Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Yksityiset synnytysvalmennukset

Lähettäjä: Odottaja 
Päivämäärä:   13.2.25 12:29:13

Onko joku käynyt yksityisen tahon pitämässä synnytysvalmennuksessa? Näitä lienee sekä ryhmämuotoisesti, verkkokurssina että yksityisenä tapaamisena. Oliko hintansa arvoista ja mikä erityisesti oli sellaista, mitä et muualta (neuvolan valmennus, kirjat, podcastit jne.) saanut?

Ensimmäistä odotan ja näitä mainoksia tulee vastaan joka puolella.. Sairaalan valmennukseen jo osallistuin, se oli ihan ok, mutta aika nopeaan mentiin aiheesta toiseen.

Re: Yksityiset synnytysvalmennukset

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   13.2.25 12:30:11

Mitä sina jäit kaipaamaan siihen lisää?

Lähettäjä: Odottaja 
Päivämäärä:   13.2.25 15:19:36

Hyvä kysymys zäkä! Luulen tosipaikan tullen etten muista juurikaan mitään esim. lääkkeettömistä kivunlievityskeinoista tai ylipäätään siitä mitä minun pitäisi tehdä (tai olla tekemättä) synnytyksen sujumisen edesauttamiseksi.

Mitä oon lukenut eri paikoista niin monet kätilöt sanoo äitien tulevan synnyttämään riittämättömästi valmistautuneita, niin oon miettinyt mitä tarkoittaa ”riittävä valmistautuminen”

Luotan siihen, että kätilöt on siellä meitä varten, mutta onko se liikaa luotettu nykypäivän kiireet (pk-seudulla ainakin) huomioon ottaen.

Miten paljon siellä on oikeasti kätilö tukena ja miten suuri osa ajasta pitää selvitä omin neuvoin?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   13.2.25 15:29:00

Ihan riittää sairaalan synnytysvalmennukset. Ei siinä synnytyksrddä mitään ihmeellistä ole. Hengitysh harjoituksia voi tehdä kotona.
Siinä vaiheessa ku.n synnyths poltot alkaa ei muista paljon muuta kuin hengttelyn , kivun aikana pitkä hidas puhallu
Odottavia äitejä koitetaan rahastaa kaiken masilman kursseilla.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.