Lähettäjä: Kansas
Päivämäärä: 12.2.25 09:38:01
"Lähettäjä: Kansas
Päivämäärä: 12.2.25 07:22:11
Nyt kun ajattelen, en edes haluaisi, että oma mieheni olisi säästellyt itseään avioliittoon tai suhtautuisi seksiin niin, että sitä tehdään vain hyvin harvojen ja valittujen naisten kanssa. Ehkä alkaisin miettiä, että sellainen mies ei ole riittävän viriili tai maskuliininen? Itse taas olen ollut valikoiva. Tämä tuntuu luontevalta."
Tähän vielä lisäyksenä, että rajansa kuitenkin kaikella. Jos miehen seksihistoria olisi sellainen, että ikävuodet 18 - 40 on ollut uusi nainen joka perjantaille ja lauantaille, olisi ehkä vaikea uskoa, että myöhemminkään osaa "rauhoittua". Jos sen sijaan nuorena on ollut joitakin villejä vuosia ja sitten meno on vakavoitunut ja miehen tapaa vaikka 30+ -vuotiaana, ei historia haittaisi. Historia haittaisi siis lähinnä silloin, jos olisi syytä epäillä, että se ei ole historiaa vaan myös nykyisyyttä.
Tuli mieleen, että onhan naisillekin tai ylipäätään naaraille luonnollista haluta kumppaneikseen ne komeimmat, vahvimmat ja taitavimmat - eli ne, joita moni muukin katsoo. Luonnossakin urokset tekevät ties mitä näyttääkseen naaraiden silmissä parhailta vaihtoehdoilta (jotkut tappelevat keskenään ja voittaja eli vahvempi saa naaraan, jotkut tuovat naaraalle lahjoja tai pitävät esityksen, jotkut esittelevät komeita höyhenpukuja jne.). Entä jos eläin (tai mies) onkin vetäytyvä, ei saa naaraita eikä edes halua yrittää, ei esittele ominaisuuksiaan mitenkään? Onko sellainen sitten naaraiden mielestä haluttava? Tulee ehkä ennemmin mieleen, että se uros ei omastakaan mielestään ole kovin kilpailukykyinen eikä viriili. Minusta tämä pätee ihmisiinkin. Siksi en itse haluaisi neitsytmiestä, en suhteeseen enkä yhden illan juttuun, enkä mielellään sellaistakaan, jolla on ollut seksiä vain yhden tai kahden kanssa ennen minua.
Miehille taas on keskimäärin luontaisempaa, että seksikumppaneita pyritään saamaan useita eikä heidän tarvitse välttämättä edes olla mitään tyttöystävämateriaalia. Sitten taas kun valitaan vakavasti tyttöystävää tai vaimoa, kriteereitä tulee lisää. Itse taas en naisena voisi kuvitellakaan, että pyrkisin saamaan paljon miehiä ja että voisin haluta seksiä sellaisen miehen kanssa, joka on "ihan ok eikä kauhean rumakaan, kai sitä voi kerran tai pari panna".
|