Lähettäjä: samanlaisia
Päivämäärä: 14.2.25 12:55:18
vat taloon, tarkemmin minun häkkivarastooni, koska bongasin sieltä hyönteisiä hiljattain. (Juu, ei ollut menestys se Heppala-ketju.)
Tässä on semmonen kusinen juttu, että näitä saman firman vuokrataloja on peräkkäin 3 ja asun tässä viimeisessä. Tuo firma, jota vuokranantajafirma käyttää, käyttää ihan mainostekstiautoja, eikä siviiliautoja, kuten eräs toinen firma käyttäisi, mutta en nyt voi sille mitään. Keskellä pihaa on tupakkapaikka, jossa nuo juoruämmät seisoo tuntitolkulla päivittäin, kun nilllä ei muuta sisältöä elämässä ole. Yksi on minulle itse sanonut, että hänellä ei paljoa muuta sisältöä elämässä enää ole, kun on eläkkeellä ja koirasta jätti aika ja liikuntakyky ei salli uutta.
Voitte uskoa, että kun se TUHOLAISTORJUNTAFIRMAN auto saapuu tuohon tupakkapaikan eteen parkkiin, niin siinä on ämmien silmäparit tiukilla ja juttu lähtee kulkemaan. Ne kurkottaa sitä kaulaa niin pitkälle kun näkee ja ne jotka asuu tässä talossa, ne ainakin lähtee vähin äänin perään, että mitäs täällä torkutaan.
Aiheutin tosiaan vahingossa itse tämän hyönteisongelman. Kaiken lisäksi, nuo 2 pahinta ämmää tietää sen ryijyn olemassaolon :D Kun pari kuukautta sitten yksi toinen valopää kaatoi jotain hirvittävää kemikalia siellä samassa varastossa niin, että koko 7-kerroksinen talo rapussakin löyhkäsi 12 tuntia. Silloin minä tulin sanoneeksi, että se löyhkä tulee tarttumaan minun seinävaatteeseeni siellä.
Eli nyt kun joudun TUHOLAISTORJUNTA -selkätekstillä varustetun henkilön kanssa avaamaan sen pakkauksen ulkona ja syynäämään sitä, niin ymmärrätte, että vi tut taa. Millaisia tsemppilauseita Ht.netistä tulee, perjantain ratoksi?
|