Lähettäjä: Niin
Päivämäärä: 12.2.25 22:09:47
Suhdetta + 10v ja en edes muista alkua. Ei varmaan oikein ongelmia kun en muista.
Miehen oireettomasta (jep älkää harrastako seksiä edes naimisissa) huuliherpeksestä pari vuotta sitten onnistuttiin saamaan molempien alapäihin. Mulla niin lieväoireisena että miehellekin tarttui sitten ennen kun tajusin. Itsellä ei oikein ole oireillut, joskus harvoin jotain vihlontaa ja heitän pari estolääke pilleriä kurkkuun ja se siinä.
Miehellä oireili pari ekaa vuotta joka kuukausi. Nyt hallinnassa, mutta jostain syystä ei pese kaluaan kunnolla.. jokin trauma. Muistan että joskus ennenkin sai sanoa että käykö pesemässä, käy siis päivittäin. Mutta nykyään ei edes tee seksiä mieli sillä 100% kerroista kalu on likainen ja haisee.. olen koittanut olla kiltti ja hienovaraisesti (meinaan ottaa suihin, mutta en otakaan...niin että pitäisi ymmärtää) mutta ei. Parina kertana oma alapää on haissut ihan miehen värkiltä seuraavana päivänä.
Nyt sanoin miehelle että se on pestävä saippualla. Ja pesi. Oli mauton ja hajuton, mutta huomasin että loukkaantui. Puhuin jälkeenpäin ja lääkäri oli hänelle sanonut tästä herpesasiasta että penistä ei _koskaan pestä kuin vedellä.. koitin selittää että itsekin pesen intiimisaippualla jota hänen olen myös kehoittanut käyttämään, että ainaisella vesipesulla ei iähde..
No ei ihme kun jo koskemalla ja sen tahman tuntemalla nahan juurella tiedän että ei ole pessyt ja omasta kädestä jopa joudun hinkkaamaan ja silti ei meinaa lähteä..Väkevä, pistävä, en osaa edes kuvailla..
Mies selvästi pahoitti mielensä vaikka koitin olla varovainen. Joo, aina sanotaan ettei alapäähän saippuaa, mutta tilanne on se että en kykene antamaan suuseksiä ja pelkään kohtutulehdusta. Onneksi sain suuni auki. Tosin, en usko että on seksiä vähän aikaan :))
|