Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miehen alapäähygienia

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   12.2.25 22:09:47

Suhdetta + 10v ja en edes muista alkua. Ei varmaan oikein ongelmia kun en muista.

Miehen oireettomasta (jep älkää harrastako seksiä edes naimisissa) huuliherpeksestä pari vuotta sitten onnistuttiin saamaan molempien alapäihin. Mulla niin lieväoireisena että miehellekin tarttui sitten ennen kun tajusin. Itsellä ei oikein ole oireillut, joskus harvoin jotain vihlontaa ja heitän pari estolääke pilleriä kurkkuun ja se siinä.

Miehellä oireili pari ekaa vuotta joka kuukausi. Nyt hallinnassa, mutta jostain syystä ei pese kaluaan kunnolla.. jokin trauma. Muistan että joskus ennenkin sai sanoa että käykö pesemässä, käy siis päivittäin. Mutta nykyään ei edes tee seksiä mieli sillä 100% kerroista kalu on likainen ja haisee.. olen koittanut olla kiltti ja hienovaraisesti (meinaan ottaa suihin, mutta en otakaan...niin että pitäisi ymmärtää) mutta ei. Parina kertana oma alapää on haissut ihan miehen värkiltä seuraavana päivänä.

Nyt sanoin miehelle että se on pestävä saippualla. Ja pesi. Oli mauton ja hajuton, mutta huomasin että loukkaantui. Puhuin jälkeenpäin ja lääkäri oli hänelle sanonut tästä herpesasiasta että penistä ei _koskaan pestä kuin vedellä.. koitin selittää että itsekin pesen intiimisaippualla jota hänen olen myös kehoittanut käyttämään, että ainaisella vesipesulla ei iähde..

No ei ihme kun jo koskemalla ja sen tahman tuntemalla nahan juurella tiedän että ei ole pessyt ja omasta kädestä jopa joudun hinkkaamaan ja silti ei meinaa lähteä..Väkevä, pistävä, en osaa edes kuvailla..
Mies selvästi pahoitti mielensä vaikka koitin olla varovainen. Joo, aina sanotaan ettei alapäähän saippuaa, mutta tilanne on se että en kykene antamaan suuseksiä ja pelkään kohtutulehdusta. Onneksi sain suuni auki. Tosin, en usko että on seksiä vähän aikaan :))

Re: Miehen alapäähygienia

Päivämäärä:   12.2.25 22:13:44

Ja siis jäi hokemaan että pesee kyllä kunnolla mutta minkäänlaisella saippualla ei saa pestä.. t.Lääkäri sanonut. Ja pesi kun sanoin että en halua tulehdusta.

Tämän asian takia en enää halua seksiä kun mietin miten saan hajun käsistäni ja saanko jonkun tulehduksen :D

itse pesen joka ilta oman värkin intiimiööjyllä ja kun kosken, on hajuton joten ei miehen haju voi olla normaalia. Millä sen kannattaisi pestä? Ja miten saan pesemään niin että käyttäisi päivittäin?

Päivämäärä:   12.2.25 22:24:11

Ja itse asiassa kun luin miehen alapäähygieniasta niin netissäkin!! varoitellaan ettei missään nimessä saippuaa..:D Uskon että ennen tätä herpestä pesi joka kerta heppinsä saippualla kun ei ollut ongelmia hajun kanssa. Nyt luulee että se siitä pesusta ärsyyntyy ja tulee helpommin..

Lähettäjä: Nti 
Päivämäärä:   12.2.25 22:26:06

Se pistävä kissankusen haju on kamala. Tiedän. Ei pysty ottaa suuhun vaikka käy nopee pesee. Joskus kyllä oma värkki haisee seksin jälkeen aivan kamalalle, mut luulin että on vaa mällihaju....en haluu ees ajatella törkymunaa.

Kait sen seksin voi hoitaa suihkussa. Musta olis kiva hitaasti kosketella ja vaikka pestä toista, mut eihän se niin mee.

Päivämäärä:   12.2.25 22:30:13

Nti/ niin.. itse pesen joka ilta intiimiöljyllä ja sheivaan joka toinen. Tilanne tuntuu oudolta, sillä pakkohan miehen on huomata ihan kalua koskemalla että haisee.. tuntuu oudolta että ihmettelee ja joudun sanomaan siitä. En voisi miehen kuvitella että antaisin antaa suuseksiä jos en olisi varma että olen 100% puhdas

Päivämäärä:   12.2.25 22:36:40

Ei kait sitä otse niin huomaa. Ja mun mies menee ihan sekasin kiimasta kun annan värkkini haista. Yök, vaikka jättää yhenbpäivän pesemörrä ja köy lenkillä.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   12.2.25 22:41:42

Jättäisin moisen möhnämunan samantien, hyi helv.

