluna, Halloweenina ja nimipäivinä. Oon määää niin pal parempi ihmiin!

Lähettäjä: Noh 
Päivämäärä:   14.2.25 23:05:30

Me taidettiin pilata molemmat toistemme ystävänpäivä, kun tehtiin pitkää päivää töissä. Nähtiin viimeksi joskus eilen, aamulla olin lähtenyt töihin ennen kuin mies tuli töistä ja kun minä tulin töistä, niin mies oli lähtenyt töihin. Ja sama jatkuu huomenna, minä menen töihin ennen kuin mies taas kotona. Tai ei me muistettu mitään ystävänpäivää muutenkaan, niin ei se pilalle voinut mennä.

Lähettäjä: <33 
Päivämäärä:   15.2.25 11:12:31

Onko tämä se mies, joka ei tullut käymään jouluna eikä uutenavuotenakaan?"
Tämä on juuri se mies. Kohta on vuosi ympäri menty ja aina jaksan yllättyä jännämiehen aivotuksista. Kyllä, suhteen laadusta on keskusteltu, mutta toteutunut ei "aina" vastaa suunniteltua.

Ystävänpäivä suomessa juu ja illalla juhlittiin ystävien kanssa suomessa. Olisin pyhittänyt päivän rakkaudelle, kerta sellaista tässä yritetään. Meillä siis oli ihan vapaapäivät. Olihan se ihan kiva käydä ajelemassakin, mutta enemmän se mun mielestä on teiniä.

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   15.2.25 11:34:36

Okei, jos vuodessa ette ole tullut mitään edistystä molempia tyydyttävään suuntaan, kannattaa varmaan miettiä onko kuitenkin kokonaisuuden kannalta onko tässä mitään järkeä.

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   15.2.25 12:04:15

Ei sulla ole mitään suhdetta. Ihan sama mitä sanoo, mutta tekojen perusteella nuo lasketaan.

Lähettäjä: joan 
Päivämäärä:   15.2.25 12:08:14

Mitä ihmettä tämä jatkuva "mies pilasi sen ja tämän" oikein on? Ettekä te osaa puhua ihmiselle, jonka itse lienette elämäänne ottaneet?

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   15.2.25 12:16:48

Onhan upea suhde..

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.