Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kohtelias viesti että en ole enää sinkku

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   14.2.25 09:10:27

Miten kertoa neutraalisti ja kohteliaasti tyypille, jonka kanssa olenviestitellyt, että olen parisuhteessa. Että hän ymmärtäisi että ei ole mahdollista, että mitään tulisi mun kanssa ja että ei ole asiallista enää viestitelläkään.

Kun juttelin tämän tyypin kanssa, niin sanoin että en nyt juuri oikein haekaan mitään, että elämäntilanne ei mahdollista parisuhdetta ym. Kuitenkin kävi toisin ja palasin yhteen entisen henkilön kanssa, josta olin eronnut.

En tietenkään ole mitään velkaa lähes tuntemattomalle henkilölle, mutta en haluaisi olla mukana missään ghostauskulttuurissa tms. ällöttävässä, vaan haluaisin toimia ns. normaalisti.

Re: Kohtelias viesti että en ole enää sinkku

Päivämäärä:   14.2.25 09:11:38

Entinen henkilö... pahoittelut huonosta kirjoittamisesta.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.2.25 09:13:07

Sanot että "Kävi onnellisesti toisin ja palasit yhteen henkilön kanssa, josta olit eronnut."

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   14.2.25 09:23:43

Kirjoitat niinkuin asia on. Se on kohteliainta.

Lähettäjä: v 
Päivämäärä:   14.2.25 09:23:48

"ollaan juuri lomilla Pertin kanssa" riittänee että tajuaa että Pera on palannut

Päivämäärä:   14.2.25 09:25:34

Kiitos. Ensimmäinen vastaus oli tosi hyvä, asiasta kertominen positiiviseen sävyyn :)

Lähettäjä: Jill 
Päivämäärä:   14.2.25 09:32:29

Mä oon joutunut laittamaan tuollaisen viestin muutamaan kertaan ja muotoilin jotenkin näin: Moikka! Hei nyt kävi niin, että löysin sopivan kumppanin itselleni ja poistun täältä (Tinder). Oli kiva tutustua, toivottavasti löydät jonkun oikein kivan naisen!

On tullut äreitäkin vastauksia, mutta pääosin kyllä kiitelleet rehellisestä ja suorasta viestistä. En ehkä mainitsisi, että kyseessä on exä, sillä ei ole mitään merkitystä kuka uusi kumppanisi on.

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   14.2.25 09:35:34

Kannatan Jillin ehdotusta.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   14.2.25 09:36:20

Voi kyllä mainita, että kyseessä oli ex, jonka kanssa oli yhä tunteita. Selittää jopa paremmin, miksi et kiinnostunut uusista.

Tinderissä on varmaan peruskauraa vain ghostata.

Päivämäärä:   14.2.25 09:36:39

Sinänsä hyvä, mutta täytyy vähän modifioida kun ei olla juteltu Tinderissä tms.

Päivämäärä:   14.2.25 09:39:04

Joo nomadi, toi on totta. Kuitenkin sanoin tälle henkilölle, että en nyt pysty tapailuun/ parisuhteeseen. Henkilö kyseli kuulumisia, vastasin siihen normaalin kohteliaasti. Jos hän jatkaa juttelua, niin sitten sanon miten asia on. Jos ei mitään kuulu, niin ehkä sitten minun ei tarvitse raportoida:)

Lähettäjä: leidi 
Päivämäärä:   14.2.25 09:39:07

Mulla oli tää tilanne kesällä, olin tinderissä viestitellyt useamman kanssa ja sit piti tehdä kierros missä lopetti chätit. Ihan vaan totesin, että kumppani löytyi ja nyt loppuu kaikki muu säätö. Että kiitos viestittelystä, kivaa oli, tsemppiä sulle jatkoon. Kaikki miehet suhtautui tosi hyvin ja toivotteli onnea. Pari tyyppiä kiitti erikseen siitä että kertoi tilanteen muuttumisesta. Eivät jää sitten ihmettelemään että mitä tapahtui.

Päivämäärä:   14.2.25 09:40:51

Leidi, oot ollut ihanan kohtelias. Tinderistä monesti vaan häivytään.

Lähettäjä: leidi 
Päivämäärä:   14.2.25 09:43:57

Ne oli kaikki niin ihania tyyppejä etten halunnu jättää niitä roikkumaan epätietoisuuteen. Useampien kanssa kuitenkin vaan joku pitkä välimatka tms ongelmana, olis ihan hyvin voinu mennä treffeille. Mut sit vaan löyty sellainen mies jonka takia tinderit sun muut sai jäädä. Itse asiassa mä kyllä varauduin siihen että miehet saattais suuttua ja sanoa jotain ikävää mutta ei, kaikki meni tosi nätisti. Mutta toki varmaan kannattaa henkisesti varautua siihen että mies suuttuu ja alkaa huoritella tms, kyllä sitäkin tapahtuu.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   14.2.25 09:46:54

Juu en ymmärrä tätä nykymeininkiä että yhtäkkiä vaan häivytään takavasemmalle ilman minkäänlaisia selityksiä. Se jättää ghostatulle todella ikävän fiiliksen. Miksi on niin vaikeata olla vaan rehellinen, kohteliaasti. Kuten esim leidi toimi, toiset huomioon ottaen.

Päivämäärä:   14.2.25 09:47:27

Jos suuttuu ja alkaa huoritella, niin sitten tietysti esto. Mutta en kyllä usko.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.2.25 10:03:48

"Hei, mulla on nyt ajatukset muualla, joten poistun täältä. Hyvää kevään jatkoa sulle"

Et ole velkaa selitystä parisuhteestasi.

Päivämäärä:   14.2.25 10:05:06

En siis keskustele deittisovelluksessa, joten en voi sanoa että "poistun täältä".

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.2.25 16:33:12

Sanot että päätitte vielä yrittää eksän kanssa, joten teidän välinen viestittely tulee nyt valitettavasti jäämään

Lähettäjä: Marja 
Päivämäärä:   14.2.25 16:46:08

Mä sain eräältä mieheltä seuraavan viestin:

"Hei oot ihan tosi hyvä ja mielenkiintoinen tyyppi, mutta nyt kävi niin että aloin tapailemaan erästä toista henkilöä, en siis voi ottaa seuraasi enää vastaan".

Mun mielestä tuo oli todella hyvä viesti. Oli se sitten totta tai ei, ei sillä edes ole väliä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.