Lähettäjä: lion queen
Päivämäärä: 13.2.25 07:53:36
Voiko omalle painolleen sokeutua niin, ettei havaitse muutosta kehossa, vaikka muut huomaavat? Mistä johtuu?
Olen vähän muuttanut oheistreenin muotoaan sekä ns siistinyt ruokavaliotani tässä nyt tovin aikaa. En painonpudotusmielessä, koska painoni on keikkunut koko elämäni lähtökohtaisesti alipainon rajalla ja lihakset esim vatsassa ja käsissä erotettavissa, vaan enemmän ratsastaakseni paremmin ja ollakseni hevosen selässä reilumpi taakka. Vaikka salaa sivuvaikutuksena mahdollinen rasvan vähentäminen toki ajatuksena miellytti, selkeämmin erottuva pyykkilauta ja teräksiset reidet ilman pehmitettä jne.
Peilistä en ole havainnut kiinteytymistä tai laihtumista, enkä ole oikein uskonut silti vaikka jotkut housut on jäänyt väljemmäksi (jotenkin tyhmänä olen ajatellut että ne on pyykistä venynyt). Mutta lähipiiri on alkanut huomautella ja huolta esittäen kysellä, että onko kaikki hyvin koska olen kuulemma kutistunut. Olen pitänyt noita ihan höpöpuheina ja kieltänyt kaiken, koska omissa silmissäni en näytä pienentyneeltä ja näen ne ihan samat rasvat kuin aina ennenkin.. Viimeisimpänä kuitenkin valmentaja otti salitreenini puheeksi tavalla joka pysäytti sen verran, että menin eilen ensimmäistä kertaa vaa’alle. Ja meinasi tippua silmät päästä kun tajusin, että onkin oikeasti tippunut sellaiset 6kg lähtöpainosta. Jotenkin olen hyvin hämmentynyt enkä tiedä mitä ajatella.
Onko jollekin muulle käynyt vastaavaa?
|