Lähettäjä: Selvä juttu 
Päivämäärä:   12.2.25 22:45:16

Jos mies ei kestä sitä että sanotaan munan haisemisesta, olkoot ilman.

Minä en todellakaan laita haisevaa munaa suuhuni. Myös pesemättömät nivuset haisevat, eltaantuneelle visvalle.

Mies on pesutavoiltaan lähinnä huuhtelija. Eli läimii saippuaa sinne tänne ja rivakka vedellä roiskiminen päälle. Saippuaa saattaa jäädä ja sitten ne liat moneenkin kohtaan. Ei tajua että ne visvat, hiet ja pskat pitää oikeasti pestä. Se tarkoittaa että kädellä hinkataan. Kyllä sen käteen tuntee kun ne juustot ja limamähnät on iholta, palleista ja munasta pois. Jos tajuaa sen eron.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.2.25 22:47:55

Ei tarvitse olla varovainen vaan sanoa kuten asia on, neutraalisti.

Mä itse nuorena tyttönä joka oli LIIAN UJO sanomaan miehelle että hei pesetkö sitä tavaraasi lainkaan, sain mieheltä siis ihan tulehduksia kun bakteerikanta meni sekaisin miehen likamunasta. En ikinä enää katselisi tai koskisi moiseen ja sanoisin kyllä.

Keskusteluun liittyen, insta suositti ihan pari päivää sitten jonkun hoitajan threads-sovelluksen keskusteluketjua just tästä aiheesta. Että miehet ei yksinkertaisesti osaa pestä munaansa kunnolla ja että melkein kaikkien miesten muna aivan siivoton joita on joutunut itse töissään käsittelemään. Ilmeisesti on jotenkin häveliäs aihe että äiti ei lapsena opeta ???? eikä ilmeisesti isäkään ja mies on ilmeisesti niin simppeli otus ettei opi itse pesemään

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.2.25 23:00:01

Miehesi on ymmärtänyt väärin. Limakalvoa ei pestä saippualla, sille riittää vesi ja hankaus valtaosan ajasta, mutta iho pitää pestä saippualla. Eli siis terskaa ei tarvitse pestä saippualla, varsi kyllä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   12.2.25 23:03:04

Kyllä kai miehet(kin) voivat kulliinsa intiimisaippuaa, tai jotain lactolineä tms. laittaa. Eri asia sitten joku vahva vartalosaippua tms.
Likainen penis on kyllä ällöttävä. Mieheni käy (onneksi) aina ennen seksiä suihkussa. Mutta joskus väitti, että joo kävin (kun kysyin). Huomasin kyllä, ettei ollut oikeasti käynyt. Hajusta nimittäin. Hyi olkoon, ällöttää vieläkin.

Päivämäärä:   12.2.25 23:57:41

Käykö naisetkin aina pesulla ennen yhdyntää? Johan siinä himot ehtii hävitä. Häviää jo sitä ukkoo ootellessa.

Lähettäjä: E.S 
Päivämäärä:   13.2.25 03:50:56

Me molemmat käydään suihkussa ja pestään hampaat aina ennen seksiä ja seksin jälkeen. En koskisi tikullakaan haisevaan mieheen.

Lähettäjä: Heppipyykki 
Päivämäärä:   13.2.25 04:32:39

Miehenä kokeillut samaa mitä naisille suositellaan limakalvojen ärtymistaipumuksen takia. Eli pesuaineena ihan perusvoide es. Aqualan L.
Reilusti perusvoidetta tattispalalle kuin saippuaa ja nyrkkipyykille, tosin varovaisempi saa olla kun lattia liukastuu suihkussa alla ettei lennä persiilleen.
Ei mies sitä härskiintyneen hepin hajua itse haista, normi käryjä.
Pyykätkää ukkonne munat perusvoiteella ja nuuhkikaan tulosta, tuliko panokelpoinen heppi.

ps. ei ne naisetkaan haista itse, kuinka pahasti toosa käryää ja onko se nautintakelpoinen nuoleskella.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.